Ειδήσεις

07 Sep, 2022 Ώρα 09:53

Mercedes - H πρώτη γρίλια στην ιστορία της αυτοκίνησης και η πορεία της μέχρι σήμερα

Thumbnail

Η γρίλια, είναι θα λέγαμε το πρόσωπο κάθε αυτοκινήτου. Είναι αυτό που ξεχωρίζει κάθε μάρκα ανάμεσα στις εκατοντάδες που υπάρχουν στον πλανήτη και φυσικά αποτυπώνουν σε μεγάλη βαθμό τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εταιριών.

Close

Αλλά σε αντίθεση με το ανθρώπινο πρόσωπο, οι γρίλιες των οχημάτων γίνονται νεότερες με τον καιρό, εξελίσσονται και συμμορφώνονται με αυτό που χρειάζεται το αυτοκίνητο ανά εποχή. Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τη μάσκα της Mercedes-Benz. Έχει εξελιχθεί πάρα πολύ από τότε που ο Wilhelm Maybach τοποθέτησε την εφεύρεσή του για πρώτη φορά στη Mercedes 35 PS το 1900. Η μάσκα του ψυγείου σχεδιάστηκε για να λύνει το πρόβλημα ψύξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης τότε, αλλά τελικά ξεκίνησε την εποχή των γρίλιων.

 

Close

 

Το 1931, η άφιξη της Mercedes-Benz 170 άλλαξε τα πάντα. Για πρώτη φορά, το ψυγείο τοποθετήθηκε πίσω από τη μάσκα για προστασία, που ήταν μέρος του καπό του οχήματος. Αυτό γέννησε την εμβληματική μάσκα από χρώμιο, η οποία δεν χρησίμευε μόνο ως προστασία για το ψυγείο αλλά και ως αναγνωριστικό, μαζί με το έμβλημα του τρίκτινου αστεριού. Από τότε, η Mercedes συνέχισε να εξελίσσει τη χρωμιωμένη μάσκα για δεκαετίες.

Close

 

 

Στη δεκαετία του 1950, η Mercedes παρουσίασε μια νέα αυτόνομη σχεδίαση μάσκας με το 300 SL "Gullwing" και το μικρότερο roadster 190 SL, ενώ το 2007 άρχισε για πρώτη φορά να προσφέρει επιλογές μάσκας στους πελάτες ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Μπορούν είτε να επιλέξουν κλασικά (Classic και Elegance) είτε σπορ (Avantgarde), για την C-Class όσο και την E-Class.

 

 

Με την εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων να κρυφοκοιτάζει στη γωνία, οι γρίλιες της Mercedes-Benz είναι εδώ για να μείνουν, αλλά με διαφορετική λειτουργία από το προστατευτικό κάλυμμα του ψυγείου στο παρελθόν. Χωρίς την ανάγκη για ψυγείο, η γερμανική μάρκα προχωρά σε μια μάσκα Black Panel για τη σειρά EQ της, η οποία χρησιμεύει ως τέλεια κάλυψη για κρυφούς αλλά απαραίτητους αισθητήρες.

 

Πηγή: Zougla.gr

07 Dec, 2022 Ώρα 17:13

Πέντε αστέρια στην ασφάλεια για τα Range Rover και Range Rover Sport

Thumbnail

Το νέο Range Rover και το Range Rover Sport έχουν λάβει και τα δύο τη μέγιστη βαθμολογία πέντε αστέρων στις τελευταίες δοκιμές ασφαλείας της Euro NCAP. Πρόκειται για τις δύο τελευταίες προσθήκες στη γκάμα της μάρκας που βραβεύονται με τα πέντε αστέρια στην ασφάλεια. Κάτι που ξεκίνησε από το Range Rover Evoque το 2011.

Close

Το βραβευμένο νέο Range Rover σημείωσε βαθμολογία 87% για την Προστασία Παιδιών Επιβατών και 72% για τους Ευάλωτους Χρήστες Δρόμου, ενώ το Range Rover Sport πέτυχε βαθμολογία 85% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών. Και τα δύο SUV έλαβαν 82% για τα συστήματα υποστήριξης των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος. Τα νέα Range Rover και Range Rover Sport μοιράζονται μια σειρά προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν τον οδηγό και να προστατεύουν τους επιβάτες, όπως: Αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB), Lane Keep Assist, Emergency Lane Keep Assist, 3D Surround Camera και ClearSight Ground View, Driver Condition Response, Rear Collision Monitor with Occupant Protection Assist, Pre-emptive suspension και Adaptive Parkingist Cruisesist.

 

Close

 

Παράλληλα με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το νέο Range Rover και το Range Rover Sport χρησιμοποιούν τεχνολογίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εγρήγορσης του οδηγού και στη μείωση της πιθανότητας απόσπασης της προσοχής. Το ενσωματωμένο Amazon Alexa παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου διαφόρων ρυθμίσεων και λειτουργιών χρησιμοποιώντας φυσικές και διαισθητικές φωνητικές εντολές, χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνετε τα χέρια από το τιμόνι ή τα μάτια σας από το δρόμο.

Close

 

 

Και τα δύο μοντέλα είναι κατασκευασμένα στην καινοτόμα πλατφόρμα της μάρκας (Modular Longitudinal Architecture), η οποία παρέχει γερές βάσεις για μια σωρεία προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού που λειτουργούν αρμονικά για σωστή απόκριση και εκλεπτυσμένη οδήγηση. Το νέο Range Rover, το οποίο είναι διαθέσιμο με διαμορφώσεις τεσσάρων, πέντε και επτά θέσεων, είναι έως και 50% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του, ενώ το Range Rover Sport είναι 35% πιο άκαμπτο από πριν.

Τα πολυτελή SUV της Land Rover βρίσκονται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα. Μοντέλα που διαθέτουν περισσότερα από 50 χρόνια τεχνογνωσίας και πρωτοπορούν, όχι μόνο στις δυνατοτήτων παντός εδάφους αλλά και σε τομείς όπως ο σχεδιασμός, η τεχνολογία, η συνδεσιμότητα και η ασφάλεια.