Ειδήσεις

29 Apr, 2020 Ώρα 11:48

Η Toyota ξεπερνά τα 15 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως

Thumbnail

• Πρωτοπόρος και ηγέτης στην υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία, η Toyota έχει ξεπεράσει το συμβολικό ορόσημο των 15 εκατομμυρίων υβριδικών οχημάτων που έχουν πωληθεί από την πρώτη κυκλοφορία του εμβληματικού Prius το 1997, το πρώτο πλήρες υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής.

Close

•Τα υβριδικά Τoyota, προσφέρoνται σε 44 συγκεκριμένα μοντέλα σε ένα ευρύ φάσμα μεγεθών και τύπων αμαξώματος. Η υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία της Toyota έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περισσότερο από 120 εκατομμύρια τόνους παγκοσμίως.

• Στην Ευρώπη, η εταιρεία πώλησε πάνω από 2,8 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα, γεγονός που της επιτρέπει να είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία, στοχεύοντας παράλληλα στη μείωση CO2 στην ΕΕ το 2020 και το 2021.

Close

• Εξαιρετική η υβριδική τεχνολογία της Toyota στη μείωση των εκπομπών CO2, αφού επιτρέπει επίσης στους οδηγούς να καλύπτουν πάνω από το 50% των ταξιδιών τους μέσα και γύρω από την πόλη με λειτουργία μηδενικών εκπομπών, προσφέροντας έναν προσιτό τρόπο βελτίωσης της ποιότητας του αέρα στα αστικά κέντρα.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (HEV) Toyota και Lexus έχουν ξεπεράσει τα 15 εκατομμύρια μέχρι σήμερα, από την πρώτη κυκλοφορία του Prius που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1997. Σήμερα στην Ευρώπη, οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων έχουν ξεπεράσει τα 2,8 εκατομ. με μια σειρά από 19 διαφορετικά υβριδικά μοντέλα που προσφέρονται, τόσο από την Toyota, όσο και από την Lexus, τα οποία, το 2019, αντιπροσώπευαν το 52% των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως και το 63% της Δυτικής Ευρώπης.

Close

Πλέον, σε παγκόσμιο επίπεδο, η γκάμα των διαθέσιμων Toyota και Lexus HEV φτάνει τώρα τα 44, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της εταιρίας όπως έχει χαραχτεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Η απόφαση της Toyota για την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια, όταν ο Takeshi Uchiyamada έδωσε εντολή σε μια ομάδα να εξελίξει ένα αυτοκίνητο για τον 21ο αιώνα, που θα μείωνε τόσο τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου όσο και άλλους επιβλαβείς ρύπους. 

Η πρώτη γενιά  Prius κυκλοφόρησε το 1997, περίπου κατά την περίοδο υπογραφής του Πρωτοκόλλου του Κιότο, το οποίο έδωσε νέα ώθηση στο περιβαλλοντικό κίνημα. Σήμερα, και κατά 15 εκατομμύρια πωλήσεις υβριδικών οχημάτων αργότερα, η Toyota έχει συμβάλει σημαντικά στο περιβάλλον, καθώς η υβριδική ηλεκτρική τεχνολογία της, έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περισσότερο από 120 εκατομμύρια τόνους παγκοσμίως, σε σύγκριση με τις πωλήσεις αντίστοιχων βενζινοκίνητων οχημάτων. Το αρχικό όραμα της εταιρείας επέτρεψε στην Toyota να είναι ο ηγέτης στην εκπλήρωση όλο και πιο αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων σε όλο τον κόσμο. «Λόγω των πωλήσεων σε υβριδικά οχήματα, η Toyota βρίσκεται καθοδόν προς την επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την ΕΕ στα 95g / km για το 2020 και 2021. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κανονισμοί CO2 είναι οι πιο αυστηροί στον κόσμο,» αναφέρει ο Matt Harrison, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Toyota Motor Europe (TME). "Επιπλέον, τα πλήρως υβριδικά μας οχήματα  είναι επίσης εξαιρετικά αποτελεσματικά στο να λειτουργούν χωρίς εκπομπές, κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου μέρους του χρόνου οδήγησης στην πόλη", πρόσθεσε.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αυξήθηκε η ζήτηση για τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματά, καθώς η εταιρεία έχει συνδυάσει την εν λόγω καινοτόμο τεχνολογία με τον συναισθηματικό σχεδιασμό των παγκόσμιων πλατφορμών της TNGA. Πέρα από το τρέχον υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς, η Toyota συνεχίζει να βελτιώνει την υβριδική τεχνολογία της για την επίτευξη ακόμη χαμηλότερων εκπομπών και ακόμα καλύτερης απόδοσης καυσίμου. Σήμερα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα είναι προσιτά, προσβάσιμα και βολικά για τους δυνητικούς πελάτες, σε μια ευρεία γκάμα ευρωπαϊκών αγορών.

