Ειδήσεις

15 May, 2023 Ώρα 15:51

Λες η Honda να σκέφτεται την επιστροφή του S2000;

Thumbnail

Ο αντιπρόεδρος της Honda στην Ευρώπη, Tom Gardner, μιλώντας στο βρετανικό Autocar έβαλε φωτιά στις φήμες που θέλουν την μάρκα να ετοιμάζει το διάδοχο του Honda S2000.

Close

Συγκεκριμένα, ο Gardner ανέφερε ότι η μάρκα εξετάζει το ενδεχόμενο να αποκαλύψει μέσα στη χρονιά ένα νέο σπόρτσκαρ για τα 75α γενέθλια της. Ο ίδιος τόνισε επίσης ότι το S2000 λανσαρίστηκε για τον εορτασμό του μισού αιώνα ζωής της Honda.

Η Honda ετοιμάζει σίγουρα κάτι μοναδικό για τον εορτασμό των 75 χρόνων της.

Close

Aυτή δεν είναι η πρώτη φορά που φήμες κάνουν το γύρο του διαδικτύου σχετικά με την αναβίωση του S2000. Το 2020, ρεπορτάζ ήθελε τη Honda να έχει στα σκαριά ένα διθέσιο σπόρτσκαρ κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, με αντίστοιχες διαστάσεις με εκείνες του S2000 που θα κινείται από τον 2.0 lt τούρμπο του Civic Type R. 

Βέβαια, μπορεί το νέο σπόρτσκαρ να είναι ηλεκτρικό καθώς η Honda σκοπεύει μέχρι το 2030 να προσθέσει στην γκάμα της 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Ένα από αυτά θα είναι και ο διάδοχος του NSX.

Close

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Honda ετοιμάζει κάτι μοναδικό για τον εορτασμό των 75 χρόνων της, το οποίο θα αποκαλυφθεί μέσα στη χρονιά.

 

Πηγή: Drive.gr

17 Jun, 2025 Ώρα 13:31

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)

Thumbnail

Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.

Close

Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.

Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.

Close

Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).

 

Close

 

Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.

Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.

Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.