Το καινούργιο Mazda3 κέρδισε το βραβείο «Red Dot: Best of the Best» στα Red Dot 2019 που βραβεύουν τον σχεδιασμό προϊόντων. Το κορυφαίο βραβείο του θεσμού αυτού απονέμεται σε προϊόντα των οποίων ο σχεδιασμός θεωρείται πρωτοποριακός και γνήσια επαναστατικός. Το καινούργιας γενιάς Mazda3 προστίθεται έτσι στην μεγάλη λίστα των μοντέλων της εταιρείας που σχεδιάστηκαν βάσει της φιλοσοφίας Kodo: Soul of Motion. Εκφράζοντας με απλή κομψότητα την Ιαπωνική αισθητική, οι σχεδιαστές του νέου Mazda3 αφαίρεσαν περιττές γραμμές από το σύνολο, αφήνοντας το πλαίσιο να αντικατοπτρίζει το περιβάλλον του, και σε γενικές γραμμές ο λιτός χαρακτήρας έχει τον πρώτο λόγο εδώ.
«Η ομορφιά μέσω της αφαίρεσης ήταν το κλειδί πίσω από τον σχεδιασμό του Mazda3» δήλωσε ο Yasutake Tsuchida, Υπεύθυνος Σχεδιαστής του νέου μοντέλου. «Φυσικά δεν είναι απλά μινιμαλισμός. Ο σχεδιασμός του εξ’ αρχής έπρεπε να ήταν αγνός, και χρειάστηκε μπόλικη δουλειά μέχρι να καταλήξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Αποτέλεσμα το οποίο μπορούσε να επιτευχθεί μόνο από ανθρώπινα χέρια και μυαλά, σχεδιασμένο αρχικά πάνω σε πηλό από τους ειδικούς μας».

Η απόδοση του αυτοκινήτου υπογραμμίζει και την φιλοσοφία πίσω από τον σχεδιασμό του. Σχεδιασμένο με σκοπό να ανυψώνει την οδήγηση, με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, το νέο Mazda3 προσφέρει ένα άνετο αλλά συναρπαστικό οδήγημα, με το φρενάρισμα, στρίψιμο και την επιτάχυνση να μην αποτελούν πρόβλημα για τον οδηγό, χωρίς παρεμβολές από αστάθειες ανώμαλου οδοστρώματος. Ακόμη και το κάθισμα του οδηγού είναι σχεδιασμένο βάσει αυτής της φιλοσοφίας. Το νέο Mazda3 θα είναι ταυτόχρονα και το πρώτο μοντέλο που θα προσφέρεται με την τον νέο κινητήρα βενζίνης Skyactiv-X, ο οποίος παράγεται από την Mazda και έχει την ίδια οικονομία με ένα κινητήρα πετρελαίου!
Η διεθνής κριτική επιτροπή είχε μπροστά της λιγότερα από 100 προϊόντα για την κατηγορία Best of the Best, από συνολικά 5,500 προϊόντα από 55 χώρες.

Η απόδοση των βραβείων Red Dot θα γίνει σε ειδική τελετή στις 8 Ιουλίου στο Θέατρο Aalto στο Essen. Το νέο Mazda3 θα προστεθεί στην μεγάλη έκθεση Design on Stage στο μουσείο Red Dot Design Museum Essen μαζί με τους υπόλοιπους μεγάλους νικητές του βραβείου αυτού.
«Η βράβευση του νέου Mazda3 με το Red Dot: Best of the Best είναι μεγάλη τιμή, γιατί μόνο ένα μικρό ποσοστό των διαγωνιζόμενων προϊόντων την κερδίζουν» δήλωσε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Red Dot Δρ. Peter Zec.
Αυτή ήταν και η έβδομη νίκη ενός βραβείου Red Dot για την Mazda και τα μοντέλα που σχεδιάστηκαν με την φιλοσοφία Kodo, μετά από τα MX-5 RF το 2017, MX-5 soft top, CX-3 και Mazda2 (και τα δυο το 2015), η προηγούμενη γενιά Mazda3 (2014) και το Mazda6 (2013).

O Όμιλος BMW αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
Ο Όμιλος BMW Group μια επαναστατική φιλοσοφία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα εποχή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και συστημάτων ηλεκτροκίνησης που βασίζονται στην έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Neue Klasse θα επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις.

Με τη νέα τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς (Gen6 για συντομία), το BMW Group πραγματοποιεί ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα. Οι βελτιώσεις που αφορούν το προϊόν περιλαμβάνουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, με ορισμένα μοντέλα να επιτυγχάνουν ακόμη και υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, η νέα μπαταρία υψηλής τάσης Gen6 αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία 800V. Η Gen6 θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος στην Neue Klasse και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όλης της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων του BMW Group. Η φιλοσοφία για τις μπαταρίες υψηλής τάσης Gen6 είναι ριζικά νέα και θα βρει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - μέχρι και στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η νέα, ακόμα πιο λεπτή σχεδίαση επιτρέπει την ενσωμάτωσή της σε μία ποικιλία μοντέλων, ανεξάρτητα από το ύψος του οχήματος. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί δομικό στοιχείο του αμαξώματος των μοντέλων Neue Klasse («pack-to-open-body»), ενώ οι νέες κυλινδρικές κυψέλες θα ενσωματωθούν απευθείας στην μπαταρία υψηλής τάσης («cell-to-pack»). Η νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW προσφέρει 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη πρισματική της Gen5.

Όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν αυτό το τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός συγκεντρώνονται στο BMW Energy Master. Η εν λόγω κεντρική μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη στη μπαταρία υψηλής τάσης και παρέχει τη διασύνδεση για την παροχή ρεύματος υψηλής και χαμηλής τάσης καθώς και για τα δεδομένα από τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, ελέγχει την παροχή ρεύματος για τον ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος και διασφαλίζει την ασφαλή και έξυπνη λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης. Το BMW Group έχει καταθέσει μια σειρά νέων αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ασφαλειών.
Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έξυπνη ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Σε σύγκριση με το τετρακίνητο μοντέλο Gen5 xDrive, ένα μελλοντικό μοντέλο της Neue Klasse με τεχνολογία EESM και ASM μπορεί να είναι υπερήφανο για τις εξής βελτιώσεις: οι απώλειες ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%.
