H Ferrari παρουσίασε την P80/C, μια νέα one-off δημιουργία αποκλειστικά για χρήση στην πίστα για ένα εκλεκτό και πιστό πελάτη της ιταλικής μάρκας, ο οποίος τρέφει ιδιαίτερη αγάπη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Scuderia της δεκαετίας του ’60.
Γι’αυτό και η P80/C διαθέτει στοιχεία από τα αγωνιστικά εκείνης την εποχής, όπως της 330 P3/P4, της Dino 206 S και της 250 LM. Η ομάδα μηχανικών της Ferrari άρχισε να εργάζεται για το συγκεκριμένο project το 2015, τη μεγαλύτερη περίοδο ανάπτυξης για οποιασδήποτε Ferrari μέχρι σήμερα.
Η P80/C βασίζεται πάνω στην αγωνιστική 488 GT3 και οι σχεδιαστές του Ferrari Styling Centre, υπό την καθοδήγηση του Flavio Manzoni, και οι μηχανικοί της εταιρίας συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα εντελώς διαφορετικό σώμα, που είναι όμορφο αισθητικά καθώς και λειτουργικό μέσα στην πίστα.
Η ομάδα είχε στη διάθεση της τεράστια ποσά για την έρευνα, τόσο από την άποψη του σχεδιασμού και της μηχανικής, και έτσι κάθε στοιχείο αναλύθηκε σχολαστικά, σε μια διαδικασία που ξεχωρίζει αυτό το αυτοκίνητο από τις προηγούμενες one-off Ferrari.
Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε ώστε να έχει διπλό set-up: ένα για χρήση στην πίστα, το οποίο περιλαμβάνει μια μεγάλη carbon αεροτομή και μονομπούλονες ζάντες 18 ιντσών, και ένα πακέτο έκθεσης με τροχούς 21″, αλλά χωρίς τα αεροδυναμικά μέρη, ώστε να τονίζεται η καθαρότητα των μορφών του.
Η Ferrari δεν αποκαλύπτει ποτέ την τιμή των μοναδικών δημιουργιών της, αλλά τα χρόνια εξέλιξης της P80/C δείχνουν ότι ο ανώνυμος αγοραστής που έχει το όνομα mr_tk στο Instagram, έχει πολύ βαθιά τσέπη.
Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις ηλεκτρικών
Η αγορά της Γερμανίας είναι η μεγαλύτερη αγορά πώλησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη και πέρυσι πουλήθηκαν 2.817.331 νέα αυτοκίνητα (-1%). Με την κυβέρνηση να έχει τερματίσει τις κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να παρουσιάσουν πτώση 27,4%.
Συνολικά μόλις 380.609 νέα αυτοκίνητα πουλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, νούμερο που ισοδυναμεί με μερίδιο αγοράς 13,5%. Τα υβριδικά είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 12,7%, σημειώνοντας 947.398 πωλήσεις φτάνοντας σε μερίδιο αγοράς 33,6%. Τα plug-in υβριδικά είδαν το ποσοστό τους να αυξάνεται κατά 9,2%, στις 191.905 μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 6,8% στο σύνολο της αγοράς.
Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παραμένουν ο πιο κοινός τύπος κινητήρων στη Γερμανία, αντιπροσωπεύοντας το 35,2% του συνόλου των πωλήσεων. Πέρυσι, πουλήθηκαν 991.948 αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης (+1,4%), ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ επιβραδύνθηκαν κατά 0,7%, σε 483.261 μονάδες, έχοντας μερίδιο 17,2%.