Η Alfa Romeo SZ είναι ένα από τα πιο δυνατά αλλά και σπανιότερα μοντέλα στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Zagato το 1989, πέρασε τη γραμμή παραγωγής περίπου 1.000 φορές και τώρα ένα μοντέλο, της αγωνιστικής έκδοσης Trofeo, βάζει πωλητήριο.

Το συγκεκριμένο σύνολο φοράει 3λτ. V6 κινητήρα 259 ίππων και 300 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων, ενώ το βάρος του είναι στα 1.000 κιλά.

Αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο, ανεβάζει περαιτέρω τον παράγοντα σπανιότητα, καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο SZ Trofeo το οποίο συναρμολογήθηκε πριν από το Grand Prix F1 του Μονακό το 1993, παίρνοντας μάλιστα μέρος και στον υποστηρικτικό αγώνα. Αργότερα συμμετείχε σε αρκετούς αγώνες κατά τη διάρκεια της ιταλικής σειράς Supercar GT του 1993.

Μετά την αγωνιστική του καριέρα, το αυτοκίνητο βρέθηκε στα χέρια του Andrea de Adamich, ενός Ιταλού οδηγού της Formula 1, ο οποίος συμμετείχε σε πολλές σεζόν του πρωταθλήματος, αλλά δεν κατέκτησε ποτέ νίκη σε Grand Prix. Χρησιμοποιούσε το SZ Trofeo ως καθημερινό του αυτοκίνητο για περισσότερα από 10 χρόνια. Αργότερα πουλήθηκε σε έναν Ολλανδό συλλέκτη, ο οποίος το καταχώρησε για οδική χρήση στη Γερμανία, παρά το γεγονός πως το όχημα είναι εξοπλισμένο με roll cage και σύστημα πυρόσβεσης.
Έτσι, αυτή η σπανιότατη Alfa Romeo SZ Trofeo με 22.500χλμ. στο καντράν, έχει βάλει πλέον πωλητήριο στα 185.000 ευρώ.

Ένα ολοκαίνουργιο Nissan Skyline R34 V-Spec II Nur πωλείται για 485.000 δολάρια
Η Nissan κατασκεύασε 718 R34 Skyline GT-R V-Spec II Nur και ένα από αυτά αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο Millennium Jade χρώμα, έχει μαύρες επενδύσεις στο εσωτερικό και κατασκευάστηκε τον Φεβρουάριο του 2002.

Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το γεγονός πως παρότι “κουβαλά” 23 χρόνια στη πλάτη του, έχει διανύσει μόλις 362 χιλιόμετρο. Γι’αυτό και ο σημερινός ιδιοκτήτης του ζητά το ποσό των 485.000 δολαρίων για να το αποχωριστεί.

Κάτω από το καπό του κρύβει τον 2,6-λίτρων RB26 κινητήρα που στα χαρτιά ανακοινώνεται πως αποδίδει 280 άλογα με 392 Nm ροπής, αλλά στη πραγματικότητα η απόδοση του είναι κοντά στα 330 άλογα.

Το αυτοκίνητο συνοδεύεται από τα γνήσια εργαλεία, το βιβλίο οδηγιών, το βιβλία σέρβις και από τη ρεζέρβα.
