Ειδήσεις

15 May, 2023 Ώρα 12:23

Κάμερες: Φωτογράφισαν 283.000 παραβάσεις μέσα σε 4 μήνες το 2023

Thumbnail

Γράφουν αβέρτα οι κάμερες φωτοεπισήμανσης. Μέσα σε τέσσερις μήνες από την 1η Ιανουαρίου μέχρι τις 04 Μαϊου 2023 έγιναν συνολικά 283.000 καταγραφές για παραβάσεις οδηγων από το σύστημα φωτοεπισήμανσης.

Close

Το νούμερο φαίνεται μεγάλο, αλλά σύμφωνα με αστυνομικές πηγές η καταγραφή από τις κάμερες μπορεί να καλύπτει έως και τέσσερις αυτόδηλες τροχαίες παραβάσεις.. Δηλαδή: Υπερβολική ταχύτητα, ζώνη ασφαλείας, χρήση κινητού, παράβαση κόκκινου σηματοδότη  αλλά και την παράβαση της άσπρης γραμμής αναμονής στα φώτα τροχαίας.

Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράψει πάνω από από ένα τροχαίο αδίκημα. Σύμφωνα με πληροφορίες της Offsite News ξεκαθάρισαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο 206,000 αδικήματα. 

Close

Σε 185 μέρες ειδοποίηση

Με βάση το νόμο εντος 185 μέρες οι παραβάτες του συστήματος φωτοεπισήμανσης θα πρέπει να ειδοποιηθούν για το αδίκημα τους ωστε να το πληρώσουν. Εάν ξεπεραστεί  το ορόσημο των 185 ημερών τότε ακυρώνεται το εξώδικο.

Το νάρκοτεστ δεν συγχωρεί

Σε μια άλλη εξέλιξη, θεριζει η οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών. Σύμφωνα με στοιχεία που εξασφαλίσαμε, από το 2018 μέχρι τον περασμένο Μάρτιο καταγγελθηκαν 3.760 οδηγοί.

Close

 

Πηγή: Offsite

09 Jun, 2023 Ώρα 08:04

Porsche Mission X Concept. Ο προπομπός του νέου hypercar της εταιρίας

Thumbnail

Η Porsche θέλοντας να γιορτάσει τα 75α γενέθλια της, παρουσίασε το Mission X Concept, ένα νέο πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει το επόμενο hypercar της, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και το οποίο υπόσχεται πως θα γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring.

Close

 

 

Σύμφωνα με την Porsche, το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική 900 volt και θα έχει αναλογία 1 ίππου ανά 1 κιλό βάρους. Επίσης θα παράγει πολύ μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση από την 911 GT3 RS και θα φορτίζει περίπου δύο φορές πιο γρήγορα από την Taycan Turbo S.

 

Close

 

Ο σχεδιασμός του Mission X Concept αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά της εταιρίας στο Le Mans. Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω, με την “γυάλινη φούσκα” να καλύπτει τον χώρο των επιβατών που προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

 

 

Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα από CFRP, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων ψηφιακός πίνακας οργάνων, αγωνιστικής σχεδίασης τιμόνι, με τον συνοδηγό να έχει μπροστά του μια βάση για την τοποθέτηση αναλογικών ή ψηφιακών χρονομέτρων.

 

 

Το πακέτο των μπαταριών είναι τοποθετημένο πίσω από το καθίσματα, σε μια λεγόμενη διάταξη “e-core” που προορίζεται να δημιουργήσει το ίδιο είδος δυναμικής συμπεριφοράς ενός κεντρομήχανου αυτοκινήτου.

 

 

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρων, ύψος 1,2 μέτρων, μεταξόνιο 2,73 μέτρων και φορά ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με τις τελευταίες να έχουν διαφανείς αερολεπίδες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες σαν τουρμπίνες για καλύτερη ψύξη των φρένων.