Ειδήσεις

11 May, 2022 Ώρα 11:28

Η τρίτη γενιά του Range Rover Sport επαναπροσδιορίζει την σπορ πολυτέλεια

Thumbnail

Η παγκόσμια παρουσίαση της τρίτης γενιάς του Range Rover Sport προσδίδει νέα δεδομένα στην κατηγορία. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο που επαναπροσδιορίζει την σπορ πολυτέλεια, συνδυάζοντας τη δυναμική εμφάνιση με την κορυφαία απόδοση εντός και εκτός δρόμου. Το Range Rover Sport διατηρεί τη φινέτσα και τον υπερπολυτελή χαρακτήρα του εμβληματικού Range Rover ενώ παράλληλα υιοθετεί και κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Close

Ο εκλεπτυσμένος εξωτερικός σχεδιασμός διατηρεί την ταυτότητα της εταιρείας διαθέτοντας δυναμικά στοιχεία και μυώδεις αναλογίες. Όλες οι τεχνολογίες που συνέβαλαν στον σχεδιασμό συμβάλλουν στην εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση, με το νέο Range Rover Sport να φέρει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29. 

Μια άκρως ενδιαφέρουσα γκάμα ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων βρίσκεται κάτω από το καπό του νέου Range Rover Sport. Περιλαμβάνει εξακύλινδρα εξηλεκτρισμένα σύνολα μεγάλης εμβέλειας, έναν νέο ισχυρό V8 Twin Turbo και ήπιους υβριδικούς εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Παράλληλα, μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα παρουσιαστεί το 2024 στην Τρίτη γενιά του R/R Sport, καθώς η Land Rover συνεχίζει το ταξίδι της προς την ηλεκτροκίνηση. Όλα τα νέα μοντέλα Range Rover Sport είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ZF και Intelligent All-Wheel Drive, το οποίο προβλέπει διαισθητικά όπου απαιτείται πρόσφυση, και παρέχει την πιο αποτελεσματική κίνηση σε όλες τις συνθήκες, ενώ βελτιστοποιεί την απόδοση.

Close

 

 

Παράλληλα, το νέο Dynamic Response Pro συνεργάζεται με την τελευταία γενιά Dynamic Air Suspension, η οποία εισάγει για πρώτη φορά ελατήρια αέρα με δυνατότητα μεταγωγής. Το Dynamic Response Pro παρέχει τον απόλυτο έλεγχο κύλισης μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος ενεργού ελέγχου 48 volt, ικανό να εφαρμόζει ροπή έως και 1.400 Nm σε κάθε άξονα, που εμπνέει εμπιστοσύνη και νέα επίπεδα ελέγχου του αμαξώματος στις στροφές. 

Οι ομοιότητες με το μεγαλύτερο Range Rover είναι ιδιαίτερα εμφανής και στο εσωτερικό του μοντέλου. Πολυτέλεια, ποιοτικά υλικά και κορυφαία συναρμολόγηση δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση για οδηγό και επιβάτες. Και φυσικά μια τεράστια λίστα με κορυφαία συστήματα άνεσης, ασφάλειας, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας.

 

 

Στοιχεία όπως τα ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα με λειτουργία μασάζ και τα εργονομικά με βελτιστοποιημένη γεωμετρία πίσω καθίσματα αποτελούν την τέλεια βάση για ένα συναρπαστικό και άνετο ταξίδι. 

Στον τομέα ψυχαγωγίας διατίθενται επιλογές ήχου Meridian και το Meridian Signature Sound System χρησιμοποιώντας 29 ηχεία, ένα νέο subwoofer και ενισχυτή έως και 1.430 W – συμπεριλαμβανομένων και τεσσάρων ηχείων στα προσκέφαλα. Σύστημα που ελέγχεται με βοήθεια από τον Amazon Alexa. 

Το νέο Range Rover Sport παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του Solihull στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μια ιστορική τοποθεσία που θεωρείται το ‘πνευματικό σπίτι’ της Land Rover. Ο επανασχεδιασμός του ως ένα νέο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής των  Range Rover και Range Rover Sport αποτελεί την επιτομή του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία προστατεύει και γιορτάζει τη μοναδική της κληρονομιά.  

Close
20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».