Το εργοστάσιο της SEAT γιορτάζει τα 40 χρόνια του πιο εμβληματικού της μοντέλου με το Ibiza Anniversary Limited Edition. Από την πρώτη παρουσίασή του το 1984, το SEAT Ibiza έχει πουλήσει πάνω από έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα, αποτελώντας το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας. Ένα μοντέλο που πήρε την ονομασία του από το νησί της Ίμπιζα, αποτέλεσε την αφετηρία για την επιτυχία της εταιρείας.
Η πρώτη γενιά του SEAT Ibiza έθεσε τα θεμέλια για την ιστορία επιτυχίας της SEAT.
Ήταν το πρώτο όχημα που ανέπτυξε η μάρκα χωρίς τη βοήθεια τεχνολογικού συνεργάτη, βασιζόμενη στην εσωτερική τεχνογνωσία και σε αυτή των συνεργατών της. Δηλαδή των Giorgetto Giugiaro για την εξωτερική σχεδίαση, της Karmann για την εσωτερική σχεδίαση και της Porsche για το σύστημα κίνησης.
Από το 1984 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά πέντε συνολικά γενιές του μοντέλου με την κάθε μια να παρουσιάζει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Κάτι που έδωσε την ευκαιρία στη SEAT να εδραιώσει τη θέση της ως παγκόσμια εταιρεία, παραδίδοντας οχήματα σε αγορές σε όλο τον κόσμο.
Η SEAT γιορτάζει την 40η επέτειο του Ibiza, παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση με την ονομασία «Anniversary», η οποία διαθέτει νέο εξοπλισμό και χρώματα, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου και σχεδιαστικά στοιχεία. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του οχήματος επωφελείται από το αποκλειστικό χρώμα Graphene Grey στο αμάξωμα και το Cosmo Grey στις ζάντες αλουμινίου 18", καθώς και από το ξεχωριστό λογότυπο “Anniversary Limited Edition” με λέιζερ στην κολόνα B του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, η καμπίνα αποκτά μια νέα πινελιά με την εισαγωγή αποκλειστικών υφασμάτινων Bucket καθισμάτων, τα οποία προσφέρουν στους εμπρός επιβάτες ένα νέο επίπεδο δυναμισμού και άνεσης, ένα νέο ματ φινίρισμα Dark Aluminium για τις πόρτες και την κονσόλα, καθώς και ένα λογότυπο «Anniversary Limited Edition» με λέιζερ στο κατώφλι της πόρτας.
«Η επιτυχία του εμβληματικού Ibiza σήμαινε ότι ορισμένες χώρες αναγνώριζαν το όχημα ακόμη και πριν από τη μάρκα! Η μάρκα SEAT διαθέτει σήμερα την καλύτερη γκάμα προϊόντων στην ιστορία της και είναι πλέον ισχυρότερη από ποτέ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της SEAT Wayne Griffiths».
Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα
Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.
Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».
Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».
Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.
Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.
Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.