Ειδήσεις

13 Jan, 2022 Ώρα 11:49

Νέες πατέντες από την Mazda δείχνουν πισωκίνητο σπορ μοντέλο με Wankel!

Thumbnail

Νέες πατέντες της Mazda αποκαλύπτουν ένα πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο με Wankel κινητήρα που μπορεί να είναι το επόμενο σπορ δημιούργημα με το πρόθεμα RX.

Close

Η Mazda κατέθεσε μία σειρά από πατέντες για έναν νέο και εξηλεκτρισμένο περιστροφικό κινητήρα, που δίνουν τροφή στις φήμες που θέλουν τους Ιάπωνες να αναβιώνουν πολύ σύντομα την σπορ σειρά τους με το πρόθεμα RX.

Το τελευταίο σπορ μοντέλο της Mazda με περιστροφικό μοτέρ ήταν το RX-8. Αυτό σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2012, αλλά έκτοτε η ιαπωνική φίρμα έχει δείξει τις προθέσεις της να αναβιώσει την γκάμα των σπορ μοντέλων της με αυτού του τύπου τους κινητήρες με την παρουσίαση του RX-Vision concept. Ο αντισυμβατικός περιστροφικός κινητήρας αναμένεται να κάνει την επιστροφή του αργότερα φέτος ως range extender σε μερικές εκδόσεις του ηλεκτρικού SUV MX-30.

Close

 

 

Η διαφορά τώρα είναι ότι οι νέες πατέντες της Mazda δείχνουν έναν νέο Wankel κινητήρα με 3 ρότορες πλέον, έναν περισσότερο από αυτόν του τελευταίου RX-8 με την απόδοση των 228 ίππων. Σε συνδυασμό με το νέο υβριδικό σύστημα της ιαπωνικής μάρκας, αυτό θα μπορούσε να είναι το ισχυρότερο κινητήριο σύνολο μιας νέας γενιάς RX μοντέλων.

Η Mazda δεν έχει επιβεβαιώσει φυσικά τίποτα ακόμα, ούτε και την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει για το εν λόγω μοντέλο. Όμως, το φαβορί φαίνεται να είναι η επερχόμενη Large Architecture, η οποία έχει σχεδιαστεί για τα νέα 6κύλινδρα υβριδικά κινητήρια σύνολα της ιαπωνικής μάρκας.

Ασύλληπτες επιδόσεις, μοναδικός χαρακτήρας για τον θρύλο της αυτοκίνησης!

Η ήπια υβριδική 48βολτη τεχνολογία, αλλά και plug-in hybrid σύστημα έχουν ήδη ετοιμαστεί για την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική. Ο χώρος δε στο εμπρός μέρος που καταλαμβάνει ο συμβατικός 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας του συστήματος δείχνει να είναι υπεραρκετός για να φιλοξενήσει τον νέο Wankel.

 

Close

Πηγή: CarAndDriver.gr

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».