Ειδήσεις

03 Aug, 2022 Ώρα 11:12

Η Alfa Romeo έχει στα πλάνα της ένα supercar

Thumbnail

Μπορεί η κυρίαρχη τάση να είναι τα SUV και η Alfa Romeo να την ακολουθεί κατά γράμμα έχοντας παρουσιάσει ήδη την Tonale και έχοντας στα σκαριά την ακόμα πιο μικρή Brennero αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και διατεθειμένη να κόψει κάθε δεσμό με το παρελθόν.

Close

Έτσι λοιπόν οι Ιταλοί κάνουν (σοβαρές) σκέψεις για ένα υπερ- αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο και εντυπωσιακή εμφάνιση. Που θα κατασκευαστεί σε λίγες μονάδες, κατά τα πρότυπα της 8C και φυσικά θα αποκτήσει το χαρακτήρα του συλλεκτικού.

 

Close

 

Ο κινητήρας δεν θα είναι άλλος από το V6 των 3.000 κυβικών με τα δύο turbo που έχουμε δει στην Giulia GTAm με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με τους 540 ίππους που αποδίδει ήδη.

Close

Τόσο το πλαίσιο όσο και το αμάξωμα θα έχουν μεγάλα ποσοστά ανθρακονήματος και άλλων ελαφριών υλικών, ενώ οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρείας θα δώσουν ιδιαίτερη έμφαση και στην αεροδυναμική.

Στον τομέα αυτό θα βοηθήσει και η ομάδα της Φόρμουλα 1.

 

Πηγή: CNN.gr

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.