Ειδήσεις

20 Jan, 2023 Ώρα 12:53

Φρέσκο χοιρινό μόνο στο ΓΣΠ σήμερα! Ατύχημα με φορτηγό γεμάτο κρέατα!

Thumbnail

Μετά από ατύχημα με φορτηγό έκλεισε ο δρόμος στον κυκλικό κόμβο παρά το Στάδιο ΓΣΠ. Σύμφωνα με την Αστυνομία, μετατοπίστηκε το φορτίο που μετέφερε κρέατα προς τα εμπρός με αποτέλεσμα να καταστραφεί το κιβώτιο που τα μετέφερε.

Close

Η Αστυνομία συστήνει στους οδηγούς να είναι προσεκτικοί.

 

Close

 

H ανακοίνωση της Αστυνομίας

Close

Κλειστή είναι για τα διερχόμενα οχήματα η λεωφόρος Δημήτριου Βικέλα, στον Στρόβολο, από τη συμβολή της με την λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού (Φώτα Ορφανίδη), λόγω πτώσης εμπορεύματος από φορτηγό όχημα, σε σημείο παρά τον κυκλικό κόμβο που οδηγεί προς το στάδιο ΓΣΠ, στην λεωφόρο Δημήτριου Βικέλα. Στο σημείο βρίσκονται μέλη της Αστυνομίας για παροχή βοήθειας και ρύθμιση της κυκλοφορίας.

Οι διερχόμενοι οδηγοί καλούνται να κατευθύνονται προς τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού, από όπου μπορούν να επιστρέψουν προς την περιοχή του σταδίου ΓΣΠ, μέσω του κυκλικού κόμβου στον αυτοκινητόδρομο.

Η κυκλοφορία προς το στάδιο ΓΣΠ, για τους οδηγούς στον αυτοκινητόδρομο που κατευθύνονται από Λεμεσό προς Λευκωσία, δεν επηρεάζεται. 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.