Ένα εντυπωσιακό cabrio hypercar με εκπληκτική ισχύ, προηγμένες τεχνολογίες και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα παρουσίασε η ιταλική φίρμα από τη Sant' Agata.
Πρόκειται για την roadster έκδοση της εκθαμβωτικής Sian. Το αυτοκίνητο θα παραχθεί σε μόλις 19 μονάδες, τροφοδοτείται από ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό σύνολο που συνδυάζει τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κι έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος λειτουργεί υποστηρικτικά σε μικρές ταχύτητες.

Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές, η Lamborghini δεν χρησιμοποίησε μπαταρία ιόντων-λιθίου αλλά έναν υπερπυκνωτή, ο οποίος είναι τρεις φορές πιο ισχυρός και συγχρόνως πιο ελαφρύς.

Η συνολική απόδοση της Sian Roadster αγγίζει τους 819 ίππους, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και τη βελόνα του κοντέρ να τερματίζει στα 350 χλμ./ώρα.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ISR 7, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει self-locking διαφορικό. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 2, με τις επιταχύνσεις εν κινήσει να προκαλούν ζάλη.

Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε λεπτά carbon καθίσματα, των οποίων η επιφάνεια καλύπτεται από υψηλής ποιότητας δέρμα. Μπροστά από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες, ενώ στο κεντρικό τούνελ έχουν τοποθετηθεί διάφοροι διακόπτες για τον έλεγχο ορισμένων συστημάτων.

Η αεροδυναμική της Sian Roadster αγγίζει το τέλειο, το πίσω τμήμα θυμίζει αγωνιστικό όχημα και κάθε κομμάτι του αμαξώματος είναι αριστοτεχνικά σχεδιασμένο.
Η Lamborghini δεν ανακοίνωσε την τιμή, παρά μόνο ότι και οι 19 μονάδες του ακριβοθώρητου hypercar έχουν βρει ήδη ιδιοκτήτη.

Τρία ακόμη σημαντικά ευρωπαϊκά βραβεία για την Bentley Continental GT
Η Bentley Continental GT εδραίωσε περαιτέρω τη θέση της ως το μοντέλο που πρωταγωνιστεί στον τομέα των Grand Tourer παγκοσμίως, κατακτώντας τρία περιζήτητα βραβεία. Συνδυάζοντας τις επιδόσεις ενός supercar, την πολυτέλεια των χειροποίητων κατασκευών και την καθημερινή χρηστικότητα, η νέα, τέταρτης γενιάς Continental GT απέσπασε δύο βαρύτιμους τίτλους στη Γερμανία και ένα σημαντικό βραβείο στην Ελβετία.
Ειδικότερα, περισσότεροι από 94.000 αναγνώστες του περιοδικού Auto Motor und Sport αξιολόγησαν αριθμό-ρεκόρ 462 μοντέλων σε 13 κατηγορίες, αναδεικνύοντας τη Continental GT ως νικήτρια του τίτλου “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων οχημάτων. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά που η Continental GT λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση.

Παράλληλα, οι αναγνώστες του επίσης γερμανικού περιοδικού Auto Bild ανέδειξαν την Continental GT ως νικήτρια του βραβείου “Best Company Car” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων εταιρικών οχημάτων.
Η Bentley συμπλήρωσε το «χατ-τρικ» διακρίσεων όταν η Continental GT αναδείχθηκε “Best Cars” στην κατηγορία πολυτελών εισαγόμενων αυτοκινήτων από το ελβετικό περιοδικό Auto Illustrierte. Το βρετανικό Grand Tourer επιλέγεται από τους αναγνώστες του περιοδικού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Στη νέα Continental GT αποτυπώνεται η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Bentley, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να αφορά (για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1950) τη νέα διάταξη των προβολέων LED, αντικαθιστώντας τη διάταξη των τεσσάρων προβολέων των προκατόχων της.
Κάτω από το αμάξωμα, η τέταρτη γενιά ενσωματώνει για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης. Το ολοκαίνουριο σύστημα “Ultra Performance Hybrid” αποδίδει 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 81 χιλιομέτρων, με εκπομπές CO₂ μόλις 29 γρ./χλμ.

Για ακόμα πιο σπορ οδήγηση, η ολοκαίνουργια Continental GT Speed είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της βρετανικής μάρκας μέχρι σήμερα, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα.
