Ειδήσεις

20 Oct, 2020 Ώρα 11:09

Η Porsche 911 Turbo είναι το μέτρο σύγκρισης εδώ και 45 χρόνια

Thumbnail

Η Porsche 911 Turbo είναι το βασικό σπορ μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Porsche για καθημερινή χρήση τα τελευταία 45 χρόνια. Η νέα γενιά 911 Turbo Coupé και Cabriolet παρουσιάζεται τώρα ακόμη πιο ισχυρή και ακόμα πιο γρήγορη με τον υποψήφιο αγοραστή να έχει στη διάθεση του πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

Close

 

 

Χάρη στους νέους κινητήρες οι επιδόσεις ανεβαίνουν κατά σαράντα ίππους σε σύγκριση με τους προκατόχους τους ενώ τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φθάνουν σε κάτω από τρία δευτερόλεπτα 0,2 δευτ. γρηγορότερα). Παράλληλα, η ροπή των 750 Nm ροπής είναι κατά 40 Nm αυξημένη χωρίς περιορισμό overboost. Αριθμοί που είναι αντίστοιχοι με την  προηγούμενης γενιάς 911 Turbo S. Η μετάδοση της ισχύος πραγματοποιείται από ένα οκτατάχυτο κιβώτιο PDK με ειδική διάταξη Turbo, ενώ η τελική του ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 320 χλμ/ώρα. Επιλογές όπως τα πακέτα Sports και Lightweight Design, σπορ πλαίσιο και σύστημα εξάτμισης σπορ είναι διαθέσιμα για την 911 Turbo για πρώτη φορά.

 

Close

 

Τα νέα σπορ αυτοκίνητα ακολουθούν τα διάσημα βήματα της 911 Turbo, που ήταν, και είναι, συνώνυμη της πολυτέλειας και της απόδοσης από την κυκλοφορία της στην αγορά το 1975. Η τελευταία γενιά της είναι διπλάσια ισχυρότερη από την αρχική Turbo, η οποία τροφοδοτήθηκε από ένα τριών λίτρων flat six, 266 ίππων. Ο νέος εξακύλινδρος μπόξερ φθάνει τους 580 ίππους και τώρα διαθέτει συμμετρικούς υπερσυμπιεστές VTG με ηλεκτρικά ελεγχόμενες βαλβίδες. Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης αέρα φόρτισης και τη χρήση εγχυτήρων piezo, αυτό βελτιώνει την απόκριση, την απόδοση, τα χαρακτηριστικά ροπής και την ικανότητά του να στροφάρει ελεύθερα. Ένα σπορ σύστημα εξάτμισης διατίθεται προαιρετικά στην 911 Turbo για πρώτη φορά. Υπάρχουν επίσης δύο διαφορετικές παραλλαγές για το πλαίσιο: Τα βασικά στοιχεία του μοντέρνου εσωτερικού αντιστοιχούν σε εκείνα των μοντέλων 911 Carrera με το Porsche Advanced Cockpit και το Direct Touch Control. Η κεντρική οθόνη του PCM είναι τώρα 10,9 ίντσες και μπορεί να λειτουργήσει γρήγορα και χωρίς απόσπαση της προσοχής χάρη στη νέα του αρχιτεκτονική. Η υψηλής ποιότητας και εκτεταμένη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνει πλήρως ηλεκτρικά ελεγχόμενα σπορ καθίσματα, το πακέτο Sport Chrono, σπορ τιμόνι GT με paddle shit, διακόπτες πολλαπλών λειτουργιών, καθώς και το ισχυρό σύστημα ήχου BOSE® Surround Sound. Πολλές είναι και οι επιλογές είναι διαθέσιμες για περαιτέρω εξατομίκευση από τον οδηγό.

23 Nov, 2020 Ώρα 09:32

Jeep® Wrangler Rubicon 392: Το ισχυρότερο Wrangler παραγωγής όλων των εποχών

Thumbnail

Η θρυλική Jeep® συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει παρουσιάζοντας στις ΗΠΑ το Wrangler Rubicon 392. Πρόκειται για το πιο ισχυρό και γρήγορο Wrangler που παρουσιάστηκε ποτέ, χρησιμοποιώντας ένα V8 βενζινοκινητήρα 6,4 λίτρων, με απόδοση 470 ίππων και 637Nm ροπής. Ένας κινητήρας που σηματοδοτεί την επιστροφή ενός εργοστασιακού V8 στη γκάμα του Wrangler μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Ο εντυπωσιακός V8 κινητήρας συνδυάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο προσφέρει και «χειροκίνητη» λειτουργία μέσω των σχετικών paddles στο τιμόνι. Το λογισμικό του κιβωτίου αλλάζει τη συμπεριφορά του συστήματος ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Από τη μία πλευρά προσφέρει λειτουργία launch control για εντυπωσιακές εκκινήσεις από στάση και από την  άλλη μπορεί να κινεί με ιδιαίτερη άνεση το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες που συχνά απαιτεί η οδήγηση σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

Close

 

 

Οι επιδόσεις του νέου μοντέλου είναι καταιγιστικές με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ τα τετρακόσια μέτρα καλύπτονται σε μόλις 13 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι το Wrangler Rubicon 392 και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Εφοδιασμένο με άξονες Dana 44, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 5εκ. και ειδικά ελαστικά σε τροχούς 17 ιντσών, προσφέρει κορυφαία ευελιξία, εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, αλλά και δυνατότητα διάβασης μέσα από νερό βάθους 82,5 εκατοστών!

 

Close

 

Η κίνηση σε  κάθε περίπτωση μεταδίδεται μέσω του συστήματος Selec-Trac και στους 4 τροχούς, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην αυτόματη λειτουργία, την 4WD High και την 4WD Low. Στο πλευρό της προηγμένης τετρακίνησης υπάρχουν μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν τη μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα ανάλογα το έδαφος (χώμα, λάσπη, χιόνι, βράχοι, κτλ.), αλλά και την ευκολία χειρισμών, με τη λειτουργία ελέγχου κατάβασης να λειτουργεί και με ταχύτητα μόλις 1χλμ./ώρα. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler επιτυγχάνει εξαιρετικές επιταχύνσεις, αλλά μπορεί και με άνεση να κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

 

 

Τα εντυπωσιακά μηχανικά μέρη του Jeep Wrangler Rubicon 392, συνδυάζονται με την εξίσου εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, αλλά και το πολυτελές εσωτερικό. Οι κορυφαίες επιδόσεις δεν περιορίζουν στο ελάχιστο την άνεση που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες, οι οποίοι έχουν εκτός των άλλων στη διάθεση τους και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων UConnect. Πιστό στην παράδοση που θέλει τα Jeep Wrangler να φέρνουν σε άμεση επαφή τον οδηγό και τους επιβάτες με την φύση, το Rubicon 392 είναι διαθέσιμο με αφαιρούμενη οροφή, αφαιρούμενες πόρτες και αναδιπλούμενο ανεμοθώρακα.