Ειδήσεις

29 May, 2020 Ώρα 20:11

Χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων για τις Porsche 911 Carrera S και 4S

Thumbnail

Η Porsche A.G. ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει συγκεκριμένες εκδόσεις της 911 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων. Πιο συγκεκριμένα, από τη νέα χρονιά τα μοντέλα 911 Carrera S και 4S θα μπορούν να παραγγελθούν με μηχανικό κιβώτιο επτά ταχυτήτων χωρίς επιπλέον κόστος, σε αντίθεση με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK. Τα δύο αυτά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα τόσο στις αγορές της Ευρώπης όσο και της Αμερικής.

Close

Η 911 Carrera S με τον τριών λίτρων κινητήρα των αποδίδει 430 ίππους και 530 Nm ροπής με το μηχανικό κιβώτιο και επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα (3,7 δευτερόλεπτα με το PDK). Παράλληλα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 308 χλμ./ώρα ενώ η κατανάλωση θα βρίσκεται στα 10,0 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Η χρήση μηχανικού κιβωτίου μειώνει και το βάρος της 911 Carrera κατά 35 κιλά.

 

Close

 

Το επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο θα μπορεί να συνδυάζεται με το πακέτο Sport Chrono ενώ συνδυάζεται ακόμα και το σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV) με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ακόμα την αυτόματη λειτουργία rev-match και τις επιλογές Normal, Sport, Sport Plus, Wet και Individual.

Close

Στα πλαίσια της αναβάθμισης της 911 Carrera παρέχονται επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που δεν ήταν πριν διαθέσιμα, όπως το Porsche InnoDrive και το Smartshift.

Το σύστημα InnoDrive είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην 911 Carrera (με το PDK) και επεκτείνει τις λειτουργίες του προσαρμοζόμενου cruise control, βελτιστοποιώντας την ταχύτητα οδήγησης. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα πλοήγησης, υπολογίζει τις βέλτιστες τιμές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για τα επόμενα τρία χιλιόμετρα και τις ενεργοποιεί μέσω του συστήματος κινητήρα, PDK και φρένων.

Η νέα προαιρετική λειτουργία Smartlift επιτρέπει την αξιοποίηση των συντεταγμένων του GPS αλλά και την ανάλογη ρύθμιση στο εμπρός μέρος. Με ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα στον μπροστινό άξονα, η απόσταση από το έδαφος στην μπροστινή ποδιά μπορεί να αυξηθεί κατά περίπου 40 χιλιοστά. Το σύστημα αποθηκεύει τις συντεταγμένες GPS της τρέχουσας θέσης με το πάτημα του κουμπιού. Εάν ο οδηγός πλησιάσει ξανά αυτή τη θέση από την ίδια κατεύθυνση, το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου θα ανυψωθεί αυτόματα.

Tags
28 Mar, 2024 Ώρα 11:37

Το FIAT Ducato είναι το “Large Van of the Year” των Company Car and Van Awards

Thumbnail

Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, το Ducato της FIAT Professional κέρδισε τον τίτλο “Large Van of the Year” στα ετήσια βραβεία Company Car and Van Awards 2024 του ομώνυμου βρετανικού περιοδικού. Το Ducato ξεχώρισε χάρη στις πολλές εκδόσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επαγγελματία, την ευκολία στο χειρισμό, τον πολυδιαμορφώσιμο χώρο φόρτωσης καθώς και τα προηγμένα στοιχεία εξοπλισμού ασφάλειας με τα οποία είναι συμβατό.

Close

Ξεκινώντας την πορεία του το 1981, το μεγάλο βαν της μάρκας έχει πλέον παγιωθεί ως ηγέτης στο στερέωμα των επαγγελματικών μοντέλων και η συγκεκριμένη διάκριση είναι ακόμα μια ηχηρή επιβεβαίωση. Στη σημερινή του μορφή το Ducato έχει χώρο φόρτωσης έως 17 m3 και ωφέλιμο φορτίο που αγγίζει τα 1.500 kg. Διαθέτει επίσης το μεγαλύτερο σε μήκος χώρο φόρτωσης στην κατηγορία του, με τις μετρήσεις να δείχνουν πως υπερτερεί έως και κατά 30 cm από τα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Σε αντίστοιχα κορυφαίο επίπεδο βρίσκεται και το σύστημα κίνησης της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης που είναι 100% “in-house” σχεδιασμένο και εξελιγμένο. Διαθέτει νέα μπαταρία χωρητικότητας 110 kWh που εξασφαλίζει κορυφαία αυτονομία έως 420 km στον κύκλο μέτρησης WLTP, ενώ η δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως και 150 kW σημαίνει πλήρωση της μπαταρίας από το 0-80% σε λιγότερο από μια ώρα. Η τελευταία εξέλιξη των θρυλικών για την απόδοση και την αξιοπιστία τους MultiJet κινητήρων πετρελαίου αναλαμβάνει να ολοκληρώσει με τον ιδανικό τρόπο τις επιλογές που υπάρχουν στην γκάμα, ενώ η κορυφαία τεχνολογία του μοντέλου υπογραμμίζεται και από τα ηλεκτρονικά συστήματά του.

Close

Το νέο Ducato είναι το πρώτο επαγγελματικό μοντέλο που μπορεί να εξοπλιστεί με συστήματα Αυτόνομης Οδήγησης επιπέδου 2 (Advanced Driving Assistance Systems) για ευκολία οδήγησης και πλήρη ασφάλεια όλων όσοι βρίσκονται στο δρόμο. Πολλά από τα εν λόγω συστήματα βέβαια αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού, όπως το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, η διατήρηση της λωρίδας κίνησης, η αναγνώριση της οδικής σήμανσης, ο ηλεκτρονικός έλεγχος της ταχύτητας, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η κάμερα οπισθοπορείας και οι full LED προβολείς.  

Close