Τα ηλεκτρικά οχήματα νέας γενιάς προσφέρουν εξαιρετικές αυτονομίες με μία φόρτιση, «σβήνοντας» σταδιακά την ανησυχία των περισσότερων οδηγών περί φόρτισης. Όμως, μία νέα μελέτη διαπίστωσε ότι το 16% των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων έχουν «μείνει» από μπαταρία, έστω μία φορά.
Την έρευνα διεξήγαγε η εταιρία Ideal Power και εκτός από το 16% που έχουν μείνει από μπαταρία, ένα εντυπωσιακό ποσοστό 44% δήλωσε πως το άγχος της αυτονομίας έχει επηρεάσει αρνητικά τη συνολική ικανοποίησή τους από την κατοχή ενός EV.
![](/sites/default/files/styles/media_image/public/2024-05/evanxiety.jpg?itok=kU_HQVbG)
Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των ιδιοκτητών EV είναι να φτάνουν σε έναν σταθμό φόρτισης και να βρίσκουν όλες τις θέσεις γεμάτες. Το 75% των ιδιοκτητών δήλωσαν ότι αυτό τους έχει συμβεί τουλάχιστον μία φορά και το 10% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι περίμεναν μία ώρα ή περισσότερο για μια θέση φόρτισης.
Μιλώντας για φόρτιση, το 70% των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων φορτίζουν τα οχήματά τους κυρίως στο σπίτι. Το 16% βασίζεται κυρίως σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, ενώ το υπόλοιπο 14% λίγο και από τα δύο.
![](/sites/default/files/styles/media_image/public/2024-05/eveveveve.jpg?itok=CQPrNmLw)
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανησυχίες σχετικά με την εμβέλεια και τη φόρτιση, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 42% των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων θα πλήρωναν επιπλέον για να κλείσουν μια θέση φόρτισης. Είναι ενδιαφέρον ότι δεν μιλάμε για ένα ή δύο δολάρια, καθώς το μέσο ποσό που οι άνθρωποι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν ήταν 15 δολάρια (αγορά Αμερικής). Αυτό είναι αρκετά μεγάλο ποσό, καθώς το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ σημειώνει ότι η μέση τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος είναι 0,174 δολάρια ανά kWh.
Ενώ οι ιδιοκτήτες ανέφεραν μια χούφτα αρνητικών εμπειριών και μειονεκτημάτων, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που συμμετείχαν στη μελέτη λάτρεψαν τα EV. Συγκεκριμένα, ένα εντυπωσιακό 91% δήλωσε ότι το επόμενο όχημά τους θα είναι ηλεκτρικό.
![](/modules/tns_ifart/assets/loading.gif)
Το Hyundai TUCSON γιορτάζει δύο δεκαετίες καινοτομίας: το απίστευτο ταξίδι προς την επιτυχία!
Το Hyundai Tucson γιορτάζει την εικοστή επέτειο του, από το 2004 όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση. Το Tucson είναι σήμερα ένα από τα πιο δημοφιλή SUV, με εκατομμύρια πωλήσεις ανά το παγκόσμιο. Αυτό το ορόσημο αποδεικνύει την αφοσίωση και καινοτομία της Hyundai στο σχεδιασμό και παραγωγή αυτοκινήτων υψηλού επιπέδου.
Με το που πρωτοκυκλοφόρησε, το Tucson πρώτης γενιάς κέρδισε τη φήμη για το στυλ,την άνεση και την αξιοπιστία του. Κατάφερε να ξεφύγει από τα στερεότυπα μοντέλα της κατηγορίας του, με το σχεδιασμό, το άνετο σαλόνι και την προχωρημένη τεχνολογία του και ανέβηκε ψηλά στην προτίμηση των ανθρώπων της περιπέτειας αλλά και των οικογενειών.
Το πρωτοποριακό σχέδιο και η τεχνολογία του Tucson το έκαναν να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα SUV της ίδιας κατηγορίας με αποτέλεσμα να γίνει μεταξύ των πρώτων σε πωλήσεις της Hyundai. Με τα χρόνια, το Tucson συνέχισε να εξελίσσεται και να βελτιώνεται.
Το σημερινό, τέταρτης γενιάς Tucson, που κυκλοφόρησε το 2020, με το προοδευτικό και φουτουριστικό του σχέδιο, είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, μαζί με μια σειρά από κινητήρες και υβριδικές εκδόσεις.
Σε δύο δεκαετίες ζωής, το Tucson έχει να επιδείξει μια πλούσια ιστορία με επιδόσεις, αξιοπιστία και εκτίμηση από τους πελάτες της Hyundai.
![](/modules/tns_ifart/assets/loading.gif)