Ειδήσεις

28 Mar, 2019 Ώρα 11:59

Επετειακές εκδόσεις των GT-R και 370Ζ ετοιμάζει η Nissan

Thumbnail

Η Nissan δημοσίευσε μια εικόνα teaser για το "γκαράζ των ονείρων" που περιλαμβάνει κλασσικά μοντέλα αλλά και τις επερχόμενες επετειακές εκδόσεις των 370Z και GT-R που θα παρουσιαστούν στην Έκθεση της Νέας Υόρκης.

Close

Ξεκινώντας από αριστερά, βλέπουμε το Datsun 240Ζ (1969) και το 370Z 50th anniversary (2019) το οποίο προφανώς θα είναι μια ειδική έκδοση με διαφορετικές ζάντες και εμβλήματα, παρόλο που το συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκεται στην αγορά με ελάχιστες επεμβάσεις εδώ και δέκα χρόνια.

Στη συνέχεια βλέπουμε το αγωνιστικό GT-R R34 σε μπλε απόχρωση με χορηγό Calsonic και ένα άγνωστης προέλευσης σημερινό GT-R. Στο τρίτο stand βρίσκεται ένα Skyline GT-R KPGC110 δεύτερης γενιάς (1972) και το GT-R50 by Italdesign (2018) που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Close

Τέλος, στα δεξιά βλέπουμε ένα ακόμη Skyline GT-R R34 (1999) και τη νέα επετειακή έκδοση Nissan GT-R 50th anniversary (2019) που θα κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη και τουλάχιστον εμφανισιακά θυμίζει την έκδοση Nismo.

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.