Ειδήσεις

04 Oct, 2023 Ώρα 12:11

Έρχεται φθηνό ηλεκτρικό SUV από την VW

Thumbnail

H γερμανική εταιρία φαίνεται αποφασισμένη να μην αφήσει κομμάτι της ηλεκτρικής αγοράς που να μην κάνει έντονη την παρουσία της.

Close

Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσημα τα σχέδιά της για την παρουσίαση ενός compact SUV το 2026, σχεδιασμένο ως μία crossover εναλλακτική λύση στο Volkswagen ID 3.

Το νέο SUV θα κατασκευάζεται παράλληλα με το ID 3 στο εργοστάσιο του Wolfsburg στη Γερμανία, με βάση την ανανεωμένη έκδοση της πλατφόρμας MEB του VW Group, που εσωτερικά αναφέρεται ως MEB Evo.

Close

Αυτή η στρατηγική κίνηση ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη στρατηγική παραγωγής της Volkswagen που περιγράφεται μέχρι το 2028, εστιάζοντας στην ενοποίηση μοντέλων με κοινή πλατφόρμα σε συγκεκριμένα παγκόσμια κέντρα παραγωγής για την ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας.

Ο Christian Vollmer, επικεφαλής παραγωγής της Volkswagen, έδωσε έμφαση στον εξορθολογισμό των λειτουργιών παραγωγής, με στόχο την παραγωγή πολλαπλών μοντέλων με τη χρήση μιας κοινής αρχιτεκτονικής οχημάτων.

Close

Με την υιοθέτηση αυτής της προσέγγισης, η εταιρεία αναμένει σημαντική εξοικονόμηση κόστους με την αποφυγή επενδύσεων για την ενσωμάτωση διαφορετικών αρχιτεκτονικών οχημάτων.

Οι εγκαταστάσεις του Wolfsburg δεν θα συναρμολογούν μόνο το νέο SUV και το υπάρχον ID 3, αλλά θα συνεχίσουν επίσης την παραγωγή του Volkswagen Golf, το οποίο αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά στις αρχές του 2024, και της τελευταίας έκδοσης του Volkswagen Tiguan, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Επιπλέον, το επταθέσιο SUV Volkswagen Tayron, που θα αντικαταστήσει το Tiguan Allspace, θα βγει από τις γραμμές συναρμολόγησης του Wolfsburg από το 2025.

Σε μια απροσδόκητη κίνηση, η Volkswagen αποκάλυψε ότι, προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια για την κατασκευή ειδικού εργοστασίου για την πολυαναμενόμενη ναυαρχίδα Trinity.

Αντ’ αυτού, αυτό το μεγάλο ηλεκτρικό θα παράγεται στο Zwickau της Γερμανίας, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ήδη τα μοντέλα ID 3 και ID 5.

Η απόφαση αυτή απορρέει από τις καθυστερήσεις στο πρόγραμμα Trinity και τις εσωτερικές διαβουλεύσεις σχετικά με την αναδιάρθρωση των υφιστάμενων χώρων παραγωγής λόγω της αναμενόμενης μειωμένης ζήτησης για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η οποία δημιουργεί χώρο για νέα μοντέλα εντός του υφιστάμενου δικτύου.

04 Dec, 2025 Ώρα 09:30

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)

Thumbnail

Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.

Close

Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.

Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.

Close

 

 

Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

 

Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.

Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.

 

 

Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;