Ειδήσεις

29 Aug, 2023 Ώρα 13:18

EM90: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυμορφικό της Volvo

Thumbnail

Σε μια εντελώς απρόσμενη κίνηση, η Volvo ανακοίνωσε ότι στις 12 Νοεμβρίου θα αποκαλύψει ένα εντελώς νέο μοντέλο, το EM90. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό premium MPV της σουηδικής εταιρίας, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιείται στο έπακρο ο χρόνος που περνάει κάποιος στο αυτοκίνητο, χαρακτηρίζοντας το ένα σκανδιναβικό σαλόνι εν κινήσει.

Close

Παράλληλα, η Volvo έδωσε το πρώτο teaser video του EM90, που μας δείχνει το αυτοκίνητο από ψηλά, και διακρίνονται οι δύο μεγάλες ηλιοροφές. Η εταιρία αναφέρει ότι το EM90 θα είναι ένα μέρος όπου μπορείς να συνδεθείς με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, να δημιουργήσεις, να χαλαρώσεις, να εργαστείς ή απλώς να σκεφτείς, καθώς δεν θα σου επιτρέπει απλώς να ταξιδεύεις από το Α στο Β, αλλά θα δημιουργεί χώρο για τη ζωή.

Οι προπαραγγελίες του EM90 θα ξεκινήσουν για πελάτες στην Κίνα την ημέρα της παρουσίασης του, με τη Volvo να μην αναφέρει τίποτα για τη διαθεσιμότητα του μοντέλου στις παγκόσμιες αγορές.

Close

 

28 Jan, 2025 Ώρα 12:41

Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων

Thumbnail

Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.

Close

 

 

Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.

 

Close

 

Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.

Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%),  πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.