Ειδήσεις

14 Jan, 2021 Ώρα 19:12

Η Jeep κυριαρχεί και στα βραβεία «4x4 Of The Year»

Thumbnail

Για ακόμα μια φορά, η Jeep αναδεικνύεται ως ο απόλυτος κυρίαρχος στα οχήματα 4x4.

Close

Εκτός από το θρυλικό Jeep Wrangler που κατέκτησε το ειδικό βραβείο Off-Road, το Jeep Renegade επικράτησε στην κατηγορία των μικρών SUV, χάρη και στη διάθεση της νέας πρωτοποριακής Plug-in Hybrid έκδοσης, 4xe. Στη χρονιά που σηματοδοτεί τα 80α γενέθλια της Jeep®, το Βρετανικό περιοδικό «4x4» βράβευσε τα Wrangler και Renegade, στο πλαίσιο του θεσμού “4x4 Of The Year”, τα οποία υποστηρίζει η εταιρεία ελαστικών BFGoodrich.

 

Close

 

Για ακόμα μια φορά, το Jeep Wrangler, κατακτά το ειδικό βραβείο “Off-Road” του περιοδικού, το οποίο εστιάζει στις εκτός δρόμου ικανότητες ενός οχήματος. Οι κριτές επαίνεσαν το Wrangler για την αυθεντικότητα του, αλλά και την ικανότητα του να περνά με την ίδια ευκολία από τις ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές στην Αφρική, μέχρι και τους κακοφτιαγμένους δρόμους των αστικών κέντρων.

Close

 

 

Παράλληλα, το Jeep Renegade κατέκτησε τον τίτλο του Καλύτερου Μικρού SUV,  με τους κριτές να τονίζουν ότι η πρόσφατη παρουσίαση του πρωτοποριακού Plug-in Hybrid συστήματος 4xe, αποτελεί σημαντικό στοιχείο που ξεχωρίζει το Renegade από τον ανταγωνισμό. To σύστημα 4xe που εφοδιάζει και το Compass, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση (190 ή 240 ίππους ανάλογα με την έκδοση), εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (1,9λίτρα/100χλμ.), εκπομπές CO2 κάτω από 50γρμ./χλμ. και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης έως και 50χλμ. Την ίδια στιγμή, το 4xe, αποτελεί και το πλέον ικανό σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιάσει ποτέ η Jeep. 

Κάθε χρόνο η κριτική επιτροπή του περιοδικού “4x4” – μιας εκ των πλέον αναγνωρισμένων εκδόσεων για οχήματα 4x4 στον κόσμο- δοκιμάζει ένα μεγάλο αριθμό τετρακίνητων οχημάτων σε διάφορες συνθήκες. Εκτός από τις εντός δρόμου διαδρομές, η αξιολόγηση περιλαμβάνει και τις πλέον απαιτητικές εκτός δρόμου δοκιμασίες.  

03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close