 

 

Το υβριδικό όχημα μπορεί να μετατραπεί σε BEV και FCEV

Ενώ η Toyota πιστεύει ότι τα HEV αποτελούν ουσιαστικό μέρος των μελλοντικών συνολικών πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δύο δεκαετίες ηλεκτροκίνητης εμπειρίας τροφοδοτούν επίσης τη στρατηγική mutli-powertrain της εταιρείας. Η εταιρεία παρέχει, και θα συνεχίσει να παρέχει, διάφορους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τη μείωση των εκπομπών με βάση τους κανονισμούς, την υποδομή της αγοράς και, εν τέλει, τη ζήτηση των πελατών. Η Toyota δεν βλέπει το σενάριο «ο νικητής τα παίρνει όλα», αλλά ένα μέλλον όπου οι διαφορετικές ηλεκτρικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των HEV, PHEV, BEV και FCEV, παίζουν σημαντικό ρόλο.

Ο Shigeki Terashi, Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Corporation (TMC) αναφέρει: «Φυσικά, πρέπει να εργαστούμε σκληρά για τη βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας και τη μείωση του κόστους (των BEV), στα οποία και δουλεύουμε. Αλλά πρέπει να επιδιώξουμε να έχουμε ένα συνεχές πλάνο, μέχρι να ξεπεραστούν τα εμπόδια που σχετίζονται τόσο με τα BEV όσο και με τα FCEV. Στο μεσοδιάστημα μπορούμε να συμβάλουμε, συνεχίζοντας το έργο μας για τα HEVs.»

Ως αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπλοκής της στη δημιουργία υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, η Toyota διαθέτει βαθιά εμπειρία στις βασικές τεχνολογίες ηλεκτροδότησης που είναι κοινές για όλες τις μορφές ηλεκτροκίνητων κινητήρων, θέτοντάς την σε καίρια θέση ως προς το ηλεκτρικό μέλλον. Περισσότερες από δύο δεκαετίες συνεχούς ανάπτυξης ηλεκτρικών κινητήρων, μπαταριών και μονάδων ελέγχου ισχύος, έχουν διδάξει στην Toyota πώς να διαχειρίζεται και να επαναχρησιμοποιεί την ενέργεια αποτελεσματικά, παρέχοντας μια σειρά ηλεκτρικών επιλογών για τους πελάτες της Toyota και Lexus μέσω αυτοφορτιζόμενων υβριδικών και plug-ins, κυψελών καυσίμου και ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας .

Για να πραγματοποιήσει αυτό το όραμα στην Ευρώπη, η Toyota σχεδιάζει να λανσάρει 40 νέα ή αναβαθμισμένα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, σε όλες τις τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 10 ZEV (Zero Emissions Vehicles). 

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα θα παραμείνουν βασικό μέρος του συνδυασμού κινητήρων που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και βοηθά στη μείωση των εκπομπών, μαζί με άλλους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αυτός ήταν ο στόχος της εταιρείας, από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο Prius πριν από 20 χρόνια, με την απόλυτη φιλοδοξία να επιτύχει μηδενικές εκπομπές με έναν ευρέως διαδεδομένο και βιώσιμο τρόπο.  

24 Apr, 2024 Ώρα 08:41

Όλα όσα θα δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου

Thumbnail

Το Πεκίνο, στις προσεχείς ημέρες και έως τις αρχές Μαΐου θα συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας, σε ό,τι αφορά στα πεπραγμένα των εταιρειών και τα μοντέλα τους που θα παρουσιάσουν τόσο για την αγορά της χώρας όσο και για τις άλλες μεγάλες της Άπω Ανατολής.

Close

Οι διοργανωτές της εφετινής Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου δημοσίευσαν τη λίστα με τις εταιρείες που θα λάβουν μέρος σε αυτή, τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις κινεζικές και κάποιες αμερικανικές. Ας δούμε τι θα παρουσιάσουν εκεί.

Arcfox

H Arcfox είναι μια ακόμα θυγατρική του Ομίλου SAIC και θα παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο Alpha S5. Το νέο μοντέλο της βασίζεται σε πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800 Volt, η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του φτάνει τους 530 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή του τα 690 Nm.

Close

Audi

H Audi έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα παρουσιάσει το Q6L e-tron την επιμηκυσμένη έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6 e-tron η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά και πληροί την επιθυμία των εκεί αγοραστών για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο.

