Το 2019 ήταν η ένατη διαδοχική χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων για τη Mercedes-Benz. Με μια αύξηση της τάξης του 1,3%, κατάφερε να διαθέσει συνολικά 2,339,562 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Το σημαντικότερο όμως για το γερμανικό εργοστάσιο είναι ότι παραμένει για μια ακόμη χρονιά στην πρώτη θέση ανάμεσα στους premium κατασκευαστές!
Και στις τρεις κύριες αγορές της (Κίνα, Γερμανία και ΗΠΑ) η μάρκα κατάφερε να αυξήσει τα ποσοστά της. Πιο συγκεκριμένα, στην Κίνα κατάφερε να διαθέσει 693.443 οχήματα κάτι που μεταφράζεται σε μια αύξηση της τάξης του 6,2%. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού η εταιρεία σημείωσε επίσης νέο ρεκόρ με 977.922 πωλήσεις (+ 3.7%).

Στην Ευρώπη πωλήθηκαν συνολικά 937.881 αυτοκίνητα από το «Ασημί βέλος» μέσα στο 2019 - λίγο πάνω από το υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους (+ 0.4%). Στη Γερμανία, την εγχώρια αγορά της, η Mercedes-Benz κατάφερε να ξεπεράσει τον αριθμό του προηγούμενου έτους κατά περισσότερες από 14.000 μονάδες λόγω της αύξησης των πωλήσεων των Compact οχημάτων και των SUV, παραδίδοντας 318.353 οχήματα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κάθε τρίτο Mercedes-Benz που παραδιδόταν ήταν SUV με την κατηγορία των Compact SUV να έχει τον πρώτο λόγο.

Περισσότερες από 667.000 μονάδες των μοντέλων A και B, CLA, CLA Shooting Brake, GLA και GLB παραδόθηκαν κατά το 2019 με την αύξηση να αγγίζει το + 9,5%. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση άνω των 30.000 πωλήσεων μονάδων σε σύγκριση με το προηγούμενο ρεκόρ που καθορίστηκε το 2016. Παράλληλα, η νέα A-Class παρουσίασε παγκόσμια αύξηση 12,3% το 2019. Το ίδιο και για τα τη C-Class Saloon και Estate που άγγιξε τις 392.900 Περισσότερες από 351.000 μονάδες του E-Class Saloon και Estate παραδόθηκαν στους πελάτες στο τρίτο πλήρες έτος πωλήσεων της νέας γενιάς.
Η μάρκα οχημάτων υψηλής απόδοσης Mercedes-AMG πέτυχε ακόμη ένα ρεκόρ μέσα στο 2019 με 132,136 πωλήσεις και αύξηση κατά 11.8%. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσω του project «Ambition 2039», που ανακοινώθηκε πέρυσι, η Mercedes-Benz Cars υπολογίζει πως μέχρι το 2025 το 15% με 25% όλων των πωλήσεων της θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

BMW Σειρά 1: Ο νέος «Άσσος» θα τα αλλάξει όλα
Η BMW επιβεβαιώνει την επιστροφή της Σειράς 1 με μια ριζικά ανανεωμένη τέταρτη γενιά, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028 και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ενώ ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Audi αποσύρουν αντίστοιχα μοντέλα (A-Class, A1, Q2), η BMW δεσμεύεται να συνεχίσει την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών hatchback.
Η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse, μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.
Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.
Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας.
Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».
Η παραμονή της BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber, ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, αναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.
