Στην EICMA 2024 η Honda παρουσίασε έναν εντελώς νέο κινητήρα V3 με κλίση 75°, εξοπλισμένο με ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή για σημαντική ενίσχυση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Σε αυτό το concept οι μηχανικοί του R&D της Honda εφάρμοσαν καινοτόμες ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να είναι οι επόμενης γενιάς, υψηλής απόδοσης και αποδοτικότητας κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).
Το αποτέλεσμα είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό με συμπαγείς εξαιρετικά μικρές διαστάσεις και με τεράστιες δυνατότητες για νέα μοντέλα μεγάλου κυβισμού.

Κύρια Χαρακτηριστικά του νέου V3
- Διαμόρφωση 75° V3: Μια μοναδική επιλογή που προσφέρει συμπαγή και λεπτή σχεδίαση, ιδανική για μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.
- Ηλεκτρικός Συμπιεστής: Παγκόσμια πρωτοτυπία για μοτοσυκλέτες.
Ο Ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής ρυθμίζει την πίεση του αέρα εισαγωγής ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, εξασφαλίζοντας σταθερή και άμεση ροπή από χαμηλές στροφές.
Επιπλέον, συμβάλλει στην συγκέντρωση της μάζας κεντρικά, χωρίς να απαιτείται intercooler, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό.

Υψηλή Απόδοση
Ο υδρόψυκτος V3 κινητήρας επαναπροσδιορίζει τον τρόπο απόδοσης μιας και προσφέρει ταυτόχρονα μεγάλη ισχύ, ροπή, ανταπόκριση από τις χαμηλές στροφές και οικονομία.
Ανατρέχοντας στο παρελθόν, κάποιοι θα θυμηθούν την τελευταία φορά που η Honda χρησιμοποίησε κινητήρα V3 για τον δρόμο – στο εμβληματικό δίχρονο NS400R της δεκαετίας του 1980.
Τώρα, 40 χρόνια αργότερα – και σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο – οι προοπτικές αυτής της νέας διάταξης προσφέρουν πρωτόγνωρες δυνατότητες στα μελλοντικά μοντέλα.
Η ανάπτυξη θα συνεχιστεί με στόχο τη μαζική παραγωγή και την επίτευξη του στόχου της Honda να προσφέρει στους πελάτες της ευχάριστες και εύκολες στη χρήση μοτοσυκλέτες.

Τρία ακόμη σημαντικά ευρωπαϊκά βραβεία για την Bentley Continental GT
Η Bentley Continental GT εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της ως το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στον τομέα των Grand Tourer παγκοσμίως, κατακτώντας τρία περιζήτητα βραβεία. Συνδυάζοντας τις επιδόσεις ενός supercar, την πολυτέλεια των χειροποίητων κατασκευών και την καθημερινή χρηστικότητα, η νέα, τέταρτης γενιάς Continental GT απέσπασε δύο βαρύτιμους τίτλους στη Γερμανία και ένα σημαντικό βραβείο στην Ελβετία.
Ειδικότερα, περισσότεροι από 94.000 αναγνώστες του περιοδικού Auto Motor und Sport αξιολόγησαν αριθμό-ρεκόρ 462 μοντέλων σε 13 κατηγορίες, αναδεικνύοντας τη Continental GT ως νικήτρια του τίτλου “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων οχημάτων. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η Continental GT λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση.

Παράλληλα, οι αναγνώστες του επίσης γερμανικού περιοδικού Auto Bild ανέδειξαν την Continental GT ως νικήτρια του βραβείου “Best Company Car” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων εταιρικών οχημάτων.
Η Bentley συμπλήρωσε το «χατ-τρικ» διακρίσεων όταν η Continental GT αναδείχθηκε “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων αυτοκινήτων από το ελβετικό περιοδικό Auto Illustrierte. Το βρετανικό Grand Tourer επιλέγεται από τους αναγνώστες του περιοδικού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Στη νέα Continental GT αποτυπώνεται η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Bentley, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αφορά (για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1950) τη νέα διάταξη των προβολέων LED, αντικαθιστώντας τη διάταξη των τεσσάρων προβολέων των προκατόχων της.
Κάτω από το αμάξωμα, η τέταρτη γενιά ενσωματώνει για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης. Το ολοκαίνουριο σύστημα “Ultra Performance Hybrid” αποδίδει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 81 χιλιομέτρων, με εκπομπές CO₂ μόλις 29 γρ./χλμ.

Για ακόμα πιο σπορ οδήγηση, η ολοκαίνουργια Continental GT Speed είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της βρετανικής μάρκας μέχρι σήμερα, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.
