Ειδήσεις

16 Jan, 2020 Ώρα 15:12

H CUPRA τιμά τους παίκτες του πρώτου Clásico στην ιστορία

Thumbnail

Οι παίκτες που συναγωνίστηκαν στο πρώτο Clásico στην ιστορία , πρωταγωνιστούν σε ένα ειδικό βίντεο που μετέδωσε η CUPRA πριν από τον αγώνα των δυο μεγάλων ομάδων τον Δεκέμβριο. Το νέο εμπορικό σήμα της SEAT, το οποίο τον περασμένο Αύγουστο έγινε ο επίσημος συνεργάτης  Αυτοκίνησης και Μεταφοράς της FC Barcelona για τις επόμενες πέντε σεζόν, ταξιδεύει στον πρώτο αγώνα μεταξύ των δύο ομάδων, για να τονίσει αξίες όπως πάθος, φιλοδοξία και αποφασιστικότητα ως αφετηρία σημαντικών γεγονότων. Το CUPRA κάνει το ντεμπούτο του στο Clásico σε κινηματογραφική μορφή που σας μεταφέρει πίσω πάνω από 100 χρόνια στο χρόνο, στον πρώτο αγώνα, που πραγματοποιήθηκε σε ιπποδρόμιο το 1902.

Close

 

 

Σύμφωνα με τον CEO της CUPRA Wayne Griffiths: «Τα μεγάλα όνειρα ξεκινούν με λίγους πιστούς. Αν και το ποδόσφαιρο δεν ήταν ένα δημοφιλές άθλημα το 1902, μια ομάδα 22 ανδρών που έτρεφε πάθος για το άθλημα, συγκεντρώθηκαν στη Μαδρίτη για να παίξου στο πρώτο Clásico. Όπως ακριβώς και αυτός ο ιστορικός αγώνας, το CUPRA γεννήθηκε από την πεποίθηση μιας ομάδας ανθρώπων να δημιουργήσει μια σύγχρονη μάρκα ειδικά σχεδιασμένη για τους λάτρεις των αυτοκινήτων». Το βίντεο είναι γυρισμένο σε θρυλικές τοποθεσίες στην Μαδρίτη, όπως το Μουσείο Σιδηροδρόμων, και μεταδόθηκε στην τηλεόραση σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Μεξικό.

 

Close

 

Το βίντεο συμπεριλαμβάνει το CUPRA Formentor Concept, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε ειδικά για το εμπορικό σήμα. Με τη βοήθεια ενός υβριδικού κινητήρα plug-in υψηλής απόδοσης, το νέο αυτό όχημα θα κατασκευαστεί στο Martorell και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020. Μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου CUPRA Ateca και με την άφιξη του CUPRA Formentor και του Leon CUPRA, η εταιρεία θα ενισχύσει την γκάμα των προϊόντων της με στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων τα επόμενα δύο με τέσσερα χρόνια. Για να επιτύχει αυτό το στόχο, η μάρκα ενοποίησε τη δομή της φέτος, καθορίζοντας τη διοικητική της ομάδα και αυξάνοντας το εργατικό της δυναμικό κατά 50%. Επιπλέον, η CUPRA ολοκληρώνει την κατασκευή της νέας έδρας της, ενός εργοστασίου 2.400 τετραγωνικών μέτρων δίπλα στο αρχηγείο της SEAT, το οποίο θα ανοίξει το επόμενο έτος. Η CUPRA βρίσκεται στο δρόμο για το κλείσιμο του δεύτερου έτους της επιχείρησής της με ένα ρεκόρ πωλήσεων. Η νέα αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε συνολικά 22.800 μονάδες που πωλήθηκαν μέχρι τον Νοέμβριο του 2019, ποσοστό που είναι κατά 74% υψηλότερο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. 

 

Tags
27 Jan, 2025 Ώρα 10:27

Το νέο Dacia Duster κερδίζει το βραβείο καλύτερης αγοράς στην Ευρώπη για το 2025

Thumbnail

Το Dacia Duster ήταν ο μεγάλος νικητής του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AUTOBEST, κατακτώντας το βραβείο “Best Buy Car of Europe” για το έτος 2025. Συγκεντρώνοντας συνολικά 16.292 βαθμούς, η τρίτη γενιά του Duster κατάφερε να επικρατήσει επί των υπόλοιπων τεσσάρων φιναλίστ, οι οποίοι πάλεψαν μέχρι τέλους για τον τίτλο «Καλύτερη Αγορά Αυτοκινήτου στην Ευρώπη 2025».

Close

 

 

Αυτή η σκληρή μάχη μεταξύ των φιναλίστ αποτελεί κάτι μοναδικό στην ιστορία του δημοσιογραφικού οργανισμού Autobest και καταδεικνύει τη δυναμική όλων των μοντέλων που μετείχαν στην τελική αξιολόγηση της 31μελούς κριτικής επιτροπής. Αυτοί προέρχονται από συνολικά 31 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος με τον δημοσιογράφο Πέτρο Σουτζιή.

Ο έντονος ανταγωνισμός για τον τίτλο “Best Buy Car of Europe 2025” αποδεικνύεται και από τα ποσοστά που συγκέντρωσαν οι φιναλίστ από τη διαδικασία ψηφοφορίας. Το Dacia Duster απέσπασε το 21,02% και πήρε την πρώτη θέση με μόλις 102 βαθμούς διαφορά από το Renault Symbioz. Τα μοντέλα που ακολούθησαν στην κατάταξη ήταν τα Opel Frontera, Citroen C3 και  MG3.

Close

 

 

Η Dacia είναι η μάρκα που ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις πραγματικές ανάγκες των πελατών της, παρουσιάζοντας σύγχρονα μοντέλα στη σωστή τιμή. Είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που έχει την ικανότητα να προσφέρει όλα όσα εκείνα θέλει να έχει στη διάθεση του ο σύγχρονος αγοραστής με χαμηλή τιμή αγοράς. Μια στρατηγική που την καθιέρωσε στη συνείδηση των αγοραστών και είχε σαν αποτέλεσμα να ανεβάσει την εταιρεία ανάμεσα στις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη.

 

 

Το καθόλα επιτυχημένο Dacia Duster πολύ γρήγορα έγινε ένα εμβληματικό μοντέλο τόσο για τη Dacia όσο και για ολόκληρη τη βιομηχανία. Από το 2010, το μοντέλο γνώρισε μια τεράστια εμπορική επιτυχία με περισσότερες  από δύο εκατομμύρια πωλήσεις σε πάνω από εξήντα χώρες. To οικογενειακό SUV της Dacia, βρίσκεται πλέον στην τρίτη του γενιά και διακρίνεται για τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, αφού διαθέτει μια στιβαρή και σύγχρονη σχεδίαση, τετρακίνητες εκδόσεις και πέντε προγράμματα λειτουργίας, full υβριδικό σύστημα και πλούσιο εξοπλισμό σε όλες του τις εκδόσεις. Προσφέρεται με δύο βενζινοκινητήρες στα 1.2 λίτρα TCE και στα 1.6 λίτρα E-Tech full Hybrid. 

Στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις μπορεί κάποιος να δει και να οδηγήσει όλη τη γκάμα της Dacia όπως τα Sandero, Sandero Stepway, Jogger, Duster και το αμιγώς ηλεκτρικό Spring.