Ειδήσεις

16 Jan, 2020 Ώρα 12:46

KINTO:Το νέο εμπορικό σήμα της Toyota για τις υπηρεσίες μετακίνησης στην Ευρώπη

Thumbnail

Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη κυκλοφορίας ενός νέου εμπορικού σήματος, το KINTO, το οποίο είναι αφιερωμένο στην παροχή υπηρεσιών μετακίνησης σε χρήστες για ολόκληρη την Ευρώπη. Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος του παγκόσμιου οράματος της Toyota να εξελιχθεί σε μια εταιρεία μετακίνησης που θα είναι σε θέση να παρέχει όλα τα είδη υπηρεσιών που σχετίζονται με τη μεταφορά των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Η Toyota έχει ως στόχο να διευρύνει τις υπηρεσίες μετακίνησης που προσφέρει, εξελίσσοντάς τις ώστε να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του μέλλοντος, μέσω μιας στρατηγικής η οποία, πέραν των παραδοσιακών πωλήσεων ιδιωτικών και εταιρικών οχημάτων, θα στηριχθεί πάνω σε τέσσερις θεμελιώδεις άξονες:

•    Την υιοθέτηση ενός διακριτού και προσαρμοσμένου εμπορικού σήματος το οποίο θα απευθύνεται στις νέες κατηγορίες χρηστών κινητικότητας, που θα περιλαμβάνουν ιδιώτες, εταιρικούς πελάτες καθώς και ευρύτερα σύνολα χρηστών.

Close

•    Την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά με στόχο την πλήρη ενοικίαση υπηρεσιών (FSL), και επικεντρωμένη στην παροχή ενός πολυδιάστατου ενιαίου εμπορικού σήματος για οχήματα και υπηρεσίες αφιερωμένες σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες.

•    Την αξιοποίηση της δυναμικής των δεδομένων και τη συνδεσιμότητα των οχημάτων με στόχο τη δρομολόγηση και την προώθηση ενός εύρους υπηρεσιών στις οποίες θα περιλαμβάνονται η κοινή χρήση αυτοκινήτων και το carpooling ή η συνδρομή σε υπηρεσίες χρήσης οχημάτων, όπου αυτές είναι βιώσιμες.

Close

•    Την προετοιμασία για ενσωμάτωση μελλοντικών αναβαθμίσεων στην αυτόνομη οδήγηση-δοκιμή αυτοματοποιημένης μεταφοράς, όπως για παράδειγμα μέσω της χρήσης του concept της e-Palette που βρίσκεται υπό ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το 2018, η Toyota ξεκίνησε την οικοδόμηση των απαραίτητων βάσεων ώστε να προετοιμάσει τον ευρωπαϊκό οργανισμό για την ενσωμάτωση νέων υπηρεσιών μετακίνησης στην υπάρχουσα επιχειρηματική δραστηριότητα κατασκευής και πώλησης αυτοκινήτων. Στο πλαίσιο αυτό η Toyota δημιούργησε δύο οντότητες αντίστοιχα, μια εταιρεία διαχείρισης στόλου (Toyota Fleet Mobility, με έδρα την Κολωνία, Γερμανία) και μια εταιρεία ψηφιακής πλατφόρμας (Toyota Connected Europe, με έδρα το Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο).

 

 

Η έμπνευση που οδήγησε στην επιλογή ονόματος για το νέο εμπορικό σήμα προέρχεται από την ιαπωνική λέξη Kintoun ή Flying nimbus, που αναφέρεται σε μια γνωστή ιαπωνική σειρά κινουμένων σχεδίων στην οποία ένα σύννεφο (Kintoun) παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς, κατά παραγγελία, στον πρωταγωνιστή της σειράς. Με τον ίδιο επομένως τρόπο όπως και το Kintoun, έτσι και το KINTO αναμένεται να είναι διαθέσιμο για χρήση, κάθε φορά που ένας πελάτης αναζητά εύκολους και έξυπνους τρόπους να μετακινηθεί, οπουδήποτε και οποτεδήποτε χρειαστεί.

Οι υπηρεσίες επωνυμίας KINTO θα αναπτυχθούν από την αγορά στη βάση της βιωσιμότητας και της αειφορίας, προσαρμοσμένες καταλλήλως, ανά επιχειρηματική περίπτωση. Οι αρχικές υπηρεσίες που θα εισαχθούν σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές περιλαμβάνουν:

KINTO One: Προσφορά ολικής ενοικίασης, παρέχοντας ευκολία στην ιδιοκτησία που θα συνδυάζει όχημα, υπηρεσία, ασφάλιση στη βάση μιας μηνιαίας συνδρομής.

KINTO Share: Υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων, βασισμένη σε μια μεγάλη σειρά υβριδικών οχημάτων, που θα διατίθενται μέσω αυτοεξυπηρέτησης, χωρίς τα έξοδα λειτουργίας. Στο ίδιο πλαίσιο η υπάρχουσα υπηρεσία ανταλλαγής αυτοκινήτων της Toyota Yuko, η οποία λειτουργεί ήδη σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης (Δουβλίνο, Βενετία, Κοπεγχάγη και Μαδρίτη), θα μετονομαστεί και θα ενσωματωθεί στο KINTO.

KINTO Join: Carpooling, που θα συνδέει τους εργαζόμενους που επιθυμούν να μοιραστούν την καθημερινή μετακίνησή τους προς την εργασία τους. Με τη λύση αυτή θα επωφελούνται τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι εταιρείες που θέλουν να μειώσουν το αποτύπωμα CO2 τους.

KINTO Flex: Ενοικίαση αυτοκινήτου βάσει συνδρομής, που θα προσφέρει αυξημένη ευελιξία και premium εμπειρία.

Τέλος σημειώνεται ότι ήδη τυγχάνουν μελέτης και αξιολόγησης από την Toyota και άλλες υπηρεσίες όπως το ride-hailing ή multi-modal app. Στις υπηρεσίες θα παρέχεται δυνατότητα πρόσβασης, μέσω εφαρμογών για κινητά και ολοκληρωμένων πληρωμών.

 

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.