Ειδήσεις

16 Feb, 2021 Ώρα 19:06

Ειδική έκδοση για τα δεκάχρονα του Nissan Leaf

Thumbnail

H Nissan κυκλοφορεί την ειδική έκδοση LEAF10 για να γιορτάσει τα 10 χρόνια ζωής του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής. Το LEAF10 θα είναι διαθέσιμο με ένα νέο τολμηρό χρώμα αμαξώματος στην παλέτα της Nissan, που συμπληρώνεται από εξαιρετικό σχέδιο με λεπτομέρειες στο εξωτερικό. Το LEAF10 βελτιώνει το ολοκληρωμένο σύνολο τεχνολογιών του μοντέλου, με διαισθητικό Wi-Fi εντός αυτοκινήτου που είναι ιδανικό για οικογένειες και όσους βρίσκονται σε κίνηση στον δρόμο καθώς και νέες συνδεδεμένες υπηρεσίες. Η ειδική έκδοση διαθέτει τις βραβευμένες τεχνολογίες ProPILOT και e-Pedal, προσφέροντας μια συναρπαστική ηλεκτροκίνητη εμπειρία οδήγησης.

Close

 

 

Το LEAF10 έχει στολιστεί με ένα εντυπωσιακό και περίπλοκο μοτίβο Kumiko που στολίζει τους καθρέφτες, τη γραμμή οροφής και τον κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Το μοτίβο συμπληρώνει τέλεια το ολοκαίνουργιο κομψό σήμα, το οποίο βρίσκεται υπερήφανα στην κολόνα C.

 

Close

 

Παρακολουθώντας το γρήγορα μεταλλασσόμενο περιβάλλον μας, το LEAF10 διατίθεται με το ευέλικτο hotspot Wi-Fi In-Car της Nissan. Οι πελάτες του LEAF10 θα μπορούν να συνδεθούν διαδικτυακά χάρη στην ενσωματωμένη συνδεσιμότητα 4G και να παρέχουν Wi-Fi εντός αυτοκινήτου για έως και επτά συσκευές, διασφαλίζοντας ότι οι οδηγοί μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες των επιβατών και τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους κινούμενα σχέδια για μεγάλο χρονικό διάστημα στον δρόμο. Αυτή η λειτουργικότητα συμπληρώνει το εύρος των βοηθητικών προγραμμάτων στην εφαρμογή smartphone NissanConnect Services, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν για σημεία φόρτισης της μπαταρίας αλλά και κλείδωμα ή ξεκλείδωμα του οχήματός τους σε μεγάλη απόσταση. 

Μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά ασφαλείας ενισχύουν περαιτέρω την τεχνολογία του LEAF. Για περισσότερη ηρεμία, οι ιδιοκτήτες μπορούν να ορίσουν ειδοποιήσεις για να διασφαλίσουν ότι το LEAF παραμένει εντός των ορίων της εμβέλειας του - είτε πρόκειται για προκαθορισμένη τοποθεσία είτε εντός συγκεκριμένης ταχύτητας. Οι πελάτες θα επωφεληθούν επίσης από το Intelligent Blind Spot Intervention (IBSI). Αυτά τα καινοτόμα χαρακτηριστικά ασφαλείας συμπληρώνουν τέλεια το ήδη τεχνικά προηγμένο ηλεκτρικό όχημα της Nissan.

 

03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close