Ειδήσεις

22 Aug, 2019 Ώρα 13:13

H Porsche γιορτάζει 20 χρόνια ζωής για την εμβληματική 911 GT3

Thumbnail

Η πρώτη παρουσίαση της Porsche 911 GT3, τον Μάρτιο του 1999 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, σηματοδότησε μια νέα εποχή για το σπορ αυτοκίνητο. Όπως καμία άλλη Porsche 911, η GT3 συμβολίζει απόλυτα την φιλοσοφία της Porsche Motorsport. Εξελιγμένο από τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι Walter Röhrl, τον αρχιμηχανικό Roland Kussmaul και σπεσιαλίστα της Porsche Motorsport από το Weissach, η Porsche 911 GT3 έφερε την δυναμική ενός αγωνιστικού πίστας στον δρόμο. Από τότε, ο «αθλητής» του δρόμου έγινε ακόμη πιο γρήγορος, πιο ακριβής και πιο δυναμικός με κάθε καινούργια γενιά. Με ατμοσφαιρικό κινητήρα, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους πίσω τροχούς, παραμένει η δημοφιλέστερη Porsche 911 για τους λάτρεις της ταχύτητας μέχρι σήμερα. 

Close

 

 

Η αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 GT3 έγραψαν χρυσές σελίδες στο βιβλίο της ιστορίας. Η GT3 πέτυχε μέσα από τα χρόνια πολλές νίκες σε αγώνες αντοχής, με τις μεγαλύτερες να αποτελούνται από επιτυχίες σε 24 Ώρες του Spa, 24 Ώρες της Daytona και τις 24 Ώρες του Nürburgring, το οποίο κέρδισε επτά φορές από το 2000. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της συνταγής από την οποία απαρτίζεται η Porsche 911 GT3, με κύρια συστατικά την εμπειρία και την καινοτομία στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που έφερε μαζί της στους δρόμους. Η αρχή της ιστορίας αυτού του μεγάλου μοντέλου βρίσκει τις ρίζες της στην θρυλική Porsche 911 Carrera RS 2.7 από την δεκαετία του 70. Για πρώτη φορά μάλιστα, το RS μετατράπηκε σε GT3 — σαν αναφορά στην κατηγορία GT στην οποία διαγωνίζεται. Με τον υδρόψυκτο εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3.6 λίτρων (355 ίπποι) του, και τον Walter Röhrl πίσω από το τιμόνι, η 911 GT3 έγραψε γύρο κάτω των 8 λεπτών στο θρυλικό Nürburgring Nordschleife, κάτι που αποτελούσε ρεκόρ πριν 20 χρονιά για τα αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. 

 

Close

 

Μετά από την επιτυχία της πρώτης γενιάς, η 911 GT3 συνέχισε κάθε τρία με τέσσερα χρόνια να δέχεται βελτιώσεις, και στο 2003 είδε τον κινητήρα της να παράγει 375 ίππους, στην συνέχεια 409 τρία χρόνια αργότερα πριν ανέβει στα 3.8 λίτρα και 430 ίππους. Στα 50α γενέθλια της 911, η πέμπτη γενιά της GT3 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης, με τον κινητήρα της να παράγει 469 ίππους, γυρίζοντας μάλιστα το Nürburgring Nordschleife μέσα σε 7:25. Η τελευταία έκδοση της 911 GT3 κυκλοφόρησε το 2007, με τον τετράλιτρο πλέον, κινητήρα να παράγει 493 ίππους, και το διακριτικό πακέτο Touring να φέρει αυτόματο πίσω πτερύγιο αλλά και την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων αλλά και του αυτόματου κιβωτίου PDK με διπλό συμπλέκτη. Την ίδια στιγμή, τα πράγματα συμπλήρωσαν ένα ιστορικό κύκλο, με την ονομασία του πακέτου «Touring Package» να αποτελεί φόρο τιμής στην πιο «λογική» έκδοση της θρυλικής Porsche 911 Carrera RS 2.7 από την δεκαετία του 70.

 

Tags
19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.