Ειδήσεις

15 Jan, 2021 Ώρα 11:11

Ισχυρότερη, γρηγορότερη και πιο εντυπωσιακή η νέα Porsche 911 GT3 Cup

Thumbnail

Η Porsche παρουσίασε την τελευταία γενιά του αγωνιστικού αυτοκινήτου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο: τη νέα 911 GT3 Cup. Με το ξεκίνημα της σεζόν του 2021, αυτό το αγωνιστικό θα διαγωνιστεί στο Porsche Mobil 1 Supercup αλλά και στα εθνικά πρωταθλήματα Porsche Carrera Cup σε Γερμανία, Γαλλία, Ασία και για πρώτη φορά στη Βόρεια Αμερική. Το εντυπωσιακό μοντέλο αυτό αποτελεί την πρώτη αγωνιστική έκδοση που βασίζεται στην τρέχουσα γενιά της 992. Παράγει περίπου 510 ίππους και 470Nm ροπής. Δηλαδή 25 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχο του ενώ θα μπορεί να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα, το οποίο μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2 υπό συνθήκες αγώνων. Η παράδοση του  911 GT3 Cup σε ομάδες θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2021, και είναι διαθέσιμο για αγορά με τιμή 225.000 ευρώ.

Close

 

 

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του νέου 911 GT3 Cup είναι η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική του και η γενικά πιο «μυώδης» εμφάνιση του. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο πλατύ και ελαφρύ αμάξωμα turbo-spec που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο μοντέλο Cup.

Ένα άλλο παράδειγμα λεπτών, εξελιγμένων λύσεων στο νέο 911 GT3 Cup φαίνονται στη διάταξη των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων: Οι μονάδες ελέγχου του μηχανοκίνητου αθλητισμού και οι καταγραφείς δεδομένων έχουν μεταφερθεί από τον θόλο ποδιών του συνοδηγού στο δεξί πίσω μέρος της καμπίνας. Ως αποτέλεσμα, δεν εμποδίζουν πλέον την εγκατάσταση μιας δεύτερης θέσης στο εσωτερικό.

Close

 

 

Όπως με τον άμεσο προκάτοχό του, ο εξακύλινδρος κινητήρας του χρειάζεται μόνο έλεγχο συντήρησης μετά από 100 ώρες λειτουργίας. Ο κινητήρας συνδέεται με το διαδοχικό, εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων 72 κιλών, μέσω ενός συμπλέκτη μεταλλικού αγωνιστικού συμπλέγματος τριών δίσκων. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται μέσω κλασσικού μοχλού (paddle) στο τιμόνι, με μια «μικρή επιθεώρηση» του κιβωτίου ταχυτήτων να χρειάζεται μετά από 60 ώρες αγώνων - που αντιστοιχεί σε περίπου δύο σεζόν του Porsche Mobil 1 Supercup. Μια σημαντική αναθεώρηση αναμένεται μετά από 120 ώρες αγώνων. Ο ενεργοποιητής αλλαγής ταχυτήτων λειτουργεί με ηλεκτρικό μοτέρ, αντικαθιστώντας την προηγούμενη μονάδα που λειτουργούσε με αέρα. Το πλεονέκτημα: ακόμη γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, η επιλογή διαγνώσεων σε πραγματικό χρόνο και μειωμένος κίνδυνος ζημιάς, για παράδειγμα σε περίπτωση σφαλμάτων στην αλλαγή ταχυτήτων.

 

03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close