Ειδήσεις

30 Jan, 2020 Ώρα 13:43

H Mercedes-Benz παραμένει στην πρώτη θέση της premium κατηγορίας

Thumbnail

Το 2019 ήταν η ένατη διαδοχική χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων για τη Mercedes-Benz. Με μια αύξηση της τάξης του 1,3%, κατάφερε να διαθέσει συνολικά 2,339,562 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Το σημαντικότερο όμως για το γερμανικό εργοστάσιο είναι ότι παραμένει για μια ακόμη χρονιά στην πρώτη θέση ανάμεσα στους premium κατασκευαστές!

Close

Και στις τρεις κύριες αγορές της (Κίνα, Γερμανία και ΗΠΑ) η μάρκα κατάφερε να αυξήσει τα ποσοστά της. Πιο συγκεκριμένα,  στην Κίνα κατάφερε να διαθέσει 693.443 οχήματα κάτι που μεταφράζεται σε μια αύξηση της τάξης του 6,2%. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού η εταιρεία σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ με 977.922 πωλήσεις (+ 3.7%). 

 

Close

 

Στην Ευρώπη πωλήθηκαν συνολικά 937.881 αυτοκίνητα από το «Ασημί βέλος» μέσα στο 2019 - λίγο πάνω από το υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους (+ 0.4%). Στη Γερμανία, την εγχώρια αγορά της, η Mercedes-Benz κατάφερε να ξεπεράσει τον αριθμό του προηγούμενου έτους κατά περισσότερες από 14.000 μονάδες λόγω της αύξησης των πωλήσεων των Compact οχημάτων και των SUV, παραδίδοντας 318.353 οχήματα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κάθε τρίτο Mercedes-Benz που παραδιδόταν ήταν SUV με την κατηγορία των Compact SUV να έχει τον πρώτο λόγο. 

Close

 

 

Περισσότερες από 667.000 μονάδες των μοντέλων A και B, CLA, CLA Shooting Brake, GLA και GLB παραδόθηκαν κατά το 2019 με την αύξηση να αγγίζει το + 9,5%. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση άνω των 30.000 πωλήσεων μονάδων σε σύγκριση με το προηγούμενο ρεκόρ που καθορίστηκε το 2016. Παράλληλα, η νέα A-Class παρουσίασε παγκόσμια αύξηση 12,3% το 2019. Το ίδιο και για τα τη C-Class Saloon και Estate που άγγιξε τις 392.900 Περισσότερες από 351.000 μονάδες του E-Class Saloon και Estate παραδόθηκαν στους πελάτες στο τρίτο πλήρες έτος πωλήσεων της νέας γενιάς.  

Η μάρκα οχημάτων υψηλής απόδοσης Mercedes-AMG πέτυχε ακόμη ένα ρεκόρ μέσα στο 2019 με 132,136 πωλήσεις και αύξηση κατά 11.8%. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσω του project «Ambition 2039», που ανακοινώθηκε πέρυσι, η Mercedes-Benz Cars υπολογίζει πως μέχρι το 2025 το 15% με 25% όλων των πωλήσεων της θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

 

29 Aug, 2025 Ώρα 09:47

Sayonara GT-R: Το τελευταίο GT-R μόλις πέρασε τη γραμμή παραγωγής

Thumbnail

Το αναπόφευκτο συνέβη. Η Nissan λέει οριστικό αντίο στο αμάξι θρύλος, GT-R 35. Μετά από 18 χρόνια, η Nissan ανακοίνωσε πως σήμερα πέρασε τη γραμμή παραγωγής το τελευταίο R35 GT-R, καθώς ολοκληρώνεται η συναρμολόγηση για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας (ήταν η τελευταία περιοχή πωλήσεων του μοντέλου).

Close

Από την κυκλοφορία του το 2007, το R35 GT-R έχει γίνει σύμβολο απόδοσης και καινοτομίας, γοητεύοντας τους λάτρεις της αυτοκίνησης και θέτοντας σημεία αναφοράς στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

 

Close

 

Στοχάζοντας μια κληρονομιά

Οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Nissan στο Tochigi, που βρίσκεται περίπου 100 χλμ. βόρεια του Τόκιο, συγκεντρώθηκαν για να γιορτάσουν την εκτεταμένη κληρονομιά του R35 καθώς η τελευταία μονάδα βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Συνολικά, περίπου 48.000 μονάδες κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του μοντέλου. Το τελικό όχημα, μια Premium έκδοση T-Spec, με βαφή Midnight Purple, προορίζεται για έναν πελάτη στην Ιαπωνία.

Close

 

 

Αντί για τον τυπικό κύκλο ζωής ενός προϊόντος που περιλαμβάνει ένα τουλάχιστον facelift στα μέσα του κύκλου ζωής του, το R35 GT-R εξελισσόταν συνεχώς σε κάθε έτος μοντέλου. Ανάλογα με την έκδοση, οι μηχανικοί της Nissan στην Ιαπωνία στόχευαν στην απελευθέρωση είτε περισσότερης ισχύος είτε μεγαλύτερων επιπέδων ελέγχου, αυξημένης άνεσης και πολυτέλειας.

Με τον ισχυρό κινητήρα V6 VR38DETT twin-turbo, το αναγνωρισμένο σύστημα τετρακίνησης ATTESA ET-S και την καινοτόμο αεροδυναμική του, το R35 GT-R προσέφερε σταθερά συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

 

 

Είναι αξιοσημείωτο ότι, κατά τη διάρκεια της παραγωγής του, μια βασική ομάδα μόλις εννέα αριστοτεχνών – ονόματι Takumi – στο εργοστάσιο της Nissan στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας συναρμολόγησε με πάθος στο χέρι κάθε έναν από τους κινητήρες που ήταν εγκατεστημένοι στις 48.000 μονάδες που κατασκευάστηκαν. Τα ονόματά τους είναι απαθανατισμένα σε μια πλάκα που είναι προσαρτημένη σε κάθε κινητήρα.

 

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραγωγής, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε από 480 άλογα κατά την κυκλοφορία, σε 570 άλογα από το μοντέλο του 2017 και μετά. Παράλληλα, οι μηχανικοί της NISMO μπόρεσαν να εξάγουν ακόμη περισσότερα, υιοθετώντας υπερσυμπιεστές προδιαγραφών αγωνιστικού αυτοκινήτου GT3, καθώς και εξαρτήματα υψηλής ακρίβειας,. Το αποτέλεσμα ήταν υψηλότερες στροφές και ταχύτερο στρίψιμο του turbo, αποδίδοντας έως και 600 άλογα για τα μοντέλα GT-R NISMO.

Με τον Michael Krumm στο τιμόνι, κατάφεραν να καταγράψουν τον εκπληκτικό χρόνο 7 λεπτών και 8,679 δευτερολέπτων στο Nurburgring.