Ειδήσεις

05 Dec, 2024 Ώρα 11:25

Το Fast & Furious επιστρέφει στις ρίζες του

Thumbnail

Η 11η ταινία της σειράς αναμένεται το 2026, ωστόσο ο Βιν Ντίζελ μοιράστηκε ήδη κάποιες σημαντικές πληροφορίες.

Close

Από το 2025, αναμένεται να ξεκινήσουν τα γυρίσματα του Fast & Furious 11 (ή πιο επίσημα Fast X Part 2), με την κυκλοφορία στους κινηματογράφους να έχει προγραμματιστεί για το 2026.

Κρατώντας τους φίλους του franchise σε εγρήγορση, ο Βιν Ντίζελ μοιράστηκε ορισμένες πληροφορίες αναφορικά με τι μπορούμε να περιμένουμε.

Close

Όλα δείχνουν, ότι το Fast & Furious επιτέλους επιστρέφει στους αγώνες δρόμου, τις επονομαζόμενες «κόντρες». Κάτι που έχει εκλείψει εδώ και πολλά χρόνια από τις ταινίες, οι παραγωγές των οποίων έχουν χάσει εντελώς το νόημα και μας δίνουν σκηνικά που περισσότερο θυμίζουν… Avengers παρά αγώνες αυτοκινήτου.

Το πρόσωπο του franchise, ο Βιν Ντίζελ ανάρτησε πρόσφατα στο Instagram φωτογραφία του με τον Ντουέιν Τζόνσον, όπου αποκάλυψε ότι το φιλμ θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2026. Η φωτογραφία φυσικά και δεν ήταν τυχαία, καθώς δίνει το στίγμα της επιστροφής του Τζόνσον ως «Hobbs».

Close

Αναφορικά με το κόνσεπτ της ταινίας, είναι εντελώς άγνωστο. Ωστόσο, η επιστροφή στις «κόντρες» φυσικά θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτη κίνηση, κι ας αντικαταστήσει την πληθωρική δράση που έχει ακολουθήσει το franchise από το «Fast Five» και μετά.

Υπενθυμίζουμε, πως το Fast & Furious λατρεύτηκε από τους petrolheads πίσω στο 2001 με την ορίτζιναλ ταινία, αλλά και δημιούργησε πολλούς νέους φίλους του αυτοκινήτου από μικρή ηλικία. Όλα αυτά μέχρι το Fast & Furious 4 του 2009.

Πριν έξι μήνες, ο Βιν Ντίζελ ανάρτησε βίντεο όπου πολλά muscle car φέρονταν να πηγαίνουν για γυρίσματα, ένα θετικό σημάδι που ενδεχομένως επιβεβαιώνει τα λεγόμενά του.

28 Jul, 2025 Ώρα 14:33

Honda HR-V: Σύγχρονη αισθητική, νέες τεχνολογίες και υβριδική απόδοση

Thumbnail

Στις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των οικογενειακών SUV συγκαταλέγεται το ανανεωμένο Honda HR-V, e:HEV καθώς εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία, δίχως να θυσιάζει στο ελάχιστο το αποδοτικό υβριδικό του προφίλ και τον ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα του.

Close

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η ανανεωμένη έκδοση φέρει στιλιστικές λεπτομέρειες που δημιουργούν μια ακόμα πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα. Οι σημαντικότερες σχεδιαστικές πινελιές αφορούν τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την ανανεωμένη μάσκα με ένα γυαλιστερό μαύρο διακοσμητικό, όπως και τα φώτα με ανανεωμένα εσωτερικά στοιχεία. Στο πίσω μέρος μια ενιαία μπάρα LED γεφυρώνει τα φωτιστικά  σώματα και αναδεικνύει το πλάτος του HR-V,  χαρίζοντάς του ταυτόχρονα ένα πιο premium και hi-tech λουκ. Το Honda HR-V ξεχωρίζει με το επιβλητικό παρουσιαστικό του, με μήκος που φτάνει τα 4.355 χλστ. και ένα μεταξόνιο 2.610 χλστ. το οποίο συμβάλλει σε μια ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Την πρακτικότητα ενισχύουν τα «έξυπνα» καθίσματα Magic Seats, με τη χαρακτηριστική δυνατότητα να αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια ενιαία επιφάνεια με τον χώρο αποσκευών.

 

Close

 

Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι υφασμάτινες ή ένας συνδυασμός υφάσματος και συνθετικού δέρματος, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό ενσωματώνεται ψηφιακή οθόνη αφής 9” με ασύρματη σύνδεση σε Android Auto/Apple CarPlay. Παράλληλα, στις κορυφαίες εκδόσεις προσφέρεται δυνατότητα ασύρματης φόρτισης όπως και ηχοσύστημα με 10 ηχεία που υπόσχονται μια ξεχωριστή ηχητική εμπειρία. Η καμπίνα διαθέτει σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, χάρη στην οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με τις λιτές γραμμές και επιφάνειες του ταμπλό, ενώ τα άμεσα αναγνωρίσιμα χειριστήρια για τα συστήματα ήχου και εξαερισμού εξασφαλίζουν ασφαλή και διαισθητικό χειρισμό.

Close

Μόλις από τη βασική έκδοση Elegance, το μοντέλο ενσωματώνει μια εκτενή δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης (Honda Sensing), με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως το Collision Mitigation Braking System (CMBS, ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος υποστηριζόμενο από  την μπροστινή ευρυγώνια κάμερα που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς κατά τη νυχτερινή οδήγηση, σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Επιπλέον, διαθέτει Adaptive Cruise Control, Lane Keep Assist, όπως και τη νέα στο ανανεωμένο HR-V λειτουργία Traffic Jam Assist  που παρακολουθεί το προπορευόμενο όχημα και εφαρμόζει αυτόνομα τα φρένα όταν χρειάζεται, και εκτελεί ελιγμούς για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.

 

 

Το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης, συνδεδεμένα με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Με αυτή τη διάταξη, το HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 131 PS και μέγιστη ροπή 253 Nm, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 5,4 λτ./100 χλμ. (WLTP).

Η εξελιγμένη μονάδα ελέγχου του συστήματος (ECU) φροντίζει για την απρόσκοπτη εναλλαγή ανάμεσα στις 3 λειτουργίες (Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive), ανάλογα με την εκάστοτε συνθήκη, ενώ υπάρχουν και επίσης ισάριθμα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

Το ανανεωμένο Honda HR-V e:HEV είναι διαθέσιμο στην αγορά σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance, Advance, Advance Style και Advance Style Plus), με τιμές που ξεκινούν από τα 32.500 ευρώ (έκδοση Elegance), ενώ συνοδεύεται από τρία χρόνια περιεκτική εγγύηση συν ακόμα τέσσερα χρόνια για κινητήρα και κιβώτιο (ή 100 χιλιάδες χιλιόμετρα). Επίσης η παλέτα των εγγυήσεων προσφέρει και 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία του υβριδικού συστήματος ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που είναι και το μοναδικό στην κατηγορία του.