Ειδήσεις

02 Aug, 2023 Ώρα 08:55

To Nissan Qashqai e-POWER διένυσε 1000 χιλιόμετρα με μόνο ένα γέμισμα

Thumbnail

Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα της μοναδικής και καινοτόμου τεχνολογίας e-POWER, που προσφέρει την εμπειρία ηλεκτροκίνησης χωρίς φόρτιση, το Nissan Qashqai διάνυσε περισσότερα από 1000χλμ με ένα ντεπόζιτο!

Close

Πρόκειται για μια πρόκληση που έθεσε η ίδια η Nissan σε διάφορες ομάδες ανθρώπων από την Ευρώπη με στόχο να διανύσουν 1000 χιλιόμετρα σε όλη την Σαρδηνία χρησιμοποιώντας μονάχα ένα γέμισμα του ντεποζίτου.

Η πρόκληση αυτή συγκέντρωσε συμμετέχοντες από επτά διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες που ακολούθησαν μια διαδρομή 1000 χιλιομέτρων που περιλάμβανε όλων των ειδών οδοστρώματα. Από ορεινές και πεδινές διαδρομές μέχρι αστικούς και επαρχιακούς δρόμους. Οι ομάδες ξεκίνησαν από το αεροδρόμιο Olbia, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ 55 λίτρων στο Qashqai e-POWER. Μοντέλο που έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου (WLTP) στα 5,2l/100km, δίνοντας του μια θεωρητική αυτονομία 1057χλμ.

Close

 

 

Μέλη του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης που εδρεύει στο Nissan Technical Center Europe στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, ήταν παρόντες για να προσφέρουν συμβουλές οικονομικής οδήγησης, εξηγώντας τα πλεονεκτήματα του συστήματος e-Pedal Step, καθώς και του επιλέξιμου «B- mode».

Νικήτρια ήταν τελικά η ομάδα της Ισπανίας που κατάφερε να συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς με βάση την κατανάλωση καυσίμου για το ταξίδι, καθώς κατά την επίδοσή τους σε διάφορες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Όλες οι ομάδες πέτυχαν την πρόκληση όσον αφορά τη μέση κατανάλωση καυσίμου αφού αυτή δεν ξεπέρασε τα 4,9 λίτρα/100 χλμ. Απόδειξη της εξαιρετικής εμβέλειας και της απόδοσης του Qashqai e-POWER.

 

 

Το καινοτόμο και μοναδικό σύστημα e–POWER βρίσκεται στο επίκεντρο της υψηλής τεχνολογίας του Nissan Qashqai. Αυτό που κάνει το σύστημα e-POWER μοναδικό, είναι ότι οι τροχοί κινούνται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, επομένως η απόκριση είναι άμεση και γραμμική. Προσφέρει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και αντιπροσωπεύει μια σημαντικότατη εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά υβριδικά συστήματα. Παράλληλα, το σύστημα e-POWER του Qashqai σχεδιάστηκε για να προσφέρει την απόκριση, την ομαλή και αθόρυβη εμπειρία οδήγησης που θυμίζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αλλά χωρίς την ανάγκη φόρτισης. Σύστημα που προσφέρει βέλτιστη απόδοση καυσίμου αλλά και χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

 

 

Παράλληλα, το Nissan Qashqai e-POWER επωφελείται και από την τεχνολογία e-Pedal step που διευκολύνει την αστική οδήγηση, όπου ο οδηγός κινεί συχνά το πόδι του ανάμεσα στο γκάζι και το φρένο. Το e-Pedal step επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να φρενάρει χρησιμοποιώντας μόνο το γκάζι. Μαζί και το σύστημα  «EV Mode», το οποίο θέτει το αυτοκίνητο σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, μια ιδανική επιλογή για οδήγηση σε αστικές περιοχές. Επιπλέον, όταν ενεργοποιείται η λειτουργία «brake regeneration» αυξάνεται το επίπεδο ενέργειας που συλλέγεται και τροφοδοτείται στην μπαταρία.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.