Το Dacia Sanderο, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε ιδιώτες πελάτες στην Ευρώπη από το 2017, έχει σημαδέψει την εποχή του με την εξαιρετική εμπορική του επιτυχία. Μετά από τρεις γενιές και με τη δημοτικότητα που συνεχίζει να αυξάνεται, το μοντέλο έχει αποκτήσει εμβληματική θέση στην αγορά αυτοκινήτων. Η Dacia, μάρκα του Ομίλου της Renault, αποκαλύπτει τα αδιαφιλονίκητα μυστικά της επιτυχίας του.

1. Αρθρωτές μπάρες οροφής, μια έξυπνη καινοτομία που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Dacia! Απλώς ρυθμίστε το εξάρτημα ώστε να περιστρέφεται από τις διαμήκεις στις εγκάρσιες ράβδους. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ένα δεύτερο σετ ράβδων για να αποθηκεύσετε ένα κουτί οροφής, ποδήλατα ή σκι.
2. Το σύστημα Media Control, το οποίο επιτρέπει να χρησιμοποιείτε το δικό σας smartphone ως οθόνη πολυμέσων στο αυτοκίνητο, χάρη στην ανάπτυξη μιας έξυπνης λύσης. Δηλαδή μια βάση σύνδεσης απευθείας ενσωματωμένη στο ταμπλό, που σχεδιάστηκε από την αρχή.
3. Το απλό και πρακτικό ταμπλό, εξοπλισμένο με ένα στοιχείο που κάνει τεράστια σχεδιαστική διαφορά και δεν είναι άλλο από μια υφασμάτινη ταινία ενσωματωμένη σε όλο το μήκος του. Ο πελάτης αποκτά ένα ελκυστικό εσωτερικό χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει για ακριβά υλικά.
4. Η ηλιοροφή που προστέθηκε στο μοντέλο Sandero από την τρίτη του γενιά.
5. Ευρυχωρία και άνεση. Αυτές οι δύο λέξεις καθορίζουν κάθε γενιά Sandero. Στην τελευταία γενιά ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε κατά 40 mm προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.
6. Καθολικός σχεδιασμός που προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της Dacia σε 44 χώρες, λαμβάνοντας υπόψη τις εθνικές νομοθεσίες, την κατάσταση των δρόμων και τα διάφορα μοτίβα ταξιδιού. Στο Dacia όλα αναλύονται με λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, τα ελαστικά 16 ιντσών παρέμειναν αμετάβλητα στις τρεις γενιές για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις όλων των αγορών όπου δραστηριοποιείται η Dacia.
7. Μοντέρνα στοιχεία για να συμβαδίζει με την εποχή του όπως οι νέες χειρολαβές θυρών και κεραία στο πίσω μέρος του οχήματος για πρώτη φορά.
8. Πρακτικότητα: ένας μικρός γάντζος είναι ενσωματωμένος στην κεντρική κονσόλα για να κρατά μια τσάντα ή μικρά προσωπικά αντικείμενα.
9. Επιλογές προσαρμοσμένες σε όλα τα γούστα. Οι πελάτες της Sandero δεν είναι όλοι ίδιοι, αλλά μοιράζονται μια καθολική επιθυμία: Να έχουν ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις βασικές ανάγκες τους. Με την τρίτη γενιά, το Sandero προσφέρει μια σειρά από ειδικές επιλογές: ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ηλιοροφή ή συγκεκριμένες επενδύσεις.
10. Οι περήφανοι πελάτες της Dacia που έχουν στην κατοχή τους ένα μοντέλο με κορυφαία σχέση τιμής / αγοράς!

Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Στη Γαλλία, το 15% των αγοραστών Sandero είναι κάτω των 40 ετών. Κατά μέσο όρο, οι αγοραστές Dacia Sandero νέας γενιάς είναι τρία χρόνια νεότεροι από τους αγοραστές προηγούμενης γενιάς. Στην Ισπανία, το Sandero είναι το πρώτο νέο αυτοκίνητο που αποκτήθηκε για σχεδόν έναν στους 10 αγοραστές. Το 64% των πελατών αγοράζει ένα Sandero για την τιμή του, το 22% για το σχεδιασμό του και το 18% από πίστη στη μάρκα. Στην Ευρώπη, το 44% των ανθρώπων που αγοράζουν τη νέα έκδοση του Dacia Sandero το περιγράφουν ως κομψό, σε σύγκριση με το 20% όσων αγόρασαν την προηγούμενη έκδοση όταν εμφανίστηκε στην αγορά.

Το 39% των αγοραστών του Sandero ζει σε αγροτική περιοχή, το 37% σε μια μικρή πόλη, το 10% σε μια μεσαία/μεγάλη πόλη και το 10% στα προάστια. Οι αγοραστές Sandero αγαπούν πολύ τον τρόπο ζωής στην ύπαιθρο: το 26% λατρεύει το περπάτημα και την πεζοπορία, το 13% αρέσει να διαβάζει και το 12% είναι ενθουσιώδεις ποδηλάτες.
Τόσο το Dacia Sandero όσο και το Sandero Stepway βρίσκονται στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
