Το νέο Volvo EX90 περνά στην αγορά με σωρεία καινοτομιών καθιστώντας το σαν ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι ένα επταθέσιο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV που αντιπροσωπεύει την έναρξη μίας νέας εποχής για την εταιρεία. Μιας εποχής που δρομολογεί την πορεία της για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.
Η Volvo να έχει εξοπλίσει το μοντέλο με ότι πιο σύγχρονο διαθέτει στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας. Η τεχνολογία αιχμής συνδυάζεται με τον καλύτερο τρόπο με το μελετημένου σκανδιναβικό design. Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός της φιλοσοφίας και τις ουσιώδεις αξίες του σκανδιναβικού design που δεν είναι άλλα από την απλότητα, την ευζωία από τους φυσικούς πόρους.
Μέσα στο Volvo EX90 κάνει την εμφάνιση του ένα σύγχρονο υλικό με την ονομασία Nordico. Το Nordico είναι μία σημερινή έκφραση αξιών της Σκανδιναβίας και ορίζει ένα νέο πρότυπο για την premium εσωτερική σχεδίαση. Αποτελούμενο από υφάσματα φτιαγμένα από ανακυκλωμένο υλικό, όπως τα μπουκάλια PET, καθώς και από υλικό βιολογικής βάσης από δάση υπεύθυνης διαχείρισης στη Σουηδία και τη Φινλανδία, το Nordico είναι ένα καινοτόμο και τεχνολογικά προηγμένο υλικό.
Παράλληλα, στην καμπίνα του Volvo EX90 υπάρχουν ξύλινα στοιχεία με πιστοποίηση FSC™. Αναδεικνύονται με όμορφο οπίσθιο φωτισμό σε θερμή απόχρωση, που δημιουργεί μία ατμόσφαιρα από σκανδιναβικό σαλόνι και τη φύση του βορρά. Το Volvo EX90 σας προσφέρει επίσης επιλογή καθισμάτων με επενδύσεις από μίγμα μαλλιού, που έχει πιστοποιηθεί με βάση αυστηρά πρότυπα βιωσιμότητας για την καλή μεταχείριση των ζώων, περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.
Το Volvo EX90 περιέχει επίσης περισσότερα ανακυκλωμένα πλαστικά, ώστε να χρησιμοποιεί λιγότερες μη-ανανεώσιμες πρώτες ύλες. Εκτός των μπουκαλιών PET, στο Volvo EX90 χρησιμοποιούνται σχεδόν 50 κιλά ανακυκλωμένων πλαστικών και υλικών με βιολογική βάση. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ποσότητα υλικών που δεν βασίζονται σε πρωτογενή ορυκτά μεταξύ των αυτοκινήτων της γκάμας της Volvo και θέτει ένα νέο ορόσημο για το μέλλον. Οι μοκέτες επίσης υιοθετούν την ιδέα της κυκλικότητας, καθώς αποτελούνται μερικώς από αναγεννημένο πολυαμίδιο.
Εκτός από τα μοναδικά υλικά, το Volvo EX90 προσφέρει επίσης την ευκαιρία εξατομίκευσης στην εμφάνιση του εσωτερικού, επιλέγοντας μεταξύ επτά διαφορετικών «χώρων» που συγχρονίζουν την εσωτερική διακόσμηση και τις επενδύσεις με τα εξωτερικά χρώματα.
Κάθε χώρος, ειδικά δημιουργημένος από τους σχεδιαστές της Volvo Cars, παρέχει έναν διαφορετικό χαρακτήρα και προσφέρει μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα για να ταιριάζει στις προτιμήσεις του κάθε οδηγού. Κάθε στοιχείο αντλεί έμπνευση από στοιχεία του σκανδιναβικού τρόπου ζωής και της συμβιωτικής σχέσης του με την όμορφη φύση του βορρά.
Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα
Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.
Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».
Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».
Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.
Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.
Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.