Ειδήσεις

22 Feb, 2021 Ώρα 14:15

Η Volvo Cars βοηθά την πόλη του Γκέτεμποργκ να γίνει κλιματικά ουδέτερη

Thumbnail

Με στόχο να βοηθήσει την πόλη του Γκέτεμπορκ να γίνει κλιματικά ουδέτερο έως το 2030, η Volvo Cars συμπράττει με τη σουηδική πόλη δημιουργώντας νέες αστικές ζώνες που θα χρησιμοποιηθούν ως πεδίο δοκιμών για μελλοντικές βιώσιμες τεχνολογίες.

Close

Η πρωτοβουλία, με το όνομα Gothenburg Green City Zone, έχει ως στόχο να δημιουργήσει μέσα στο μεγαλύτερο λιμάνι της Σκανδιναβίας μία περιοχή που θα είναι απόλυτα καθαρή από καυσαέρια, με ποικιλία κλιματικά ουδέτερων μορφών μεταφοράς και υποδομές διασύνδεσης.

Χρησιμοποιώντας μία πραγματική πόλη ως πεδίο δοκιμών, η Volvo θα έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει την εξέλιξη τεχνολογιών και υπηρεσιών στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, των κοινοχρήστων μεταφορών, της αυτόνομης οδήγησης, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Τμήμα του προγράμματος αποτελεί και η χρήση robotaxi (ταξί αυτόνομης οδήγησης) από τη Volvo εντός της ζώνης. Την υπηρεσία θα προσφέρει ο πάροχος κινητικότητας Μ, μία εταιρεία ιδιοκτησίας της Volvo.

Close

 

 

Ανάμεσα στις τεχνολογίες που θα δοκιμαστούν περιλαμβάνονται λύσεις γεωγραφικού εντοπισμού και υπηρεσίες που διασφαλίζουν ότι τα αυτοκίνητα που βρίσκονται μέσα στη ζώνη λειτουργούν μόνο με ηλεκτρισμό και κινούνται εντός των ορίων ταχύτητας. Ακόμη, περιλαμβάνεται κυκλοφοριακή υποδομή που μπορεί να συνδεθεί με χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων και να επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στους χρήστες του δρόμου.

Αλλά πιθανά παραδείγματα περιλαμβάνουν κόμβους πλήρως ηλεκτρικής κινητικότητας, αυτόνομα ταξί και ένα ολοκληρωμένο εύχρηστο δίκτυο φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Καθώς η Volvo διαδραματίζει ενεργό ρόλο στο σχεδιασμό αυτής της πρωτοβουλίας, μπορεί να διασφαλίσει ότι, από την αρχή, η ζώνη ενσωματώνει τις δικές της υπηρεσίες ηλεκτρικής κινητικότητας και τις αναπτύσσει σε ένα πραγματικό περιβάλλον, μεγιστοποιώντας την επίδρασή τους στην επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας.

Μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, η M κατάφερε στη διάρκεια του 2020 να μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις εκπομπές ρύπων στο Γκέτεμποργκ, έχοντας πλέον πετύχει κάθε δικό της αυτοκίνητο να αντικαθιστά οχτώ ιδιωτικά αυτοκίνητα στην πόλη. Ανάλογη με το στόχο του Γκέτεμποργκ, είναι και η φιλοδοξία της Volvo να μειώνει συνεχώς το δικό της αποτύπωμα άνθρακα, με στόχο να γίνει μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, η εταιρεία έχει εκπονήσει μια σειρά επιμέρους στόχων που πρέπει να επιτευχθούν έως το 2025. Η πρωτοβουλία Green City Zone αρχίζει την άνοιξη φέτος και θα κλιμακώνεται σταδιακά.

Close
 
03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close