Ειδήσεις

21 Jan, 2022 Ώρα 11:44

To Jeep® Wrangler κατέκτησε και την Αμερική

Thumbnail

To Jeep Wrangler συνεχίζει να μαζεύει βραβεία σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Αυτή τη φορά κατέκτησε και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και μάλιστα με την ισχυρότερη έκδοση που κατασκευάστηκε ποτέ. Το εντυπωσιακό Jeep Wrangler Rubicon 392 κατέκτησε με άνεση τον τίτλο «2022 SUV of the Year» του Four Wheeler, του σημαντικότερου μέσου για οχήματα εκτός δρόμου στη Β. Αμερική.

Close

Το μοντέλο κέρδισε το θαυμασμό των ειδικών και των αγοραστών στην άλλη άκρη του Ατλαντικού χάρη στο μοναδικό συνδυασμό δύναμης και κορυφαίων εκτός δρόμου δυνατοτήτων που διαθέτει. 

 

Close

 

Η κατάκτηση του τίτλου στα βραβεία “2022 SUV of the Year” ήρθε να επισφραγίσει με εμφατικό τρόπο τις δυνατότητες του μοντέλου. Το συμπέρασμα των ειδικών του Four Wheeler δίνει το στίγμα της αίσθησης που έχει προκαλέσει το μοντέλο στις Η.ΠΑ.: «Το Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται στην κορυφή των εργοστασιακών SUV. Δεν υπήρξε τίποτα παρόμοιο στο παρελθόν και πιθανότατα δεν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό στο μέλλον».

Close

Για να φτάσει την κατάκτηση του τίτλου, το Wrangler Rubicon 392 πέρασε τις ακραίες δοκιμασίες του Four Wheeler, οι οποίες περιλαμβάνουν μετρήσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και εκτεταμένες δοκιμές στα βουνά και την ερήμους της Νότιας Καλιφόρνιας. Τα οχήματα που δοκιμάζονται δεν πρέπει να έχουν καμία μετατροπή πέρα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά τους.

 

 

Κάτω από το καπό του Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται ένας HEMI® V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), απόδοσης 470 ίππων και 637 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το πανίσχυρο Wrangler επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5’’, μετατρέποντας το απόλυτο off-road όχημα σε ένα πραγματικό αμερικάνικο muscle car. 

Οι 470 ίπποι του Wrangler Rubicon 392 κινούν μόνιμα και τους τέσσερις τροχούς, ενώ αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος που φτάνει πλέον τα 28εκ. (αυξημένη κατά περίπου 5εκ.), βελτιώνοντας περαιτέρω τις ήδη εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του μοντέλου (46,7, 24,5 και 39,8 μοίρες αντίστοιχα). Σύμμαχος στις εκτός δρόμου εξορμήσεις αποτελεί και το γεγονός ότι η υψηλή ροπή των 637 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από το ρελαντί σε ένα ποσοστό 75%. Αυτό το στοιχείο αποτελεί αποτέλεσμα του ευρύτερου σχεδιασμού του κατασκευασμένου από αλουμίνιο V8 κινητήρα του Wrangler Rubicon 392. 

 

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».