Ειδήσεις

20 Jan, 2022 Ώρα 09:47

Με ηλεκτροκινητήρες Yamaha το αγωνιστικό Subaru STI E-RA

Thumbnail

Η Yamaha είναι ανάμεσα στις εταιρίες που έχουν ανακοινώσει συγκεκριμένο πλάνο δράσης για μείωση του αποτυπώματος άνθρακα μέχρι το 2050. Αυτό περιλαμβάνει φυσικά και την ηλεκτροκίνηση την οποία η Yamaha δείχνει να αγκαλιάζει, σχεδιάζοντας και εξελίσσοντας ηλεκτροκινητήρες για τα μελλοντικά scooter της. Εκτός όμως από τα δίκυκλα, η Yamaha έχει ξεκινήσει συνεργασίες και στους τέσσερις τροχούς προκειμένου να αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να περάσει σε μια νέα εποχή.

Close

Η συνεργασία της Yamaha με την Subaru δεν είναι καινούρια, παρόλα αυτά έχουμε πλέον τον πρώτο επίσημο καρπό της συγκεκριμένης συνεργασίας. Η Yamaha ανακοίνωσε πως θα εξοπλίσει το νέο πρωτότυπο αγωνιστικό μοντέλο STI E-RA με δικούς τις ηλεκτροκινητήρες. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με στόχο να εφαρμοστούν νέες τεχνολογίες πάνω του στον κόσμο των αγώνων πάντα με απώτερο στόχο την ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα.

 

Close

 

Η Yamaha ονομάζει τον ηλεκτροκινητήρα της Hyper-EV

Close

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο και από την πρώτη ματιά δείχνει εντυπωσιακό. Η Yamaha έχει τοποθετήσει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, στο αυτοκίνητο με τη συνολική απόδοση να ξεπερνάει τους 1.080 ίππους. Η Yamaha έχει εξελίξει επίσης και ένα σύστημα ελέγχου της ροπής για κάθε τροχό με μια κεντρική μονάδα να μεταφέρει την απαραίτητη ροπή σε πραγματικό χρόνο για μέγιστη αποτελεσματικότητα του συστήματος.

Στόχος του STI E-RA είναι να σπάσει το ρεκόρ γύρου στην πίστα του Nurburgring και να σημειώσει χρόνο κάτω από τα 6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα. Για να το πετύχει αυτό, εκτός από τους πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες, το αυτοκίνητο έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, διαθέτει ένα δυναμικό αεροδυναμικό πακέτο, ενώ το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι εξελιγμένες από το έμπειρο αγωνιστικό τμήμα της Subaru. Το αυτοκίνητο λοιπόν έχει όλα όσα χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους του.

Η παρουσίαση του STI E-RA στο Τόκιο.

 

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».