Το Dacia Sanderο, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε ιδιώτες πελάτες στην Ευρώπη από το 2017, έχει σημαδέψει την εποχή του με την εξαιρετική εμπορική του επιτυχία. Μετά από τρεις γενιές και με τη δημοτικότητα που συνεχίζει να αυξάνεται, το μοντέλο έχει αποκτήσει εμβληματική θέση στην αγορά αυτοκινήτων. Η Dacia, μάρκα του Ομίλου της Renault, αποκαλύπτει τα αδιαφιλονίκητα μυστικά της επιτυχίας του.

1. Αρθρωτές μπάρες οροφής, μια έξυπνη καινοτομία που αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Dacia! Απλώς ρυθμίστε το εξάρτημα ώστε να περιστρέφεται από τις διαμήκεις στις εγκάρσιες ράβδους. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ένα δεύτερο σετ ράβδων για να αποθηκεύσετε ένα κουτί οροφής, ποδήλατα ή σκι.
2. Το σύστημα Media Control, το οποίο επιτρέπει να χρησιμοποιείτε το δικό σας smartphone ως οθόνη πολυμέσων στο αυτοκίνητο, χάρη στην ανάπτυξη μιας έξυπνης λύσης. Δηλαδή μια βάση σύνδεσης απευθείας ενσωματωμένη στο ταμπλό, που σχεδιάστηκε από την αρχή.
3. Το απλό και πρακτικό ταμπλό, εξοπλισμένο με ένα στοιχείο που κάνει τεράστια σχεδιαστική διαφορά και δεν είναι άλλο από μια υφασμάτινη ταινία ενσωματωμένη σε όλο το μήκος του. Ο πελάτης αποκτά ένα ελκυστικό εσωτερικό χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει για ακριβά υλικά.
4. Η ηλιοροφή που προστέθηκε στο μοντέλο Sandero από την τρίτη του γενιά.
5. Ευρυχωρία και άνεση. Αυτές οι δύο λέξεις καθορίζουν κάθε γενιά Sandero. Στην τελευταία γενιά ο χώρος για τα γόνατα αυξήθηκε κατά 40 mm προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.
6. Καθολικός σχεδιασμός που προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της Dacia σε 44 χώρες, λαμβάνοντας υπόψη τις εθνικές νομοθεσίες, την κατάσταση των δρόμων και τα διάφορα μοτίβα ταξιδιού. Στο Dacia όλα αναλύονται με λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, τα ελαστικά 16 ιντσών παρέμειναν αμετάβλητα στις τρεις γενιές για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις όλων των αγορών όπου δραστηριοποιείται η Dacia.
7. Μοντέρνα στοιχεία για να συμβαδίζει με την εποχή του όπως οι νέες χειρολαβές θυρών και κεραία στο πίσω μέρος του οχήματος για πρώτη φορά.
8. Πρακτικότητα: ένας μικρός γάντζος είναι ενσωματωμένος στην κεντρική κονσόλα για να κρατά μια τσάντα ή μικρά προσωπικά αντικείμενα.
9. Επιλογές προσαρμοσμένες σε όλα τα γούστα. Οι πελάτες της Sandero δεν είναι όλοι ίδιοι, αλλά μοιράζονται μια καθολική επιθυμία: Να έχουν ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις βασικές ανάγκες τους. Με την τρίτη γενιά, το Sandero προσφέρει μια σειρά από ειδικές επιλογές: ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ηλιοροφή ή συγκεκριμένες επενδύσεις.
10. Οι περήφανοι πελάτες της Dacia που έχουν στην κατοχή τους ένα μοντέλο με κορυφαία σχέση τιμής / αγοράς!

Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Στη Γαλλία, το 15% των αγοραστών Sandero είναι κάτω των 40 ετών. Κατά μέσο όρο, οι αγοραστές Dacia Sandero νέας γενιάς είναι τρία χρόνια νεότεροι από τους αγοραστές προηγούμενης γενιάς. Στην Ισπανία, το Sandero είναι το πρώτο νέο αυτοκίνητο που αποκτήθηκε για σχεδόν έναν στους 10 αγοραστές. Το 64% των πελατών αγοράζει ένα Sandero για την τιμή του, το 22% για το σχεδιασμό του και το 18% από πίστη στη μάρκα. Στην Ευρώπη, το 44% των ανθρώπων που αγοράζουν τη νέα έκδοση του Dacia Sandero το περιγράφουν ως κομψό, σε σύγκριση με το 20% όσων αγόρασαν την προηγούμενη έκδοση όταν εμφανίστηκε στην αγορά.

Το 39% των αγοραστών του Sandero ζει σε αγροτική περιοχή, το 37% σε μια μικρή πόλη, το 10% σε μια μεσαία/μεγάλη πόλη και το 10% στα προάστια. Οι αγοραστές Sandero αγαπούν πολύ τον τρόπο ζωής στην ύπαιθρο: το 26% λατρεύει το περπάτημα και την πεζοπορία, το 13% αρέσει να διαβάζει και το 12% είναι ενθουσιώδεις ποδηλάτες.
Τόσο το Dacia Sandero όσο και το Sandero Stepway βρίσκονται στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Skoda Elroq κατακτά το βραβείο Red Dot για το σχεδιασμό του
Το εντελώς νέο Skoda Elroq είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Τσέχικης μάρκας στην στρατηγικής σημασίας κατηγορία συμπαγών SUV. Ένα μοντέλο που συνδυάζει τη στιβαρότητα, τη λειτουργικότητα με μια ολοκληρωμένη σειρά επιλογών ηλεκτροκινητήρων με τη μέγιστη αυτονομία να ξεπερνά τα 560 χιλιόμετρα. Πριν καλά – καλά περάσει στην αγορά άρχισε να μαζεύει διακρίσεις. Βραβεύτηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot για το σχεδιασμό του από έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς σχεδιασμού στον κόσμο.

Το 100% ηλεκτρικό compact SUV είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας που εφαρμόζει πλήρως τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid, η οποία χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα, λειτουργικότητα και αυθεντικότητα. Το Elroq συνεχίζει την επιτυχία προηγούμενων μοντέλων της Skoda, κατακτώντας το 18ο βραβείο Red Dot στην ιστορία της μάρκας.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας σχεδιαστικής γλώσσας Modern Solid που καθορίζει το μπροστινό μέρος του Elroq είναι το γυαλιστερό μαύρο Tech-Deck Face, το οποίο αντικαθιστά την κλασική μάσκα. Πάνω από αυτό υπάρχει η επιγραφή Skoda στο καπό, σε Unique Dark Chrome – άλλο ένα στοιχείο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας. Οι λεπτοί προβολείς επανερμηνεύουν την τυπική τετραπλή όψη των SUV της Skoda. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μια νέα φωτεινή λωρίδα συνδέει τους κύριους προβολείς LED, με τις κορυφαίες εκδόσεις να εξοπλίζονται με προβολείς LED Matrix. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ακολουθούν επίσης τις αρχές Modern Solid. Η νέα σχεδίαση επιτυγχάνει και εξαιρετική αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) μόλις 0,26.

Η επιτροπή Red Dot αποτελείται από 43 ειδικούς από 21 χώρες, οι οποίοι αξιολόγησαν κάθε προϊόν με κριτήρια όπως η καινοτομία, η λειτουργικότητα, η εργονομία, η ανθεκτικότητα και η περιβαλλοντική συμβατότητα. Το ολοκαίνουργιο Elroq είναι τέλεια εξοπλισμένο τόσο για οδήγηση μέσα στην πόλη όσο και για υπαίθριες περιπέτειες χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις, το ευρύχωρο εσωτερικό και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Το Elroq, βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars σε όλες τις πόλεις, προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα, με το Elroq 50 (125 kW), το Elroq 60 (150 kW) και το Elroq 85 (210 kW).
