Ειδήσεις

14 Jan, 2020 Ώρα 12:05

Επιχορήγηση για απόσυρση παλαιού οχήματος & αγορά μεταχειρισμένου

Thumbnail

Αλλαγές στο σχέδιο απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων προωθεί ο νέος Υπουργός Μεταφορών Γιάννης Καρούσος ο οποίος θα καταθέσει το νέο σχέδιο στη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου την Τετάρτη (15/1).

Close

Όπως ο ίδιος δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΡΙΚ η βασικότερη αλλαγή που προωθείται είναι η δυνατότητα επιχορήγησης με ένα ποσό και για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μέχρι 3 ετών. Δεν ξεκαθάρισε ακόμα το ακριβές ποσό που θα δίνεται για την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Το σχέδιο που εγκρίθηκε τον Νοέμβριο προνοούσε επιχορήγηση 2000 ευρώ για απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου σε συνδυασμό με αγορά καινούργιου αυτοκινήτου με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. 

Close

Φιλοσοφία του νέου σχεδίου να μπορούν να εξυπηρετηθούν άτομα με χαμηλά εισοδήματα και δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο. 

 

Close

Πιο συγκεκριμένα:

- Θα δίνεται χορηγία 2000 ευρώ για απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου ηλικίας 15 ετών και άνω και αγορά καινούργιου αυτοκινήτου με τα εξής χαρακτηριστικά: Θα πρέπει να έχει κυβισμό μικρότερο ή ίσο των 1800 κυβικών εκατοστών, Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης με ένδειξη “Euro 6AD” ή μεταγενέστερη και μάζα εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα μικρότερη ή ίση των 150 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο, μετρούμενη με τη νέα μέθοδο μέτρησης, γνωστή ως «WLTP».

Με βάση τον προϋπολογισμό του σχεδίου αναμενόταν ότι θα δοθούν 1250 χορηγίες για το παλιό αυτοκίνητο.

- Η άλλη πτυχή του σχεδίου αφορά αγορά καινούριου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου αξίας 40 χιλιάδων ευρώ και κάτω, και η χορηγία θα είναι ύψους 5000 ευρώ και με βάση τον προϋπολογισμό του σχεδίου αναμενόταν να δοθούν περίπου 100 χορηγίες. 

Οι λεπτομέρειες για την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αναμένεται να ανακοινωθούν την Τετάρτη.

Αναμένεται ότι οι αριθμοί χορηγιών και τα ποσά θα διαμορφωθούν ανάλογα για να υπάρξει και κονδύλι για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.Το συνολικό ποσό της χορηγίας που θα δοθεί είναι €3.000.000. 

Το σχέδιο θα ανακοινωθεί ολοκληρωμένο και θα τεθεί σε εφαρμογή το αμέσως επόμενο διάστημα, μετά την έγκριση του από το Υπουργικό Συμβούλιο.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το Σχέδιο μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

 

 

Πηγή: Brief.com.cy

29 May, 2020 Ώρα 20:44

Το πλάνο της Nissan για τα επόμενα 4 χρόνια

Thumbnail

Το μελλοντικό τετραετές πλάνο παρουσίασε η Nissan Motor Co., Ltd. για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο,  περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Close

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες  και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος του 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Close

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς:

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Close

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας

Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες

Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)

Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν

Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη

Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα

Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN

Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 

2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής

Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού  της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη

Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και  εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN

Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών  C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων

Λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες

Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023,

Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα  δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων

Λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.