Η BMW κατάφερε για μια ακόμη φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά το πρώτο τρίμηνο αυτής της χρονιάς. Συνολικά παρέδωσε 55.979 οχήματα, κάτι που ισοδυναμεί με μια αύξηση της τάξης του 112,3%.
Παράλληλα, ο Όμιλος BMW σημείωσε μια σημαντική αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το πρώτο τρίμηνο του 2023 παραδίδοντας 64.647 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI. Δηλαδή μια αύξηση της τάξης του +83,2%.

Με την προοπτική κερδοφόρας ανάπτυξης σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον και με μια πολύ δυναμική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, το BMW Group είναι αισιόδοξο για το 2023. Μέχρι το 2024, τουλάχιστον ένα στα πέντε νέα οχήματα της εταιρείας θα πρέπει να διαθέτει πλήρως ηλεκτρική μετάδοση κίνησης, ενώ μέχρι το 2025, ένα στα τέσσερα νέα οχήματα που θα παραδίδονται σε πελάτες θα πρέπει να είναι BEV και, μέχρι το 2026, η αναλογία αυτή θα είναι περίπου ένα στα τρία.
Συνολικά η BMW πούλησε 517.957 μονάδες παγκοσμίως το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2023 καταφέρνοντας μάλιστα να διπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της. Οι BMW iX, BMW i7, BMW i4 και BMW iX3 είχαν ιδιαίτερη ζήτηση. Παράλληλα, με την παρουσίαση της νέας Σειράς 5 και της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5 φέτος, η μάρκα θα προσφέρει στους πελάτες της μια ευρεία γκάμα προϊόντων στην κατηγορία μοντέλων υψηλών προδιαγραφών. Η γκάμα προϊόντων θα συμπληρωθεί προς το τέλος του έτους με την αμιγώς ηλεκτρική BMW iX2 και την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Σειρά 5 Touring.

Επίσης, η BMW M ξεκίνησε τη χρονιά με σημαντική δυναμική: Οι πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με συνολικά 46.430 μονάδες (+18,9%). Ο κύριος μοχλός ανάπτυξης είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της BMW M Performance, i4 M50.
Η MINI διέθεσε 68.541 μονάδες το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς με τη ζήτηση για το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE να παραμένει υψηλή. Κάτι που αναμένεται να αυξηθεί με την έναρξη των πωλήσεων του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού MINI Cooper SE Cabrio ενώ η μάρκα συνεχίζει να προετοιμάζεται για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της μάρκας μέχρι το 2030.
Εντυπωσιακά αποτελέσματα και για την BMW Motorrad αφού το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου, η BMW Motorrad αύξησε τις πωλήσεις της κατά +1,1% σε 47.935 μονάδες - ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό του πρώτου τριμήνου του περασμένου έτους.

Τα καινούργια μοντέλα δεν χωράνε στα πάρκινγκ!
Πολλοί οδηγοί έχουν βρεθεί σε αυτή την εξαιρετική άβολη θέση. Και μολονότι η συζήτηση για διεύρυνση των χώρων στάθμευσης έχει ανοίξει για τα καλά στη Γερμανία, άλλωστε από εκεί προέρχεται και η σχετική έρευνα, το φαινόμενο είναι πανευρωπαϊκό.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει αρκετά, όχι όμως και οι αντίστοιχες θέσεις των πάρκινγκ.
Η Ερευνητική Εταιρεία Οδοποιών και Μεταφορών, FGSV για συντομία, είναι μια ανεξάρτητη ένωση στη Γερμανία, για την οποία ελάχιστοι οδηγοί έχουν ακούσει ποτέ.
Η τελευταία δημοσίευση του συνδέσμου προκαλεί σάλο, γιατί πρόκειται για ένα πρόβλημα που πιθανότατα ταλαιπώρησε σχεδόν κάθε οδηγό κάποια στιγμή: το πλάτος των θέσεων στάθμευσης.
Με πλάτος έως 2,50 μέτρα, βασίζονται σε ένα πλασματικό «οχήματα σχεδίασης» με υποτιθέμενες μέσες διαστάσεις. Ωστόσο, οι προηγούμενες εξελίξεις είναι γνωστές: τα αυτοκίνητα φαρδαίνουν όλο και περισσότερο. Μόνο το VW Golf, το αρχέτυπο του μέσου γερμανικού αυτοκινήτου, έχει αυξηθεί σε πλάτος κατά σχεδόν 20 εκατοστά μέσα στις δεκαετίες.
Ωστόσο, οι θέσεις στάθμευσης δεν έχουν μεγαλώσει μαζί τους, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σε παλαιότερα γκαράζ στάθμευσης, ακόμα και ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας φτάνει κυριολεκτικά εκεί στα όριά του, για να μην αναφέρουμε τα μεγάλα SUV.
Προκειμένου να ληφθεί υπόψη αυτή η περίσταση, το FGSV έχει πλέον προσαρμόσει το αναφερόμενο «όχημα αξιολόγησης» και το διευρύνει. Το αποτέλεσμα: Στο μέλλον, το μέγιστο πλάτος της θέσης στάθμευσης θα είναι 2,65 μέτρα, 15 εκατοστά περισσότερο από πριν.
Εκτός από τη δομική διεύρυνση των χώρων στάθμευσης, υπάρχουν και άλλες προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος των στενών γκαράζ στάθμευσης. Η Bosch συνεργάζεται με τη Mercedes για να ερευνήσει την αυτοματοποιημένη στάθμευση, στην οποία αφήνετε το αυτοκίνητό σας για να κάνετε μόνοι σας την… ενοχλητική διαδικασία στάθμευσης.
Πηγή: newsauto.gr
