Ειδήσεις

11 Sep, 2019 Ώρα 11:43

Γερό τρολάρισμα από την Nissan προς την Έκθεση της Φρανκφούρτης!

Thumbnail

Είναι απίστευτο το ότι περισσότερες από 20 μεγάλες εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν στην φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Μια από τις μεγαλύτερες απουσίες είναι και αυτή της Nissan. 

Close

Η Ιαπωνική εταιρεία όμως θέλησε να τρολάρει τόσο την έκθεση όσο και ότι αυτή δεν βρίσκεται μέσα σε αυτή με ένα παράξενο τρόπο. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε, το νέο Juke αποκαλύφθηκε στην έκθεση "Francfort Show 2019" που έγινε στη φανταστική πόλη Francfort, στην περιοχή Charente-Maritime της Γαλλίας. Η Nissan δεν δίστασε να παρουσιάσει και κάποιες φωτογραφίες από την "έκθεση", στις οποίες φαίνεται το περίπτερο της μάρκας με ένα κόκκινο και ένα γκρί Juke, τοποθετημένα στην μέση του πουθενά. 

 

Close

 

 

Στο Facebook μάλιστα λίγες μέρες πριν, η Nissan Γαλλίας διοργάνωσε και μια εκδήλωση καλώντας επί το πλείστον τους παλιούς κατόχους Juke να επισκεφτούν την Francfort λέγοντας πως τους περίμενε ένα ολόκληρο φορτηγό από φαγητά. Λίγοι απάντησαν...

 

Βρήκαμε και το Event στο Facebook που έφτιαξε η Γαλλική αντιπροσωπεία. Δείτε το εδώ.

Το σίγουρο είναι ότι οι εκθέσεις αυτοκινήτων δεν είναι τόσο λαμπερές όσο ήταν τα προηγούμενα χρόνια. Από την έκθεση της Φρανκφούρτης λείπουν επίσης οι: Abarth, Alpine, Alfa Romeo, Aston Martin, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, DS, Ferrari, Fiat, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota και Volvo. 

 

Tags
29 May, 2020 Ώρα 20:44

Το πλάνο της Nissan για τα επόμενα 4 χρόνια

Thumbnail

Το μελλοντικό τετραετές πλάνο παρουσίασε η Nissan Motor Co., Ltd. για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο,  περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Close

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες  και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος του 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Close

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς:

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Close

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας

Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες

Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)

Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν

Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη

Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα

Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN

Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 

2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής

Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού  της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη

Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και  εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN

Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών  C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων

Λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες

Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023,

Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα  δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων

Λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.