Ειδήσεις

26 Jan, 2022 Ώρα 09:35

Έχεις κλασικό Mini; Μπορείς να το κάνεις εργοστασιακά ηλεκτρικό!

Thumbnail

Το Mini Recharged, όπως ονομάζεται, κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 160 χιλιομέτρων και φορτίζει με μια μέγιστη ισχύ 6,6 kW.

Close

Πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια η Mini είχε παρουσιάσει στην τότε έκθεση της Νέας Υόρκης ένα κλασικό ηλεκτρικό Mini, που είχε προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον.

 

Close

 

Αυτό το γεγονός αλλά και το ότι από τότε μέχρι τώρα εμφανίστηκαν αρκετές ανεξάρτητες εταιρείες που έκαναν αυτή τη δουλειά οδήγησε τη βρετανική μάρκα του ομίλου BMW να προσφέρει πλέον επίσημα την «εργοστασιακή» μετατροπή των κλασικών μοντέλων σε ηλεκτρικά.

Close

 

 

Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως η όλη διαδικασία είναι αναστρέψιμη. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας βενζίνης μαζί με όλα τα μηχανικά μέρη που αφαιρούνται κωδικοποιούνται και αποθηκεύονται προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή. Αντικαθιστώντας το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης.

 

 

Το Mini Recharged, όπως ονομάζεται, κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 90 kW, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 160 χιλιομέτρων και φορτίζει με μια μέγιστη ισχύ 6,6 kW. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε περίπου 9,0 δεύτερα.

 

Πηγή: CNN.gr

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».