Εντυπωσιακό το ξεκίνημα της Hyundai στο 2025 με την εταιρεία να γιορτάζει για τις πρώτες επιτυχίες στα βραβεία What Car? και Women’s Worldwide Car of the Year. Τα σημαντικά αυτά βραβεία απονέμονται κάθε χρόνο από τον βρετανικό έγκυρο και καθιερωμένο οδηγό αγοράς. Η απόφαση για τις βραβεύσεις του What Car? πάρθηκε από επιτροπή ειδικών οι οποίοι οδήγησαν εκατοντάδες νέα μοντέλα στους 12 μήνες που προηγήθηκαν, στο δρόμο και σε ειδική πίστα δοκιμών.

Το Santa Fe διακρίθηκε ως 7-θέσιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς χάρη στο συνδυασμό ποιότητας και πρακτικότητας και τους δύο υβριδικούς κινητήρες με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και την έκδοση 4-wheel Plug-in Hybrid.

Από το 2023 όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το IONIQ 5 N αποσπά συνεχώς εξαιρετικά ευνοϊκά σχόλια χάρη στον τέλειο συνδυασμό ηλεκτρικών επιδόσεων και στη γοητεία του hatch μοντέλου.
Το νέο, μικρό ηλεκτρικό INSTER, ιδανικό για την πόλη, ειδικά σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά συνδυάζει συμπαγές στυλ SUV με άνεση στην οδήγηση στους αστικούς δρόμους, με την αυτονομία των 370 χιλιομέτρων που διαθέτει.

Koenigsegg: Επίθεση με δύο νέα hypercar
Η Koenigsegg δεν σταματά να επαναπροσδιορίζει τα όρια της αυτοκίνησης. Παρά το γεγονός ότι όλες οι μονάδες που θα κατασκευαστούν είναι ήδη «κλεισμένες» -ακόμη και το νέο Sadair’s Spear των μόλις 30 μονάδων έχει εξαντληθεί- ο Κρίστιαν φον Κένιγκσεγκ επιβεβαίωσε στο Goodwood ότι έρχονται δύο νέα πρότζεκτ, μαζί με μερικές ανατρεπτικές ιδέες που θα αλλάξουν ξανά το παιχνίδι.
Το πρώτο νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026 και θα είναι ένα «homage project», στα πρότυπα του CC850 που τίμησε το CC8S.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας και αυτό θα βασιστεί στην αρχιτεκτονική του Jesko, πιθανότατα για τελευταία φορά, πριν την μετάβαση σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα.
Εκεί θα στηριχθεί το δεύτερο μοντέλο, ένα ολοκαίνουριο, κεντρομήχανο hypercar που θα δούμε προς το τέλος της επόμενης χρονιάς, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη σουηδική φίρμα.
Αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν μυστικές, όλα δείχνουν πως η Koenigsegg θα μείνει πιστή στην ακραία φιλοσοφία της. Ο twin-turbo V8 είναι σίγουρο ότι θα παραμείνει, ενδεχομένως ενισχυμένος από τον ηλεκτροκινητήρα Dark Matter των 811 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται και η επιστροφή του τρικύλινδρου Tiny Friendly Giant (TFG).
Παράλληλα, ο φον Κένιγκσεγκ υπόσχεται «τέσσερις ή πέντε» νέες ιδέες που όταν παρουσιαστούν θα φαίνονται αυτονόητες, αλλά μέχρι σήμερα δεν τις είχε σκεφτεί κανείς.
Η Koenigsegg δεν κατασκευάζει απλώς hypercar, αλλά ξαναγράφει τους κανόνες. Και το επόμενο κεφάλαιο φαίνεται πιο συναρπαστικό από ποτέ.
