Η Toyota, μέσω του αγωνιστικού της τμήματος Gazoo Racing, αποφάσισε να βγάλει ξανά στην παραγωγή γνήσια ανταλλακτικά για το θρυλικό της μοντέλο Supra. Πρόκειται για τα μοντέλα A70 και A80 τα οποία πλέον οι ιδιοκτήτες τους θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν διατηρώντας παράλληλα και έναν θρύλο ζωντανό.
Από τη 1η Ιουλίου έχει ξεκινήσει η παραγωγή των ανταλλακτικών και σύντομα θα είναι διαθέσιμα στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Σημαντική πληροφορία είναι ότι θα υπάρξει συγκεκριμένος αριθμός εξαρτημάτων που θα παραχθούν και τα αποθέματα όταν εξαντληθούν δε θα υπάρξει νέα παραγωγή, εκτός και αν η Toyota δεχτεί πάλι πολλά αιτήματα για ακόμα περισσότερα ανταλλακτικά.

Δύο απίθανα μοντέλα που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους
Η Supra A70 βγήκε στην παραγωγή πρώτη φορά το 1986 όταν η Toyota αποφάσισε να την αποκόψει από τον δεσμό της με τη Celica. Η Supra παρέμεινε πισωκίνητη με τον εξακύλινδρο κινητήρα να ανεβαίνει στα 2.954 κ.εκ. Η ισχύς ήταν στους 200 ίππους, ενώ το μεγάλο του όπλο ήταν οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Έναν χρόνο αργότερα η Toyota έβγαλε και έκδοση με τούρμπο στο A70 ανεβάζοντας την ισχύ στους 234 ίππους, ενώ τοποθέτησε και σύστημα ABS τετρακάναλο.

Στην περίπτωση του A80, το ανανεωμένο μοντέλο στη 4η γενιά του, βγήκε στην παραγωγή με αρκετές αναβαθμίσεις. Ο κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος σε σειρά 3.0 λίτρων με απόδοση που έφτανε τους 223 ίππους. Φυσικά, η Toyota έβγαλε και έκδοση με τούρμπο ανεβάζοντας την απόδοση στους 325 ίππους. Οι επιδόσεις ήταν εκπληκτικές με τα 0-100Km/h να έρχονται σε 4,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 250Km/h.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
