Ειδήσεις

22 Oct, 2019 Ώρα 13:09

Η Toyota teasάρει το τουμπανιασμένο Supra 3000GT Concept

Thumbnail

Στις 5 Νοεμβρίου ανοίγει τις πύλες της η αμερικάνικη έκθεση βελτιωμένων, SEMA και εκεί η Toyota θα παρουσιάσει το Supra 3000GT Concept. Για το λόγο αυτό, η ιαπωνική εταιρία δίνει σήμερα στη δημοσιότητα μερικές teaser φωτογραφίες και ένα video του “τουμπανιασμένου” πρωτοτύπου.

Close

 

 

Το υλικό που έδωσε η Toyota είναι ικανό για να ενθουσιάσει τους οπαδούς της νέας Supra, καθώς το αυτοκίνητο φαίνεται να αντλεί έμπνευση από την Toyota Supra TRD3000GT concept του 1994. Η σύγχρονη εκδοχή της διαθέτει αεραγωγούς στο εμπρός καπό, carbon εμπρός spoiler και μια τεράστια πίσω αεροτομή. Ακόμα, φέρει φαρδύτερα φτερά, πιο άγριους προφυλακτήρες και ειδικές ζάντες.

Δεν είναι σαφές αυτή τη στιγμή εάν η TRD θα βελτιώσει μηχανικά το αυτοκίνητο, ούτε αν σκοπεύει να βάλει στην παραγωγή τα μέρη που διαθέτει το πρωτότυπο, αλλά αυτή η προοπτική φαίνεται αρκετά πιθανή. Η TRD έχει ήδη παρουσιάσει ένα κιτ για τη Supra, το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία.

Close

 

13 Jul, 2020 Ώρα 12:49

Το νέο "baby" της Lamborghini είναι όνειρο

Thumbnail

Ένα εντυπωσιακό cabrio hypercar με εκπληκτική ισχύ, προηγμένες τεχνολογίες και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα παρουσίασε η ιταλική φίρμα από τη Sant' Agata.

Close

Πρόκειται για την roadster έκδοση της εκθαμβωτικής Sian. Το αυτοκίνητο θα παραχθεί σε μόλις 19 μονάδες, τροφοδοτείται από ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό σύνολο που συνδυάζει τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κι έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος λειτουργεί υποστηρικτικά σε μικρές ταχύτητες.

 

Close

 

Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές, η Lamborghini δεν χρησιμοποίησε μπαταρία ιόντων-λιθίου αλλά έναν υπερπυκνωτή, ο οποίος είναι τρεις φορές πιο ισχυρός και συγχρόνως πιο ελαφρύς.

Close

 

 

Η συνολική απόδοση της Sian Roadster αγγίζει τους 819 ίππους, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και τη βελόνα του κοντέρ να τερματίζει στα 350 χλμ./ώρα.

 

 

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ISR 7, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει self-locking διαφορικό. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 2, με τις επιταχύνσεις εν κινήσει να προκαλούν ζάλη.

 

 

Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε λεπτά carbon καθίσματα, των οποίων η επιφάνεια καλύπτεται από υψηλής ποιότητας δέρμα. Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες, ενώ στο κεντρικό τούνελ έχουν τοποθετηθεί διάφοροι διακόπτες για τον έλεγχο ορισμένων συστημάτων.

 

 

Η αεροδυναμική της Sian Roadster αγγίζει το τέλειο, το πίσω τμήμα θυμίζει αγωνιστικό όχημα και κάθε κομμάτι του αμαξώματος είναι αριστοτεχνικά σχεδιασμένο.

Η Lamborghini δεν ανακοίνωσε την τιμή, παρά μόνο ότι και οι 19 μονάδες του ακριβοθώρητου hypercar έχουν βρει ήδη ιδιοκτήτη.