Ειδήσεις

19 Jun, 2019 Ώρα 14:33

Κυπριακή αποστολή στο Vespa World Days

Thumbnail

Όπως είχαμε πεί σε προηγούμενο άρθρο η 13η διοργάνωση Vespa World Days ολοκληρώθηκε στη Ζάνκα της Ουγγαρίας. Πρόκειται για την πιο σημαντική παγκόσμια συγκέντρωση Vespa Clubs, που κάθε χρόνο προσελκύει λάτρεις της Vespa από όλο τον κόσμο. 

Close

 

 

Απο μια τέτοια διοργάνωση δεν θα έλειπαν φυσικά και οι δικοί μας "καμένοι". Μια ομάδα λοιπόν από τις οργανωμένες λέσχες του νησιού μας αποφάσισαν να κάνουν το ταξίδι με τις δικές τους Vespa και να βρεθούν με τους υπόλοιπους φίλους της αγαπημένης τους μοτοσικλέτας στην Ουγγαρία! 

 

Close

 

Συγκεκριμένα διέσχισαν 10 χώρες με τις μοτοσικλέτες τους ξεκινώντας από την Θεσσαλονίκη με την επιστροφή τους να τελειώνει στην Αθήνα. Ένα ταξίδι το οποίο θέλει μεγάλη προετοιμασία μιας και οι ώρες στον δρόμο είναι αμέτρητες.  Υπόψη φυσικά ότι τις πρώτες 3 μέρες του ταξιδιού έτυχαν κακοκαιρίας με αρκετές βροχές. Δεν κολάμε εκεί όμως μιας και το ταξίδι ήταν απίστευτη εμπειρία για όλους.

 

 

Η Vespa δεν είναι μια απλή μοτοσικλέτα. Είναι οικογένεια. Σε συνδέει με ανθρώπους μέσα από τις συναντήσεις. Η αγάπη των φίλων της είναι αμέτρητη και αυτό αποδεικνύεται από αυτό το μεγάλο γεγονός.

 

 

Μπράβο λοιπόν στους Μάριο Χατζηπαναγή, Γιώργο Παπαγεωργίου και Γιώργο Φλώρα από το Vespa Club Limassol. Τους Λούη Λοίζου, Ελένη Ηλία και Μάριο Καραϊσκάκη απο το Vespa Club di Famagusta. Όπως επίσης τους Δημήτρη Σιηλημήντρη και Λάζαρο Χατζηγεωργίου απο το Vespa For Life Nicosia

 

 

Μέσω του άρθρου τα παιδιά θα ήθελαν επίσης να ευχαριστήσουν και τους Βάσω Σπάση, Τάκη Ναζόπουλο από το Vespa Club Prevezas και τον Βασίλη Γεωργάτο από την Αθηναϊκή λέσχη Vespa για την υπέροχη συντροφιά.

Καλή συνέχεια σε όλους!

 

Tags
15 Mar, 2024 Ώρα 10:29

Θα έδινες 450.000 δολάρια για αυτό το NSX-R του 1996;

Thumbnail

Η πρώτη γενιά του NSX πάντα προοριζόταν να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο παγκόσμιας κλάσης και οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας είχαν κάνει κάποιους συμβιβασμούς προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της αγνής απόδοσης και της καθημερινής οδηγικής χρήσης.

Close

Ωστόσο, για εκείνους τους πελάτες του NSX που αναζητούσαν μια αγωνιστική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, η Honda αποφάσισε το 1992 να παράγει μια έκδοση του μοντέλου ειδικά τροποποιημένη για ανώτερη στις πίστες, σε βάρος των συνηθισμένων ανέσεων.

Έτσι, γεννήθηκε το NSX Type R (ή NSX-R), με την Honda να επιλέγει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο Type R για να προσδιορίσει τις ικανότητες του NSX-R.

Close

 

 

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1995, στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας. Kυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 483 αυτοκινήτων, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Ένα εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση με μόλις 18.320 χλμ. στο οδόμετρο από το 1996, με την τιμή του να ορίζεται στα 450.000 δολάρια, όταν καινούριο κόστιζε κάτω από 30.000 δολάρια.

 

 

Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

 

 

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρεάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική ταχύτητά του να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.