Ειδήσεις

13 Feb, 2025 Ώρα 15:04

Η Hyundai ξεκίνησε το teasing της έκδοσης παραγωγής του N Vision 74

Thumbnail

Η Hyundai έδωσε ένα τρέιλερ για το νέο βίντεο The Great Heritage—CAR, το οποίο κυκλοφορεί σήμερα στο WAVVE, μια υπηρεσία streaming από τη Νότια Κορέα. Το ντοκιμαντέρ πηγαίνει στα παρασκήνια της μετεωρικής ανόδου της Hyundai και φαινομενικά κάνει μια προεπισκόπηση μελλοντικών της μοντέλων, όπου ένα εξ αυτών φαίνεται να είναι η έκδοση παραγωγής του N Vision 74.

Close

Αυτό εμφανίζεται στο 1:05, αλλά δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η Hyundai κρύβει το μοντέλο. Ωστόσο, αυτή είναι η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ. Άλλωστε τα αυτοκίνητα εμφανίζονται μαζί και κινούνται ταυτόχρονα. Επιπλέον, το θολό όχημα φαίνεται να έχει παρόμοια σιλουέτα. Δεν θα είχε νόημα η Hyundai να κρύβει ένα διαφορετικό αυτοκίνητο και αφού το concept είναι ήδη σχεδόν τριών ετών, αναμένουμε σύντομα την έκδοση παραγωγής.

 

Close

 

Φήμες θέλουν το μοντέλο να κυκλοφορεί σε περιορισμένη παραγωγή, μόλις 200 μονάδων και θα παίρνει κίνηση από ένα υβριδικό σύστημα υδρογόνου που συνδυάζει μια μπαταρία και μια κυψέλη υδρογόνου, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες του στον πίσω άξονα να αποδίδουν 774 άλογα.

Close

Το μοντέλο θα βγει στην αγορά τον Ιούλιο του 2026 και θα παραμείνει στη παραγωγή δύο χρόνια, με την εταιρία να κατασκευάζει μόλις 100 μονάδες του κάθε χρόνο. Η τιμή του στη Νότια Κορέα θα ξεκινά από τα 500 εκατ. γουόν (337.000 ευρώ).

25 Apr, 2025 Ώρα 13:28

BMW Σειρά 1: Ο νέος «Άσσος» θα τα αλλάξει όλα

Thumbnail

Η BMW επιβεβαιώνει την επιστροφή της Σειράς 1 με μια ριζικά ανανεωμένη τέταρτη γενιά, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028 και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικές εκδόσεις.

Close

Ενώ ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Audi αποσύρουν αντίστοιχα μοντέλα (A-Class, A1, Q2), η BMW δεσμεύεται να συνεχίσει την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών hatchback.

Η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse, μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.

Close

Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.

Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας.

Close

Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».

Η παραμονή της BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber, ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας.

Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, αναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.