Η Mercedes-Benz αποκάλυψε την SUV εκδοχή της πολυτελέστατης EQS που πλέον αποτελεί και τη ναυαρχίδα του γερμανικού εργοστασίου στην κατηγορία. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που φυσικά βασίζεται στην EQS, προσφέροντας αυξημένες διαστάσεις, απόσταση από το έδαφος και άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Όλα τα πιο πάνω, σε συνδυασμό με την ατέλειωτη λίστα τεχνολογιών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, καθιστούν την EQS SUV ένα από τα πλέον τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα που κυκλοφορούν σήμερα.

Το μήκος του μοντέλου ξεπερνά τα πέντε μέτρα (5,12 μέτρα) και το μεταξόνιο φθάνει τα 3,21 μέτρα. Παράλληλα, το ύψος έχει αυξηθεί κατά 20 εκατοστά. Αριθμοί που μεταφράζονται σε άνετους χώρους για τους επτά επιβάτες ενώ η τρίτη σειρά ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων καθισμάτων επηρεάζει στο ελάχιστο το χώρο αποσκευών που στην πενταθέσια διάταξη του φθάνει μέχρι και τα 645 λίτρα.

Το κορυφαίο γερμανικό ηλεκτρικό SUV θα ξεκινήσει τη διάθεση του στην αγορά σε τρεις εκδόσεις εκ των οποίων μία με κίνηση στους πίσω τροχούς και δύο τετρακίνητες. Η πρώτη (450+) αποδίδει 361 ίππους και 568 Nm ροπής, με την τετρακίνητη 450 4MATIC να αποδίδει ροπή που φτάνει τα 800 Nm. Η κορυφαία έκδοση με τον κωδικό 580 4MATIC αποδίδει συνολικά 545 ίππους και 858 Nm. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 120 kWh προσφέροντας αυτονομία μέχρι 660 χιλιόμετρα για την έκδοση με πίσω κίνηση και έως 613 και 580 χιλιόμετρα για τις αντίστοιχες τετρακίνητες εκδόσεις. Πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται, εκτός από την τετραδιεύθυνση, και η αερανάρτηση AIRMATIC με αμορτισέρ μεταβαλλόμενης απόσβεσης ενώ οδηγός έχει στη διάθεση τις επιλογές Dynamic, Eco, Comfort, Sport, Individual και Offroad για τις εκδόσεις 4MATIC.

Τεχνολογία αιχμής και άπλετη πολυτέλεια χαρακτηρίζουν τον εσωτερικό χώρο του μοντέλου. Αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι φυσικά η μεγάλη νέας γενιάς ΜΒUX Hyperscreen με ενιαία επιφάνεια της τάξης των 56 ιντσών που καλύπτει από άκρη σε άκρη ολόκληρο το ταμπλό. Παράλληλα, διαθέτει και δύο επιλογές στα Head-up display, με το κορυφαίο να διαθέτει διαγώνιο 77 ιντσών. Παράλληλα, όλη η γκάμα των τεχνολογικών στοιχείων που διαθέτει η EQS μεταφέρονται με κάποιες βελτιώσεις και στην SUV έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου της Mercedes.
Η νέα αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes-Benz θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Sindelfingen όπως και όλα τα μοντέλα EQ του γερμανικού εργοστασίου.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
