Ειδήσεις

06 Dec, 2019 Ώρα 14:39

Η εικονική πραγματικότητα στην υπηρεσία της οδικής ασφάλειας

Thumbnail

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συνεχιστεί μέσα στα επόμενα χρόνια με αμείωτο ρυθμό με αποτέλεσμα οι διανομείς, όπως και οι μοτοσικλέτες και τα οχήματα τύπου van, να γίνονται όλο και σημαντικότερα για την αποστολή προϊόντων στους ανά τον κόσμο πελάτες.

Close

Σύμφωνα με μία αναφορά του Centre for Economics & Business Research, ο αριθμός των οχημάτων τύπου van στους δρόμους της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας, της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Μ. Βρετανίας αυξήθηκε πάνω από 10% το διάστημα μεταξύ 2013 και 2018, φτάνοντας από τα 23.250.000 στα 25.690.000 οχήματα.

H Ford, θέλοντας να συμβάλλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου, έχει αναπτύξει τον τελευταίο καιρό την καμπάνια “Share The Road” με στόχο να ενθαρρύνει ένα πνεύμα αμοιβαίας κατανόησης και αλληλοσεβασμού μεταξύ των οδηγών, ανεξαρτήτως του οχήματός τους. Σε αυτή την προσπάθεια, το “WheelSwap”, μια πρωτοποριακή εμπειρία εικονικής πραγματικότητας της Ford, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τη δημιουργία ενσυναίσθησης και ευαισθητοποίησης των οδηγών σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια και τη συμπεριφορά τους στο δρόμο.

Close

Στο πλαίσιο των προσπαθειών αυτών και της καμπάνιας “Share The Road” της Ford, πάνω από 35 οδηγοί που πραγματοποιούν διανομές με διάφορα οχήματα και εργάζονται στην πόλη του Λονδίνου στην εταιρεία διανομών καταναλωτικών προϊόντων Hermes, είχαν την ευκαιρία μέσω του “WheelSwap” να ζήσουν μία μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας (VR) που τους επέτρεψε να δουν τις διάφορες οδηγικές καταστάσεις από τη σκοπιά ενός δικυκλιστή ή ενός οδηγού σε εικονικό περιβάλλον.

Το “WheelSwap” προσέφερε τη δυνατότητα στους συγκεκριμένους οδηγούς να δουν το δρόμο από διαφορετική σκοπιά, καθώς μετά την ολοκλήρωσή της εκπαίδευσης το 88% συμφώνησε ότι η συγκεκριμένη εμπειρία θα τους βοηθήσει ώστε να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στο δρόμο.  

Close

Πιο συγκεκριμένα, το 91% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι προτίθεται να αλλάξει τη συμπεριφορά του στο δρόμο, με το 70% να καταδεικνύει μεγαλύτερη οδηγική ενσυναίσθηση μετά την εμπειρία VR. Επίσης, το 60% των οδηγών και δικυκλιστών που συμμετείχαν άλλαξε τις συνήθειες του στο δρόμο μέσα σε δύο εβδομάδες από τη συμμετοχή του.

 

 

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.