Avatr

Η Avatr θα παρουσιάσει το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της το οποίο δημιούργησε σε συνεργασία με τη Huawei, τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό. Το καινούργιο αυτοκίνητο ονομάζεται 12 αλλά προφέρεται ως ένα δύο και όχι ως δώδεκα. Βασίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα της EP1 EV της εταιρείας, η οποία έχει σχέδια για την εξαγωγή του και σε άλλες αγορές ανά τον κόσμο.

Close

BMW

H BMW θα παρουσιάσει τόσο το πρωτότυπο Vision Neue Klasse X που είδαμε πριν από λίγο καιρό, όπως και τη Σειρά 4 η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κινεζικής αγοράς.

BYD Auto

H BYD θα έχει την γκάμα των μοντέλων παραγωγής της, όμως το όχημα που αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και του Τύπου θα είναι το Shark, το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό pickup μοντέλο της. Αυτό θα διατίθεται και με κινητήρα υβριδικής διάταξης, όσο και σε Plug-in Hybrid εκδοχή (Dual Mode Off-Road), όπως έχει γίνει γνωστό.

Εκτός αυτού, η εταιρεία θα παρουσιάσει το Qing L, ένα καινούργιο sedan, καθώς και τα SUV Fang Cheng Bao 8 και Fang Cheng Bao Super 3. Επίσης, η Fang Cheng Bao, η θυγατρική της BYD, θα εμφανίσει το roadster Super 3, το πλαίσιο του οποίου έχει ανθρακονήματα σε πολλά τμήματά του.

Επιπλέον, η Fang Cheng Bao θα παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο μοντέλο της. Τέλος, η BYD Auto θα παρουσιάσει τα μοντέλα των Dynasty, Ocean και YangWang, τριών ακόμα θυγατρικών της.

Denza

H Denza είναι ακόμα μία θυγατρική εταιρεία της BYD Auto, αυτή που έχει ιδρυθεί για να κατασκευάζει τα πολυτελή μοντέλα του Ομίλου. Στο περίπτερό της θα υπάρχει το Z9 GT, το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz και στην κορυφαία εκδοχή του έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 965 ίππους. Θεωρείται ο κινεζικός εμπορικός ανταγωνιστής της Porsche Taycan Turbo S.

Exeed

H Exeed είναι μια θυγατρική αυτοκινητοβιομηχανία της Chery Automobiles. Και αυτή έχει σκοπό να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά πολυτελή MPV μοντέλα, είτε μόνο με συσσωρευτές είτε και σε συνδυασμό αυτών με range extender.

Όπως είναι η μόνιμη επωδός των Κινέζων, τα στελέχη της εταιρείας ανακοινώνουν ότι τα αυτοκίνητά της θα διακρίνονται για τη σύγχρονη τεχνολογία και τις εφαρμογές που θα διαθέτουν στον εξοπλισμό τους.

Ford

Η Ford πρόκειται να παρουσιάσει επίσημα στην κινεζική αγορά την καινούργια Mustang Coupe Performance Edition, όπως και cabriolet έκδοση του μοντέλου. Επίσης, θα παρουσιάσει και το Bronco το οποίο έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στη χώρα, στο εργοστάσιο που έχει εκεί η αμερικανική εταιρεία.

Geely Automobile Holdings

O κινεζικός αυτοκινητικός Όμιλος θα παρουσιάσει το καινούργιο κορυφαίο μοντέλο της της το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα διατίθεται είτε μόνο με μπαταρίες είτε και σε έκδοση με range extender.

Εκτός αυτού, o Όμιλος θα παρουσιάσει και τα μοντέλα των θυγατρικών εταιρειών του. Δηλαδή, το Galaxy E5, τα καινούργια Plug-in Hybrid οχήματα της Lynk & Co, όπως και το Zeekr MIX.

General Motors

H General Motors έχει δημιουργήσει κοινοπραξία με τη SAIC Motor και παράγει τα μοντέλα της στην Κίνα. Έτσι, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν τα αυτοκίνητα των Buick, Cadillac και Chevrolet που κατασκευάζονται εκεί.

Η GM ανακοίνωσε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει στην εγχώρια αγορά τα αμιγώς ηλεκτρικά Buick Electra 4 και Electra 4, καθώς και τα Cadillac Lyriq και Optiq. Πέραν αυτών, αναμένεται να παρουσιαστούν και τα Plug-in Hybrid Buick GL8 και Chevrolet Equinox Plus.

