Έχουν περάσει τρεισήμισι χρόνια από τότε που η Classic Restorations παρουσίασε το εντυπωσιακό Shelby GT500CR και για να ξεκινήσει το 2024, η εταιρεία επιστρέφει με άλλη μια εκπληκτική εκδοχή της κλασικής Mustang.
Ονομάζεται Shelby GT500CR Centennial Edition και κατασκευάζονται μόλις 10 μονάδες, η καθεμία με τιμή 625.000 δολάρια! Το εξωτερικό της Centennial Edition ξεχωρίζει από τα γυαλιστερά ανθρακονημάτινα πάνελ της SpeedKore.

Φαίνονται ιδιαίτερα εντυπωσιακά στις φωτογραφίες και είναι σίγουρο ότι θα είναι ακόμα πιο φανταχτερά από κοντά. Η Classic Restorations έχει επίσης δώσει στο αυτοκίνητο μια κόκκινη αγωνιστική ταινία από ανθρακονήματα και ένα ζευγάρι κόκκινες ρίγες.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία, έχουν και ένα βαθύτερο νόημα, καθώς η Centennial Edition έχει κατασκευαστεί για να υποστηρίξει την American Heart Association και 100.000 δολάρια από κάθε μονάδα που πωλείται, θα δοθούν για την υποστήριξη της καμπάνιας Life is Why της Ένωσης.

Καμία «ανακαινισμένη» Mustang, όπως αυτή δεν θα ήταν ολοκληρωμένη, χωρίς ένα έντονα ανανεωμένο εσωτερικό και η GT500CR Centennial Edition έχει ακριβώς αυτό. Ένα ζευγάρι καθίσματα Caroll Shelby Scat Rally Series 1000 βρίσκονται μπροστά και ντυμένα με μαύρο δέρμα, με κόκκινες ραφές.
Η Classic Restorations έχει τοποθετήσει επίσης ένα ξύλινο τιμόνι, πεντάλ Shelby, μετρητές με λευκές όψεις και μια ειδική πλάκα American Heart Association στο ταμπλό. Τα προσκέφαλα φέρουν επίσης ανάγλυφο το λογότυπο της American Heart Association και υπάρχουν πολλές κόκκινες ραφές αντίθεσης παντού.

Στην «καρδιά» του αυτοκινήτου, υπάρχει ο «κτηνώδης» Coyote V8 5,0 λίτρων με υπερσυμπιεστή Magnuson VMP, που αποδίδει 800 ίππους!
Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο Tremec T56, που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς και στο σύνολο επιτρέπει στη Mustang να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα και να αναπτύξει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.

O Όμιλος BMW αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
Ο Όμιλος BMW Group μια επαναστατική φιλοσοφία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα εποχή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και συστημάτων ηλεκτροκίνησης που βασίζονται στην έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Neue Klasse θα επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις.

Με τη νέα τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς (Gen6 για συντομία), το BMW Group πραγματοποιεί ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα. Οι βελτιώσεις που αφορούν το προϊόν περιλαμβάνουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, με ορισμένα μοντέλα να επιτυγχάνουν ακόμη και υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, η νέα μπαταρία υψηλής τάσης Gen6 αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία 800V. Η Gen6 θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος στην Neue Klasse και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όλης της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων του BMW Group. Η φιλοσοφία για τις μπαταρίες υψηλής τάσης Gen6 είναι ριζικά νέα και θα βρει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - μέχρι και στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η νέα, ακόμα πιο λεπτή σχεδίαση επιτρέπει την ενσωμάτωσή της σε μία ποικιλία μοντέλων, ανεξάρτητα από το ύψος του οχήματος. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί δομικό στοιχείο του αμαξώματος των μοντέλων Neue Klasse («pack-to-open-body»), ενώ οι νέες κυλινδρικές κυψέλες θα ενσωματωθούν απευθείας στην μπαταρία υψηλής τάσης («cell-to-pack»). Η νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW προσφέρει 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη πρισματική της Gen5.

Όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν αυτό το τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός συγκεντρώνονται στο BMW Energy Master. Η εν λόγω κεντρική μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη στη μπαταρία υψηλής τάσης και παρέχει τη διασύνδεση για την παροχή ρεύματος υψηλής και χαμηλής τάσης καθώς και για τα δεδομένα από τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, ελέγχει την παροχή ρεύματος για τον ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος και διασφαλίζει την ασφαλή και έξυπνη λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης. Το BMW Group έχει καταθέσει μια σειρά νέων αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ασφαλειών.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έξυπνη ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Σε σύγκριση με το τετρακίνητο μοντέλο Gen5 xDrive, ένα μελλοντικό μοντέλο της Neue Klasse με τεχνολογία EESM και ASM μπορεί να είναι υπερήφανο για τις εξής βελτιώσεις: οι απώλειες ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%.
