Το πρόγραμμα δοκιμών της νέας Porsche Taycan περιλάμβανε 17 διαφορετικές χώρες με διαφορετικές κλιματικές συνθήκες.
Η Porsche όπως φαίνεται δεν έχει στόχο απλά να κάνει ένα facelift στην καινούρια της Taycan, αλλά στοχεύει να δημιουργήσει το 2024 ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα σηματοδοτήσει τη δεύτερη γενιά του. Αυτό αποδεικνύεται κυρίως από το εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών που έχει ξεκινήσει η εταιρεία προκειμένου να βελτιώσει σε όλα τα σημεία τόσο την ηλεκτρική έκδοση, όσο και όλη την γκάμα της Taycan.

Το ακραίο πρόγραμμα δοκιμών περιλαμβάνει πέρασμα από 17 διαφορετικές χώρες σε θερμοκρασία που εναλλάσσονταν από τους -41 έως τους +53 βαθμούς Κελσίου. Από την παγωμένη Φινλανδία μέχρι την καυτή Αριζόνα, η Taycan στις εκδόσεις Cross Turismo και Sport Turismo ξεπέρασε τα 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Ένα από τα σημεία κλειδιά που κατάφεραν να πετύχουν οι άνθρωποι της εταιρείας είναι η αύξηση της αυτονομίας και η μείωση στο χρόνο φόρτισης. Ιδιαίτερα σε συνθήκες ψύχους η Porsche κατάφερε να μειώσει στο μισό το χρόνο φόρτισης κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή χρήση. Αυτή η εξέλιξη έρχεται τη στιγμή που χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα – κυρίως Tesla – ταλαιπωρούνται απίστευτα όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές.

Η Porsche αναφέρει επίσης ότι η νέα Taycan θα έχει έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία. Το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα πιο γρήγορο, κάτι που μπορούμε να πιστέψουμε αφού στην πρωτότυπη έκδοσή του κατάφερε να σημειώσει 26 δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο από το υπάρχον μοντέλο, ενώ παράλληλα θα έχει και αυξημένη αυτονομία. Το πρόγραμμα δοκιμών θα ολοκληρωθεί σύντομα και το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα την Άνοιξη του 2024.

FIAT: Το Grande Panda κέρδισε το “Red Dot Award” 2025
Μια επιτροπή από 43 απόλυτα εξειδικευμένους ή/και ακαδημαϊκού επιπέδου εκλέκτορες, απένειμε στο ολοκαίνουργιο FIAT Grande Panda το “Red Dot Award” 2025. Η βράβευση έγινε κατά τη διάρκεια του Designers’ Night στο Essen της Γερμανίας, ως ακόμα μια αναγνώριση στο μοναδικό σχεδιαστικό ταλέντο των Ιταλών.

Με αμέτρητες στιλιστικές λεπτομέρειες που δίνουν ξεχωριστό αισθητικό αποτέλεσμα, το Grande Panda κερδίζει τα πιο θετικά σχόλια με την εμφάνισή του. Με εμφανή SUV χαρακτήρα και τιμή στο εύρος του συμβατικού B-Segment, το Grande Panda εγκαινιάζει την ολοκαίνουργια, Pandastic εποχή της FIAT. Έχει μήκος 3,99 m, ύψος 1,57 m και απόσταση από το έδαφος έως 183 mm, γι’ αυτό και διακρίνεται για την πολυχρηστικότητα και την καθημερινή ευχρηστία.
Στους εκλέκτορες άρεσε η νέα σχεδίαση που δεν μοιάζει σε τίποτα με το προηγούμενο ιταλικό αυτοκίνητο. Το καινούργιο FIAT Grande Panda εμπνευσμένο από το σχήμα του κλασικού Panda, έχει νέα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει και να συγκεντρώνει τα βλέμματα κυρίως των νεαρότερων σε ηλικία αγοραστών. Κάποια από αυτά είναι τα PXL LED φώτα, τα ανακυκλωμένα υλικά και το BAMBOX στο ταμπλό που είναι ντυμένο με ύφασμα από ίνες μπαμπού.

Είναι άνετο, οικονομικό και ασφαλές. Κάνει πανεύκολη την καθημερινότητα στην πόλη, εξασφαλίζοντας μέγιστη οικονομία και ευκολία χρήσης, χωρίς τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς από τον Δακτύλιο.
Είναι διαθέσιμο ως υβριδικό με 110 HP και αυτόματο κιβώτιο, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 113 HP και 320 km μικτή αυτονομία WLTP χάρη στην μπαταρία των 44 kWh. Το Grande Panda Hybrid έχει εισαγωγική τιμή €20.800 ενώ το ηλεκτρικό €22.800, με τον εξοπλισμό σε κάθε περίπτωση να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κλιματισμό, αυτόματα φώτα και πολλά ακόμα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.