GWM (Great Wall Motors)

Η GWM έχει ανακοινώσει ότι θα έχει στο περίπτερό της το Ora 7, ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το αμάξωμα του οποίου έχει σαφείς επιρροές από τον Όμιλο Volkswagen, δηλαδή από το Volkswagen Beetle εμπρός και από την Porsche Panamera πίσω.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο θα είναι είτε πισωκίνητο είτε τετρακίνητο. Στη δεύτερη εκδοχή του η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του είναι 400 ίπποι και η μέγιστη συνδυαστική ροπή του 678 Nm.

Honda

Η Honda θα παρουσιάσει το Ye GT, ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα από το οποίο θα προέλθει ένα καινούργιο τετράθυρο μοντέλο της για την κινεζική αγορά. H ιαπωνική εταιρεία συνεργάζεται στην χώρα με τις γηγενείς εταιρείες Dongfeng Motor και GAC Motor.

Όπως έχει γίνει γνωστό, θα πρόκειται για ένα όχημα με χαρακτήρα Gran Turismo το οποίο θα έχει ως πρωταγωνιστή τον οδηγό και η διαμόρφωση του ταμπλό (και του εσωτερικού εν γένει) θα ανταποκρίνεται ουσιαστικά σε ένα GT. Η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί εντός της επόμενης χρονιάς, τότε που θα αρχίσει και η κατασκευή του.

Εκτός από το Ye GT, η Honda θα παρουσιάσει στην κινεζική πρωτεύουσα και τα πρωτότυπα Ye P7 και Ye S7, τις crossover εκδοχές του.

iCar

Η iCar είναι μια θυγατρική της Chery Automobile και θα παρουσιάσει το X25, ένα εκτός δρόμου αμιγώς ηλεκτρικό MPV μοντέλο το οποίο θα έχει και μικρό θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί ως range extender.

Mengshi M-Hunter

Η Mengshi είναι το τμήμα της Dongfeng Motor που κατασκευάζει θωρακισμένα οχήματά της. Αυτή τη φορά δημιούργησε το M-Hunter, ένα 4×4 buggy το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα διαφορετικό μέσο μεταφοράς, το οποίο θα έχει μεγάλη δυνατότητα εξατομίκευσης.

Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz θα έχει σημαντική παρουσία στην κινεζική πρωτεύουσα τόσο με τα δικά της μοντέλα όσο και με αυτά της Mercedes-AMG. Φυσικά, η παρουσίαση της καινούργιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης G-Class θα είναι το μεγάλο γεγονός για όλους. Εκτός αυτής, θα παρουσιαστεί η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.

MINI

H MINI θα παρουσιάσει το Aceman, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο θα αντικαταστήσει το Clubman. To καινούργιο αυτοκίνητό της θα έχει αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές του νέου Cooper.

Nissan

Η Nissan έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει αμιγώς ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα από τα οποία θα προέλθουν νέα μοντέλα της για την αγορά της Κίνας.

Μεταξύ αυτών θα είναι και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο Hyper Force το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια αντίστοιχη έκδοση του GT-R στο μέλλον, καθώς και το καινούργιο μονοθέσιό της για τον θεσμό Formula E.

Porsche

Η Porsche θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Taycan για την εγχώρια αγορά η οποία θα έχει καλύτερες επιδόσεις και αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με αυτές στις οποίες διατίθεται ήδη εκεί το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές μοντέλο.  

smart

Το smart #5, το μεγάλο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας, βασίζεται την πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) που έχει δημιουργήσει η Geely Automobile για τα μοντέλα της και γι’ αυτά των θυγατρικών εταιρειών της.

Volkswagen

Από τη Volkswagen ανακοινώθηκε ότι στο Πεκίνο θα παρουσιάσει ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο δεν θα αποτελεί απλώς τον προπομπό εντός νέου μοντέλου της, αλλά θα αποκαλύψει και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των καινούργιων μοντέλων της.

Πρόκειται για ένα SUV με έντονα κεκλιμένο το πίσω μέρος του, σαν coupé. Στο εμπρός μέρος το καπό του είναι κεκλιμένο, σχετικά χαμηλό σε ύψος και με πιο έντονα διαμορφωμένους τους θόλους. Το ίδιο ισχύει και για τους πίσω, αντίστοιχα.

Xiaomi

O τεχνολογικός κολοσσός της Κίνας θα έχει στο περίπτερό της το αμιγώς ηλεκτρικό SU7, το οποίο έχει παρουσιαστεί πριν από λίγες ημέρες και τώρα αναμένεται να αποτελέσει το κύριο έκθεμά της (τετράτροχο, φυσικά).

Xpeng

H Xpeng, εκτός από τα μοντέλα της, θα ανακοινώσει την ίδρυση μιας νέας θυγατρικής εταιρείας της η οποία θα κατασκευάζει νέα μοντέλα τα οποία θα είναι πιο προσιτά οικονομικώς σε σχέση με τα δικά της.