Λίγες ημέρες μετά την διαρροή του ονόματος του λογοτύπου του νέου ηλεκτρικού SUV της Toyota, η ιαπωνική εταιρία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα μια teaser φωτογραφία και video, καθώς πλησιάζουν τα αποκαλυπτήρια του.
Αυτά θα γίνουν την πρώτη δημοσιογραφική ημέρα της έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη, ήτοι σε μια ακριβώς εβδομάδα, στις 19 Απριλίου. Το όνομα του ηλεκτρικού μοντέλου θα είναι BZ, προερχόμενο από τα αρχικά των λέξεων Beyond Zero, και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο ZEV της Toyota στην Ιαπωνία.
Παρόλο που δεν θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Toyota, το BZ σηματοδοτεί ένα σημαντικό σημείο καμπής στη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, η οποία, μέχρι τώρα έχει δώσει προτεραιότητα στα υβριδικά, plug-in υβριδικά και οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Το Toyota BZ θα βασίζεται στην επερχόμενη αρθρωτή πλατφόρμα e-TNGA και θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ευρώπης, και φωτογραφίες του αμιγώς ηλεκτρικού -μεσαίου μεγέθους- SUV, το οποίο αναπτύσσεται από κοινού με την Subaru, έχουν διαρρεύσει μέσω φωτογραφιών ευρεσιτεχνίας εδώ και μερικούς μήνες.
Οι διαστάσεις του θα είναι παρόμοιες με αυτές του RAV4, με την e-TNGA πλατφόρμα να μπορεί να υποστηρίζει πισωκίνητα, προσθιοκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα, που θα εξοπλίζονται με μια μεγάλη γκάμα μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων που θα ταιριάζουν σε διάφορους τύπους οχημάτων.
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.