Ειδήσεις

02 Mar, 2022 Ώρα 10:34

Ο «Εξορκιστής» και ακόμα πέντε muscle cars που εντυπωσιάζουν

Thumbnail

Σίγουρα τα supercars έχουν τους περισσότερους θαυμαστές στο χώρο του αυτοκινήτου καθώς συνδυάζουν στυλ και γκάζια. Υπάρχει όμως και μία μεγάλη ομάδα ανθρώπων που προτιμούν τα πιο “macho” σύνολα, που δεν έχουν τόσο εκλεπτυσμένη εμφάνιση και προτιμούν την επιβλητική εικόνα, πάντα με έναν κινητήρα V6 (και πάνω) να βρυχάται συνεχώς.

Close

Dodge Charger Hellcat: Πετυχαίνει το 0-100 σε 3.5 δευτ. έχοντας έναν V8 κινητήρα 6.200κ.εκ. απόδοσης 797 ίππων. Ένα σύνολο αρκετά απλό τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, έχοντας πάντα ροπή 884 Νm που σε «κολλάει» στο κάθισμα.

 

Close

 

Ford Shelby Mustang GT500: Ίσως το πιο γνωστό muscle car στον κόσμο, στην κορυφαία του έκδοση. Με 760 άλογα από V8 κινητήρα και ροπή στα 850 Nm στις 5.000σ.α.λ. είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έρχεται στο μυαλό όσων λατρεύουν τα muscle cars. Φυσικά και ο ήχος, ανάλογος της εμφάνισης. 0-100 σε 3.3 δευτ.

Close

 

 

Chevrolet ZL1 1LE: Ένα μεγαθήριο της αυτοκίνησης με V8 κινητήρα 6.2λτ. απόδοσης 650 ίππων. Μπορεί να συνδυαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 10άρι αυτόματο κιβώτιο ενώ είναι κυρίως φτιαγμένο για πίστα, έχοντας και τα ανάλογα προγράμματα ήδη περασμένα στο εγκέφαλο. 0-100 σε 3.2 δευτ. έχει χρόνο στη πράσινη κόλαση μόλις 7:16.04.

 

 

Dodge Challenger SRT Demon: Με αστείρευτη ιπποδύναμη 840 ίππων και 972 Nm ροπής στις 4.500σ.α.λ. το συγκεκριμένο σύνολο είναι από τα γρηγορότερα muscle cars στον κόσμο. Πετυχαίνει το 0-100 σε 2.3 δευτ.

 

 

Dodge Viper ACR: Με κινητήρα V10 8.400κ.εκ. και πλαϊνές απολήξεις εξάτμισης, καταφέρνει το 0-100 σε 3.8 δευτ. Η ιπποδύναμη είναι στα 645 άλογα και η ροπή φτάνει τα 815 Nm, την ώρα που η εμφάνιση του είναι κάτι ανάμεσα σε supercar και muscle car.

 

 

Chevrolet “Exorcist” Camaro By Hennessey: Αποτελεί την έκδοση της Camaro ZL1 με ισχύ 1.000 ίππων και 1.200 Nm ροπής. Ο τροποποιημένος V8 κινητήρας των 6.2 λτ. μπορεί να συνεργαστεί είτε με 10άρι αυτόματο είτε με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, την ώρα που πετυχαίνει το 0-100 σε 2.1 δευτ. και το 0-400 σε 10 δευτ.

 

 

Πηγή: Zougla.gr

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».