Η δανέζικη κατασκευάστρια εταιρεία υπεραυτοκινήτων Zenvo εργάζεται αθόρυβα πάνω σε κάτι που… θα κάνει πολύ θόρυβο. Το μοντέλο, που ονομάζεται Aurora, βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και αρκετό καιρό και θα εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο V12 (6.6λτ.) παραγωγής στην ιστορία.
Η ομάδα κατασκευής λέει ότι στοχεύει σε απόδοση 1.880 ίππων (1.379 kW), και τώρα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το πώς σκοπεύουν να φτάσουν σε αυτό το νούμερο.

Ο κινητήρας, που ονομάστηκε κατάλληλα Mjølner από το σφυρί του Thor, συνδυάζει τέσσερα turbo με ένα υβριδικό σύστημα. Οι στροφές του φτάνουν στις 9.800 σ.α.λ. και χρησιμοποιεί τεχνολογία Mahle Jet Ignition για να διατηρεί τις εκπομπές ρύπων υπό έλεγχο. Μάλιστα, χωρίς την υβριδική υποβοήθηση ο κινητήρας από μόνος του αποδίδει 1.280 άλογα ενώ τα μικρά τούρμπο είναι τοποθετημένα ανάμεσα στις κυλινδροκεφαλές σε διάταξη κλειστού V .

Και για να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο εντυπωσιακά, η εταιρία βάζει αυτόν τον κινητήρα στο ελαφρύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Γιατί; Γιατί σύμφωνα με τον Jens Sverdrup, πρόεδρο της Zenvo Automotive, όλα έχουν να κάνουν με το τι νιώθεις οδηγώντας και αυτός ο κινητήρας θα είναι για χρήση σε δρόμους και όχι μόνο σε πίστα. Μάλιστα συνέχισε λέγοντας “Το γεγονός ότι είναι ο ισχυρότερος κινητήρας αυτοκινήτου δρόμου στον κόσμο δεν ήταν κάτι που θέλαμε να επιτύχουμε, αλλά τελικά προέκυψε να είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας”.
Σύμφωνα με τη Zenvo, το πρώτο Aurora έχει ήδη κατασκευαστεί και επί του παρόντος υποβάλλεται σε δοκιμές. Αν είμαστε τυχεροί, θα το δούμε – ακούσουμε σύντομα.

Η Hyundai είπε το αυτονόητο και πήρε το χειροκρότημα από όλους
Είναι κάπως παράλογο από την μία να απαγορεύεται να κοιτάς το κινητό σου κατά την οδήγηση, αλλά ταυτόχρονα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να τοποθετούν οθόνες 15 ιντσών στη μέση του ταμπλό.
Η Hyundai είπε τα πράγματα με το όνομα τους
Είναι ενθαρρυντικό να ακούς κάποιον υπεύθυνο για το σχεδιασμό αυτοκινήτων να αποκαλεί τις οθόνες αφής ως «αντιπερισπασμό».
Η Hyundai προσπαθεί να διατηρήσει τα χειριστήρια αφής εκεί που έχουν περισσότερο νόημα. Δεν θα έχει κάθε λειτουργία ένα μπουτόν, αλλά οι συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες θα διατηρήσουν τα φυσικά πλήκτρα.
Ο ανώτερος αντιπρόεδρος σχεδιασμού Simon Loasby διευκρίνισε ότι οι μελλοντικοί εσωτερικοί χώροι είναι χτισμένοι γύρω από μια βασική ιδέα: να διατηρείται το βλέμμα του οδηγού στο δρόμο. Αυτό είναι όλο. Μάλιστα, δήλωσε: «Δεν πρέπει οι άνθρωποι να κοιτάζουν την οθόνη: πρέπει να κοιτάζουν μόνιμα στο ύψος των ματιών».
Σε άλλη συνέντευξη, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Luc Donckerwolke, παραδέχτηκε έμμεσα αυτό που όλοι υποθέτουμε: οι οθόνες είναι ένα εργαλείο μείωσης του κόστους. Τα σύγχρονα infotainments που βασίζονται σε υπερμεγέθεις οθόνες «είναι ιδανικά, επειδή εξοικονομείς πολλά εργαλεία έχοντας μόνο την οθόνη».
Ωστόσο, η Hyundai ισχυρίζεται ότι οι άνθρωποι γενικά έχουν «αγάπη για την αναλογική αλληλεπίδραση», οπότε το κλειδί είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ κουμπιών και οθονών γιγαντιαίου μεγέθους.
